Στο πλευρό της βρετανικής Premier League τάσσεται η UEFA, η οποία με ανακοίνωσή της γνωστοποιεί ότι θα συμμετάσχει στο τετραήμερο μποϊκοτάζ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, από την Παρασκευή 30 Απριλίου έως τη Δευτέρα 3 Μαΐου.
«Η UEFA θα παραμείνει σιωπηλή στις πλατφόρμες της» αναφέρει σε ανακοίνωσή της, τονίζοντας ότι στόχος του διαδικτυακού αυτού μποϊκοτάζ είναι να δείξει αλληλεγγύη στον αγώνα κατά των ρατσιστικών συμπεριφορών στα social media.
Ο Πρόεδρος της UEFA Aleksander Čeferin υποστήριξε κατηγορηματικά την πρωτοβουλία, λέγοντας ότι πρέπει να ληφθούν μέτρα για να σταματήσει η εξάπλωση του μίσους και της διαδικτυακής κακοποίησης που απευθύνεται σε ποδοσφαιριστές και σε όσους ασχολούνται με το παιχνίδι.
«Υπήρξαν κακοποιήσεις τόσο στο γήπεδο όσο και στα κοινωνικά μέσα. Αυτό είναι απαράδεκτο και πρέπει να σταματήσει, με τη βοήθεια των δημοσίων και νομοθετικών αρχών και αλλά και των κολοσσών των social media. Το να αφήνουμε μια κουλτούρα μίσους να μεγαλώνει με ατιμωρησία είναι επικίνδυνο, πολύ επικίνδυνο, όχι μόνο για το ποδόσφαιρο, αλλά και για ολόκληρη την κοινωνία» τονίζει.
«Γι ‘αυτό υποστηρίζουμε αυτήν την πρωτοβουλία. Είναι καιρός για το ποδόσφαιρο να πάρει θέση και εντυπωσιάστηκα με την αλληλεγγύη που εκδηλώθηκε»
Οι σύλλογοι της Premier League, της English Football League, της γυναικείας Super League και του γυναικείου πρωταθλήματος (Women’s Championship ) θα απενεργοποιήσουν τους λογαριασμούς τους στο Facebook, το Twitter και το Instagram ως απάντηση στην «συνεχιζόμενη κακοποίηση των ποδοσφαιριστών και την απελπισία τους για την έλλειψη δράσης από τις οι εταιρείες τεχνολογίας».
Η διαμαρτυρία αυτή έρχεται μετά μια σειρά διαδικτυακών ρατσιστικών επιθέσεων, συμπεριλαμβανομένης της στόχευσης των παικτών της Λίβερπουλ Trent Alexander-Arnold, Naby Keïta και Sadio Mané.
Πρόσφατα, ο αμυντικός της Aston Villa, Tyrone Mings, αποκάλυψε επίσης είχε δεχθεί φραστική ρατσιστική επίθεση από έναν χρήστη του Instagram.
Με κοινή τους δήλωση οι επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, αναφέρουν ότι ήδη από τον περασμένο Φεβρουάριο υπέβαλαν σχετικό αίτημα προς τις εταιρείες μέσων κοινωνικής δικτύωσης να αναλάβουν δράση, να μπλοκάρουν και να αφαιρούν ταχύτατα τις ρατσιστικές απόψεις.
Ζητούν επίσης, από τις εταιρείες να βελτιώσουν την επαλήθευση των λογαριασμών και να προσφέρουν ενεργή βοήθεια στην αστυνομία για τον εντοπισμό και τη δίωξη όσων δημοσιεύουν ρατσιστικό περιεχόμενο.
Παρά το γεγονός ότι έκτοτε υπήρξαν πολλά επεισόδια διαδικτυακής κακοποίησης, ο κόσμος του ποδοσφαίρου πιστεύει ότι υπήρξε ανεπαρκής ανταπόκριση από τις εταιρείες.
«Επαναλαμβάνουμε αυτά τα αιτήματα σήμερα σε μια προσπάθεια να σταματήσουμε την αδιάκοπη ροή μηνυμάτων που εισάγουν διακρίσεις και να διασφαλίσουμε ότι θα υπάρξουν πραγματικές συνέπειες», αναφέρεται στη δήλωση.
Latest News
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου
Τρέλα για την Εθνική: Sold out ο αγώνας με την Αγγλία
Ο κόσμος αγκαλιάζει όσο ποτέ την προσπάθεια της Εθνικής Ελλάδας, αφού εξαντλήθηκαν μέσα σε ένα 24ωρο τα 60.000 εισιτήρια για το μεγάλο ματς με την Αγγλία στο ΟΑΚΑ (14/11)!
Πώς η κρίση της VW επηρεάζει και την... «Μπουντεσλίγκα»
Η Volkswagen δεν είναι μόνο η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη, αλλά και ιδιοκτήτρια της ποδοσφαιρικής ομάδας Βόλφσμπουργκ
Daily Mail: Ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι ο άνθρωπος που χρειαζόταν η Νότιγχαμ Φόρεστ
H βρετανική εφημερίδα «Daily Mail» υποκλίθηκε στον Βαγγέλη Μαρινάκη για όσα έχει καταφέρει με τον αγγλικό σύλλογο
UEFA: Ιστορική συμφωνία συνεργασίας με την FIFPRO Europe
Οι βασικές αποφάσεις που επηρεάζουν τις συνθήκες απασχόλησης των παικτών ή τον φόρτο εργασίας των παικτών στις διοργανώσεις της UEFA θα λαμβάνονται πλέον μόνο μετά από εκτεταμένο διάλογο μεταξύ των δύο οργανισμών.