Η τραγωδία που πλήττει την Ινδία με την σαρωτική εξάπλωση του κορωνοϊού επηρεάζει και τη διεθνή ναυτιλία. Ήδη δυο χώρες, η μία μάλιστα παγκόσμιο ναυτιλιακό κέντρο, η Σιγκαπούρη και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα απαγορεύουν στα λιμάνια τους τις αλλαγές πληρωμάτων με ναυτικούς που έρχονται από την Ινδία, ενώ πολλοί είναι αυτοί που προειδοποιούν ότι αν δεν μπει φρένο στην εξάπλωση της ινδικής παραλλαγής του κορωνοϊου μέσω του εμβολιασμού των ναυτικών πολλά πλοία θα αρχίσουν να «δένουν».
Προς το παρόν πάντως η διεθνής κοινότητα καθυστερεί να λάβει μέτρα για τον εμβολιασμό των ναυτικών εντάσσοντας τους στις ομάδες που έχουν μια προτεραιότητα. Μολις δυο χώρες, το Βέλγιο και η Ινδία, ανακοίνωσαν ότι θα προχωρήσουν κατά προτεραιότητα στον εμβολιασμό των ναυτικών άμεσα.
Στην Ινδία οι ναυτικοί θα εμβολιάζονται στο Mumbai Port Trust Hospital, ενώ στο Βέλγιο πάνω στο πλοίο τους σύμφωνα με την Ένωση Εφοπλιστών Βελγίου.
Το πρόβλημα με τους ναυτικούς είναι ότι ένας μεγάλος αριθμός αυτών προέρχεται από υπό ανάπτυξη χώρες όπου το εμβολιαστικό πρόγραμμα βρίσκεται ακόμη στα σπάργανα. Όπως επισημαίνει η LloydsList, το International Maritime Employers’ Council σε συνεργασία και με άλλους διεθνείς φορείς «τρέχουν» προγράμματα ελέγχου των ναυτικών (tests) στη Μανίλα ενώ διαπραγματεύονται με τη διεθνή πρωτοβουλία ανταλλαγής εμβολίων Covax, για να εξασφαλίσουν δόσεις εμβολίων για τους ναυτικούς.
Τέλος να σημειωθεί ότι ο Ινδός Rajesh Unni διευθύνων σύμβουλος της Synergy Marine δηλωσε στο Tradewinds, ότι η ινδική μετάλλαξη τα κορωνοϊού αποτελεί συνταγή καταστροφής για τη ναυτιλία καθώς εξαπλώνεται πολύ πιο γρήγορα πάνω στα πλοία. Αν δεν εμβολιασθούν τα πληρώματα πολλά πλοία θα ακινητοποιούνται για τουλάχιστον δυο εβδομάδες προειδοποίησε.
Latest News
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,