Η Amazon επενδύει σε μεγάλο βαθμό στην προσθήκη περισσότερων αποθηκευτικών χώρων και στην ανάπτυξη του δικούς της στόλου με αεροπλάνα, φορτηγά και βανάκια, σε αντίθεση με άλλες εταιρείες του ανταγωνισμού της που εμφανίζονται πιο διστακτικές σε επενδύσεις εν μέσω πανδημίας και οικονομικής κρίσης.
Η εταιρεία κατά την ανακοίνωση των κερδών της στο πρώτο τρίμηνο, την Πέμπτη, τόνισε ότι οι κεφαλαιουχικές της δαπάνες αυξήθηκαν κατά 80% τους τελευταίους 12 μήνες.
Οι επενδύσεις αποτελούν μέρος του στόχου της Amazon να διαχειριστεί τις δικές της παραδόσεις και να επιταχύνει τη διαδικασία αποστολών, στηριζόμενη έτσι λιγότερο σε τρίτες εταιρείες όπως η UPS και η Ταχυδρομική Υπηρεσία των ΗΠΑ.
Θέλει να γίνει η ταχύτερη στις παραδόσεις
Η Amazon πραγματικά από καιρό έχει από καιρό διατυπώσει τις βλέψεις της να είναι η ταχύτερη εταιρεία παγκοσμίως στην παράδοση στον τελικό αποδέκτη των online παραγγελιών. Η έκθεση κερδών του πρώτου τριμήνου αποκάλυψε πόσα προτίθεται να δαπανήσει για να επιτελέσει το στόχο της.
Ο CFO της Amazon Μπράιαν Ολβάνσκι δήλωσε ότι οι κεφαλαιουχικές δαπάνες της εταιρείας, οι οποίες περιλαμβάνουν την επέκταση της εφοδιαστικής και το κόστος των κέντρων δεδομένων, αυξήθηκαν κατά 80% τους τελευταίους 12 μήνες.
Ενώ η πανδημία του κορωνοϊού ώθησε πολλές επιχειρήσεις να επιβραδύνουν τις δαπάνες προς επένδυση, η Amazon επεκτείνει τις επενδύσεις της, αυξάνοντας την παρουσία της στις μεταφορές και την εφοδιαστική σε ολόκληρη τη χώρα. Ο Ολβάνσι είπε ότι η εταιρεία πρόσθεσε περισσότερες αποθήκες και αύξησε το στόλο της σε αεροπλάνα και φορτηγά γραμμής. Η Amazon συνεχίζει επίσης να αναπτύσσει το δίκτυο παράδοσης με συμβεβλημένους συνεργάτες, που συχνά διακρίνεται από τα μπλε φορτηγά μάρκα με το brand της Amazon, για να επιβλέπει περισσότερους από 100.000 οδηγούς.
Συνολικά, η εταιρεία αύξησε την ικανότητα των εσωτερικών δραστηριοτήτων εφοδιαστικής της, γνωστής ως AMZL, κατά 50% σε ετήσια βάση, δήλωσε ο Oλβάνσκι. Η Amazon αναμένεται ότι θα συνεχίσει να δαπανά μεγάλα ποσά σε αυτά τα πεδία κατά το υπόλοιπο του 2021 και πιθανώς έως το 2022.
Επέκταση εφοδιαστικής αλυσίδας
Η επέκταση της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι ζωτικής σημασίας για την Amazon καθώς επιδιώκει να επιταχύνει τις παραδόσεις και, στο μέλλον, να κάνει την επιχείρηση παράδοσης πακέτων πιο οικονομική. Ο Ολβάνσκι τόνισε ότι η Amazon σημειώνει πρόοδο σε αυτό το μέτωπο, σημειώνοντας ότι «το κόστος μας αυτή τη στιγμή είναι πολύ ανταγωνιστικό με τις εξωτερικές μας επιλογές».
Η Amazon εξακολουθεί να βασίζεται σε τρίτους παρόχους όπως η UPS, η FedEx και η Ταχυδρομική Υπηρεσία των ΗΠΑ για να χειριστούν ένα μέρος των παραδόσεων. Όμως, η εταιρεία έχει αναπτύξει σταθερά το στόλο της με αεροπλάνα, φορτηγά και βανάκια για να πλησιάσει τους ανταγωνιστές της. Σύμφωνα με μια εκτίμηση τον περασμένο Αύγουστο, η Amazon πλέον παραδίδει με το δικό της μηχανισμό περίπου τα δύο τρίτα των πακέτων της.
Latest News
DW: «Ηγεμών» ή «ασθενής» η Γερμανία στην Ευρώπη;
Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει η Γερμανία, άλλοτε «ατμομηχανή της οικονομίας» στην ΕΕ. Ωστόσο δεν χάνει τον ηγετικό της ρόλο στην Ευρώπη, σημειώνει η DW
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας