Ανοίγει, όπως όλα δείχνουν, ο δρόμος για να λυθεί ο μίτος που κρατάει εδώ και περίπου μια δεκαετία «δεμένο» το μετρό Θεσσαλονίκης. Θετική είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, η απόφαση του ΣτΕ σχετικά με τη λύση της απόσπασης κι επανατοποθέτησης των αρχαιοτήτων στον Σταθμό Βενιζέλου.

Οι τρεις προσφυγές που είχαν κατατεθεί, προκειμένου να βάλουν στοπ στην απόφαση που θα ξεμπλοκάρει επιτέλους το πολύπαθο έργο, ώστε να ολοκληρωθεί κατά την κυβερνητική δέσμευση, το 2023, εκδικάστηκαν στις αρχές Νοεμβρίου.

Ουσιαστικά, οι πολέμιοι της λύσης, οι οποίοι υπερασπίζονται την in situ διατήρηση των αρχαιοτήτων, στράφηκαν κατά της υπουργικής απόφασης που επικύρωσε τη θετική γνωμοδότηση του ΚΑΣ για τη λύση της απόσπασης και επανατοποθέτησης.

Η εξέλιξη, που όπως φαίνεται, δίνει το πράσινο φως για να ξεκινήσει πια η κατασκευή του σταθμού, θωρακίζει την πορεία του έργου, παρά το γεγονός ότι οι αντιδρώντες έχουν ξεκαθαρίσει ότι θα προσφεύγουν ενάντια σε κάθε απόφαση του ΚΑΣ.

Σε κάθε περίπτωση, οι αρμόδιοι αναμένουν να πάρουν στα χέρια τους την απόφαση του ΣτΕ, προκειμένου να βάλουν μπρος τη συνέχιση των εργασιών και φυσικά να επιταχύνουν γιατί τα χρονοδιαγράμματα πιέζουν ασφυκτικά.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές
Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Επιχειρήσεις |

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%

Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Τέμπη: Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο – Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Κατασκευές |

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη

Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα