Ο Ιταλικός Νηογνώμονας RINA θα δημιουργήσει στις 6 Μαΐου την πρώτη Ελληνική Επιτροπή Αποανθρακοποίησης (Hellenic Decarbonization Committee -HDC). Η πρωτοβουλία εμπίπτει στους ευρύτερους στόχους του RINA που επιδιώκει να στηρίξει τη ναυτιλιακή βιομηχανία στην επίτευξη των στόχων μείωσης των εκπομπών CO2 που καθιέρωσε ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ).
Πρώτη πρόεδρος της RINA Hellenic Decarbonization Committee είναι η κα Ιωάννα Προκοπίου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Prominence Maritime. Η επιτροπή θα αποτελείται από μια επιλεγμένη ομάδα από πλοιοκτήτες, τεχνικούς, ναυπηγούς, προμηθευτές καυσίμων και ναυλωτές.
Σκοπός της Επιτροπής είναι η έναρξη ενός ουσιαστικού διαλόγου μεταξύ όλων των ενδιαφερομένων που θα στοχεύσει σε βελτιώσεις στην τεχνολογία, στις κανονιστικές ρυθμίσεις, στις ψηφιακές υπηρεσίες και στην χρηματοδότηση «πράσινων» τεχνολογιών προς όφελος ολόκληρης της βιομηχανίας.
Η Ιωάννα Προκοπίου, πρόεδρος της HDC, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι η πρωτοβουλία του RINA στοχεύει να φέρει διαφορετικούς stakeholders της ναυτιλιακής βιομηχανίας σε έναν εποικοδομητικό διάλογο. Είναι μια ευκαιρία να μοιραστούν ιδέες, να εκφραστούν ανησυχίες και να ξεχωρίσουν οι ρεαλιστικές από τις ουτοπικές λύσεις για την ναυτιλία, αναφορικά με την κλιματική αλλαγή.
Ο Massimo Volta, Marine EMEA Region EVP στον RINA, δήλωσε ότι η απαλλαγή από τον άνθρακα θα είναι ο κύριος μοχλός που θα καθοδηγήσει τον ναυτιλιακό τομέα τα επόμενα χρόνια. Ο RINA είναι αποφασισμένος να διαδραματίσει ενεργό ρόλο σε αυτήν την εξέλιξη, φέρνοντας τις διατομεακές δεξιότητές στη βιομηχανία με σκοπό τη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος. Είναι σαφές ότι οι καθορισμένοι στόχοι θα επιτευχθούν μόνο μέσω μιας κοινής προσπάθειας και αυτός είναι ο λόγος που ιδρύθηκε η HDC.
Ο Σπύρος Ζολώτας, Senior Director του RINA Marine Southern Europe & Africa Area, πρόσθεσε μεταξύ άλλων ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο ναυτικό έθνος λόγω παράδοσης, αλλά οι Έλληνες εφοπλιστές κατέχουν σήμερα πάνω από το 20% της παγκόσμιας χωρητικότητας. O RINA γνωρίζει ότι η συμβολή που μπορεί να προσφέρει αυτή η χώρα σε ολόκληρη τη ναυτιλιακή βιομηχανία είναι θεμελιώδους χαρακτήρα και μέσω της επιτροπής μας θέλουμε να μεγιστοποιήσουμε τη συμβολή της χώρας, μαζί με τα ναυπηγεία, τους κατασκευαστές κινητήρων και τους κύριους «παίκτες» του κλάδου.
Latest News
Κρουαζιέρα «χρυσάφι» για το Ηράκλειο - Ρεκόρ επιβατών [πίνακες]
Τι δείχνει μελέτη για την κρουαζιέρα στο Ηράκλειο Κρήτης
Στροφή της Maersk στο LNG ως καύσιμο
Η Maersk έχει απευθύνει αίτημα υποβολής προτάσεων σε ναυπηγεία για μια σειρά 12 πλοίων χωρητικότητας περίπου 16.000 teu.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών- Ξεπέρασε τα 1,5 εκατ. ευρώ το πρόγραμμα υποτροφιών
Ισχυρή στήριξη της νέας γενιάς από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Στην «πρίζα» 4 λιμάνια με 10 εκατ. ευρώ από την ΕΕ
Τα χρήματα αποσκοπούν στην ανάπτυξη υποδομών cold ironing και την εκπόνηση σχετικών μελετών, αναφέρει το ΤΑΙΠΕΔ
Παγκόσμια πρωτιά για τη ναυπηγική βιομηχανία της Κίνας
Η ναυπηγική βιομηχανία στην Κίνα είδε τις νέες παραγγελίες να αυξάνονται κατά 43,9% σε ετήσια βάση
Παραιτήθηκε ο CEO του ΟΛΘ Arie Koppelaar
Τι αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας
Κρουαζιέρα: Άνω κάτω ο Πειραιάς με πρόταση της Ε.Ε. για τον νέο προβλήτα
Παρέμβαση του δημάρχου Πειραιά Γιάννη Μώραλη στον ΟΤ, ζητώντας να μην υποβαθμιστεί η πόλη ως βάση κρουαζιέρας.
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ