
Η διάσημη ηθοποιός Ρις Γουίδερσπουν εξυμνείται από το περιοδικό Time. όχι όμως για το ταλέντο της στην υποκριτική, αλλά για το επιχειρηματικό της πνεύμα.
Στην πραγματικότητα, η εταιρεία μέσων μαζικής ενημέρωσης της ηθοποιού, «Hello Sunshine» αναγνωρίζεται από το Time ως μία από τις 100 Εταιρείες με τη Μεγαλύτερη Επιρροή στον Πλανήτη.
Σύμφωνα με δημοσίευση στο Instagram που αναγγέλλει το ειδικό τεύχος του Time, το σημείο εστίασης είναι το πώς η Ρις Γουίδερσπουν «μετέτρεψε τον ρόλο της στο Χόλιγουντ από πρωταγωνίστρια ταινιών σε ηγέτιδα στον επιχειρηματικό τομέα».
View this post on Instagram
Στην παρουσίαση της «Hello Sunshine» στο περιοδικό, η ηθοποιός αναφέρει ότι προήλθε από την προηγούμενη εταιρεία παραγωγών της, την Pacific Standard, η οποία είχε στο ενεργητικό της επιτυχίες όπως η ταινία «Gone Girl» και η σειρά «Big Little Lies».
Καθώς η εταιρεία μεγάλωνε, η Γουίδερσπουν συνειδητοποίησε ότι θα χρειαζόταν κάποιους συνεργάτες με οικονομικά μέσα για να φτάσει τα πράγματα στο επόμενο επίπεδο.
«Δεν είχα χρήματα για να πληρώνω όλους τους υπαλλήλους, καθώς και τα επιδόματα και να αφήνω τα φώτα ανοιχτά σε ένα γραφείο» λέει στο Time. «Άρχισα να σκέφτομαι: Πώς θα μπορούσα να το κάνω αυτό σε ένα μεγαλύτερο, μακρόπνοο εγχείρημα που επιδέχεται ανάπτυξη;»
Η Γουίδερσπουν επίσης πηγαίνει πίσω στις μέρες που ήταν νεαρή ηθοποιός στο Χόλιγουντ, όταν οι Μπρίτνεϊ Σπίαρς, Πάρις Χίλτον και Λίντσεϊ Λόχαν θεωρούνταν «κακές», ενώ η ίδια και άλλες όπως η Τζένιφερ Γκάρνερ απεικονίζονταν από τον Τύπο ως «καλές».
«Τι θα συνέβαινε αν τα ΜΜΕ είχαν αποφασίσει ότι ήμουν κάτι άλλο; Θα ήμουν σε μια εντελώς διαφορετική θέση» παραδέχεται. «Θέλω να πω ότι είναι οι αποφάσεις μου ή οι επιλογές που έκανα στην καριέρα μου, αλλά φαινόταν πολύ τυχαίο. Και λίγο ***».
Ο στόχος της «Hello Sunshine», εξηγεί, είναι να παρέχει στις γυναίκες στο Χόλιγουντ ποιοτικό υλικό και να τις τοποθετεί στη θέση του οδηγού ως παραγωγούς των δικών τους πρότζεκτ. Αυτό, εξηγεί, προσφέρει περισσότερο έλεγχο – και υψηλότερες αποδοχές.
«Θέλω να κάνω πολλές γυναίκες να αποκτήσουν πολλά χρήματα » δηλώνει.


Latest News

Πόσα χρήματα εξασφάλισε ο Ολυμπιακός από την ευρωπαϊκή του πορεία
Ο Ολυμπιακός μπορεί να μην προκρίθηκε κόντρα στην Μπόντο Γκλιμτ, όμως πήρε μια σημαντική νίκη που τον φέρνει προ των πυλών του Champions League – Πόσα χρήματα εξασφάλισαν οι ερυθρόλευκοι από την ευρωπαϊκή τους πορεία…

«Οδύσσεια»: Και ο Ράιαν Χαρστ στο all-star cast του Κρίστοφερ Νόλαν
Η ταινία «Οδύσσεια» του Κίστοφερ Νόλαν βρίσκεται ήδη στην παραγωγή, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες το καλοκαίρι το 2026.

Οι σεναριογράφοι του «Dungeons & Dragons» παίρνουν τα ηνία της επερχόμενης ταινίας «Monopoly»
«Είναι οι τέλειοι ‘αρχιτέκτονες’ για αυτό το Monopoly», δήλωσε η Έριν Γουέστερμαν, συμπρόεδρος της Lionsgate Motion Picture Group, για τους Οι Τζον Φράνσις Ντέιλι και Τζόναθαν Γκόλντσταϊν

Στην κορυφή της Ευρώπης ο Εμμανουήλ Καραλής
Ο «Μανόλο» συνεχίζει τις υψηλές πτήσεις, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου στην Ολλανδία

100 χρόνια Ολυμπιακός- Ο χρυσός αιώνας του «Θρύλου»
Ο Ολυμπιακός συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής και το γιορτάζει με ένα επικό τριήμερο εκδηλώσεων

Οι 3+1 λόγοι για να αλλάξει κάποιος δουλειά
Γιατί να αφήσει κάποιος τη δουλειά του για μια άλλη - Τι ισχύει στην Ελλάδα

Τα 100 εκατομμύρια του Στίβεν Έι Σμιθ και το… πέσιμο του «μπαμπά» Λεμπρόν Τζέιμς
Ο Στίβεν Έι Σμιθ θα έχει να το λέει με την χθεσινή μέρα να του επιφυλάσσει τα πάντα αφού υπέγραψε νέο πενταετές συμβόλαιο με το ESPN αλλά είχε και επεισόδιο με τον Λεμπρόν Τζέιμς.

Μήπως οι influencers… βλάπτουν σοβαρά την υγεία μας;
Οι «ιατρικές» αναρτήσεις στα social media είναι συχνά παραπλανητικές. Πώς μπορούμε να προστατευθούμε από τους… σύγχρονους κομπογιαννίτες των social media;

Γυναίκες και καριέρα: Ο μακρύς δρόμος της επαγγελματικής ισότητας [γράφημα]
Αν και έχουν γίνει βήματα προς την κατάκτηση της ισότητας, η εξίσωση «γυναίκες και καριέρα» είναι δύσκολη - Oι τελευταίες έρευνες

Σπάνιες φανέλες των Μάικλ Τζόρνταν και Κόμπι Μπράιαντ θα πωληθούν τουλάχιστον 10 εκατ. ευρώ
Η αγορά συλλεκτικών αντικειμένων έχει εισέλθει σε μια νέα φάση, όπου τα εξαιρετικά σπάνια αντικείμενα -συχνά από τις πρώτες σεζόν των παικτών- έχουν ανέβει σε μια υψηλή στάθμη τιμών