Η Μαργκρέτε Βεστάγκερ, Επίτροπος Ανταγωνισμού της ΕΕ δήλωσε σήμερα ότι πιστεύει πως θα μπορούσε να εξευρεθεί μία λύση, αναφορικά με το σχέδιο της Ιταλίας, για την ίδρυση μιας νέας αεροπορικής εταιρίας που θα αντικαταστήσει την Alitalia, που αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα οικονομικής ρευστότητας.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διεξάγει συνομιλίες με την ιταλική κυβέρνηση για να διασφαλιστεί ότι μία νέα αεροπορική εταιρία δε θα έχει δεσμούς με την Alitalia, καθώς υπάρχει διαφωνία, σχετικά με την παραχώρηση των σημείων εξυπηρέτησης των αεροσκαφών της Alitalia στο αεροδρόμιο Λινάτε του Μιλάνου, τη διαχείριση της παλιάς εμπορικής ταυτότητας, αλλά και το πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών.
Η επίτροπος δήλωσε επίσης, ότι βρίσκεται πολύ κοντά σε μία απόφαση σχετικά με το ποσό άνω των 1,3 δισεκατομμυρίων ευρώ (1,57 δισεκατομμυρίων δολαρίων) κρατικής βοήθειας που έλαβε η Alitalia από το 2017, χωρίς ωστόσο, να δημοσιοποιήσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Το σχέδιο
Το σχέδιο διαπραγμάτευσης της ιταλικής κυβέρνησης με την Κομισιόν για την οικονομική επιβίωση του κρατικού αερομεταφορία, διαχειρίζεται ο ίδιος ο πρωθυπουργός της χώρας, Μάριο Ντράγκι.
Σύμφωνα με το σχέδιο αυτό, η Alitalia θα σταματήσει να υφίσταται. Στη θέση της θα δημιουργηθεί η κρατική Ita με νέο λογότυπο αλλά πάντα με τα τρία χρώματα της ιταλικής σημαίας. Από τις 11.000 υπαλλήλων, αεροσυνοδών και πιλότων θα παραμείνουν περίπου 5.000, οι οποίοι όμως θα επιλεγούν βάσει ξεκάθαρων κριτηρίων.
Όσοι μείνουν εκτός Ita αναμένεται να λάβουν κίνητρα για αποχώρηση και συνταξιοδότηση ή να μπορέσουν να κάνουν χρήση κρατικής οικονομικής στήριξης (με το 80% του μισθού) για πέντε χρόνια. Το προσωπικό εδάφους είναι πιθανόν να απορροφηθεί από τα αεροδρόμια της Ρώμης, ενώ δεν είναι ακόμη σαφές αν θα ενταχθούν στην νέα εταιρία και οι εργαζόμενοι στην συντήρηση των αεροσκαφών. Ο κύριος στόχος είναι να μην υπάρξουν απολύσεις και να δοθεί νέα ώθηση στις μεταφορές φορτίου.
Latest News
Προϋπολογισμός και Black Friday «φρέναραν» τις καταναλωτικές δαπάνες στη Βρετανία
Το Γραφείο Εθνικής Στατιστικής, στη Βρετανία, αναθεώρησε προς τα κάτω το ποσοστό ανάπτυξης για τον Σεπτέμβριο από 0,3% σε μόλις 0,1%
«Καμπανάκι» από την Λαγκάρντ - Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ είπε ότι η αδράνεια της Ευρώπης της έχει κοστίσει πολύτιμο χρόνο - Ο ρόλος των αποταμιεύσεων και της ΕΤΕπ
Παραιτείται ο CEO της Northvolt μετά το αίτημα για προστασία από πτώχευση
Η Northvolt κατέθεσε χθες αίτηση για προστασία υπό το κεφάλαιο 11 στις Ηνωμένες Πολιτείες - Πώς θα γίνει η χρηματοδότηση
«Καμπάνα» 179 εκατ. στη Ryanair και σε άλλες 4 αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
H Ισπανία είχε ξεκινήσει έλεγχο πριν από περίπου ένα χρόνο απειλώντας τις εταιρείες με ισχυρές κυρώσεις
Υπαρξιακή απειλή για τις παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα - Τι λένε αναλυτές
Ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι είναι ίσως ήδη πολύ αργά για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα
Ποιον ετοιμάζει ο Τραμπ για τη Fed μέσω.... υπουργείου Οικονομικών
Ο Τραμπ θεωρούσε τον Γουόρς υποψήφιο για επικεφαλής της Fed και στην πρώτη θητεία του
Πώς η Πορτογαλία επιδιώκει να γίνει «φορολογικός παράδεισος» για νέους
Σχέδιο να σταματήσει στην Πορτογαλία το brain drain, με φοροαπαλλαγές τα πρώτα 10 χρόνια της σταδιοδρομίας – Μηδέν φόρος για κάτω των 35 ετών το πρώτο έτος
Η Gen Z «ερωτεύτηκε» τη δουλειά στο Δημόσιο, αλλά... ο Μασκ καραδοκεί
Οι περικοπές στον προϋπολογισμό των ΗΠΑ που σχεδιάζει ο Μασκ μπορεί να δείξει την έξοδο από το Δημόσιο Τομέα
Ποιες πόλεις διεκδικούν τους πλούσιους μετανάστες του Λονδίνου
Οι πλούσιοι κάτοικοι του Λονδίνου φεύγουν για να αποφύγουν τη φορολόγηση - Η Κύπρος, μεταξύ των κρατών που τους διεκδικούν
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της