
Το Facebook αύξησε τους χρήστες και τα έσοδά του, αλλά πλέον η εταιρεία ανησυχεί ότι η νέα αναβάθμιση του λειτουργικού της Apple θα μπορούσε να ορθώσει εμπόδια στις online διαφημίσεις του μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
Η εταιρεία αύξησε τα έσοδά της κατά 48%, στα 26,17 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας ελαφρά τις προβλέψεις της Wall Street που ήθελαν τα έσοδα να κυμαίνονται στα 23,7 δισ. δολάρια. «Συνεχίζουμε να αναμένουμε αυξημένη στοχοποίηση των διαφημίσεών μας κατά τη διάρκεια του 2021 από ρυθμιστικές αρχές και από επερχόμενες αλλαγές στην πλατφόρμα», ανέφερε ο Ντέιβ Βένερ, οικονομικός διευθυντής του Facebook, ενώ έκανε ειδική μνεία στο πρόσφατης κυκλοφορίας iOS 14.5 «το οποίο αναμένουμε να έχει αντίκτυπο από το β’ τρίμηνο και έπειτα».
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώθηκαν, σχεδόν 2,85 δισεκατομμύρια άνθρωποι «μπαίνουν» στο Facebook κάθε μήνα, αριθμός αυξημένος κατά 10% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Το Facebook είχε ανακοινώσει τη Δευτέρα ότι θα ξεκινήσει την εισαγωγή αλλαγών στην πλατφόρμα ώστε να υπάρχει εναρμόνιση με τα όσα ορίζει η αναβάθμιση του λειτουργικού συστήματος της Apple. Υπενθυμίζεται ότι οι δημιουργοί εφαρμογών, συμπεριλαμβανομένου του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης, θα ξεκινήσουν να εμφανίζουν στους χρήστες συσκευών iPhone και iPad μία επιλογή όπου θα δίνεται η άδειά τους προκειμένου να υπάρχει παρακολούθηση των ενεργειών τους από άλλες εφαρμογές και ιστοσελίδες.
Σε αυτό το πλαίσιο, σχεδιάζεται από το Facebook η προβολή των δικών του θέσεων για το πώς χρησιμοποιεί η εταιρεία τα δεδομένα των χρηστών, πριν από την ειδοποίηση της Apple, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών ότι η διαφήμιση είναι αυτή που ουσιαστικά επιτρέπει στην πλατφόρμα να μην είναι συνδρομητική.
Πάντως, το Facebook έχει δεχθεί πολλές φορές κριτική για τον τρόπο που διαχειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και πώς προστατεύει την ιδιωτικότητά τους. Η πλέον επιβλαβής υπόθεση για την εικόνα της εταιρείας ήταν η εμπλοκή της σε υπόθεση συλλογής δεδομένων από την εταιρεία πολιτικών συμβούλων Cambridge Analytica.
Παράλληλα, η εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ ετοιμάζει και νέα προϊόντα για να ανταπεξέλθει στην πίεση που ασκούν άλλες ανταγωνιστικές πλατφόρμες. Καταρχήν, σχεδιάζεται η εισαγωγή σειράς ηχητικών εργαλείων, εντός των επόμενων εβδομάδων, όπως ενός ανταγωνιστή της εφαρμογής Clubhouse και μίας λειτουργίας που θα ονομάζεται Soundbites και θα επιτρέπει στους χρήστες να διαμοιράζουν μικρής διάρκειας ηχητικά αρχεία. Επιπλέον, αυτή την εβδομάδα το Spotify ανακοίνωσε την προσθήκη ενός mini player για τραγούδια και podcasts στη βασική εφαρμογή του Facebook.
Προφανώς το Facebook, πέρα από το ηλεκτρονικό εμπόριο, την εικονική και την επαυξημένη πραγματικότητα, εξετάζει και άλλους τρόπους να αυξήσει τα έσοδά του, πέρα από τη διαφήμιση. Σημειώνεται ότι το Oculus, η μάσκα εικονικής πραγματικότητας του Facebook, τα πηγαίνει πολύ καλύτερα από το αναμενόμενο σε επίπεδο πωλήσεων, σύμφωνα τουλάχιστον με τις δηλώσεις του Μαρκ Ζάκερμπεργκ.


Latest News

Η SpaceX του Μασκ κοντά στο να αναλάβει την κατασκευή της πυραυλικής ασπίδας Golden Dome του Τραμπ
Η SpaceX έχει προτείνει να καθιερώσει τον ρόλο της στο «Golden Dome» ως «συνδρομητική υπηρεσία»

Τέλος στις κριτικές και βαθμολογήσεις για σχολεία στο Google maps
Η Google διευκρινίζει ότι αυτό το μέτρο θα εφαρμοστεί σε «σχολεία γενικής εκπαίδευσης» παγκοσμίως

Η Nvidia κράτησε στο... σκοτάδι τους Κινέζους πελάτες της - Τι αποκαλύπτει το Reuters
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters η Nvidia ενώ γνώριζε τους νέους περιορισμούς εξαγωγών της Ουάσιγκτον δεν ενημέρωσε εγκαίρως τους Κινέζους πελάτες της

Αντιμέτωπη με νέα αγωγή στη Βρετανία η Google - Πιθανές αποζημιώσεις 5 δισ. λιρών
Η μήνυση ασκείται για λογαριασμό όλων των οργανισμών που εδρεύουν στη Βρετανία και που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες διαφήμισης αναζήτησης της Google από την 1η Ιανουαρίου 2011

Η Δικαιοσύνη αναβαθμίζεται ψηφιακά με συστήματα AI
Μέχρι σήμερα, η μετάφραση εκατοντάδων, αν όχι χιλιάδων, σελίδων και η αναζήτηση διαθέσιμων μεταφραστών και διερμηνέων, ειδικά σε κάποιες γλώσσες, προκαλεί σημαντικές καθυστερήσεις

Ξεκινά η υλοποίηση του ελληνικού εργοστασίου τεχνητής νοημοσύνης
Το AI Factory «Pharos» είναι ένα από τα πρώτα δεκατρία «εργοστάσια» Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ευρώπη

Συνεργασία ψηφιακής διασύνδεσης στην Νοτιοανατολική Μεσόγειο Digital Realty - Space Hellas
Η συνεργασία Digital Realty - Space Hellas ενισχύει περαιτέρω το δίκτυο της δεύτερης και αναδεικνύει την Κρήτη σε κομβικό σημείο διασύνδεσης στην Νοτιοανατολική Μεσόγειο

Η Nvidia θα «χάσει» 5,5 δισ. καθώς οι ΗΠΑ περιορίζουν τις πωλήσεις chip στην Κίνα
Η Nvidia ανακοίνωσε ότι οι ΗΠΑ έχουν ξεκαθαρίσει ότι οι νέοι περιορισμοί είναι απαραίτητοι για την αντιμετώπιση του κινδύνου χρήσης τσιπ H20 σε «έναν υπερυπολογιστή στην Κίνα»

Η TDK φέρνει επανάσταση στη δημιουργική ΑΙ
Η TDK κατέγραψε χρόνους απόκρισης 20 τρισεκατομμυρίων του δευτερολέπτου στη δοκιμή για τη βελτίωση των ταχυτήτων μεταφοράς δεδομένων

Η Ευρώπη θα πρέπει να επιλέξει μεταξύ αμερικανικής ή κινεζικής τεχνολογίας - Τι είπε αξιωματούχος του Τραμπ
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Επικοινωνιών Μπρένταν Καρ προτρέπει την Ευρώπη να επιλέξει την εταιρεία Starlink του ίλον Μασκ