
Ένα ακόμη πλοίο πρόσθεσε στον στόλο της η Pyxis Tankers, εισηγμένη στον NASDAQ, με έδρα την Αθήνα, ναυτιλιακή εταιρεία διαχείρισης δεξαμενοπλοίων μεταφοράς προϊόντων αργού (product tanker).
H εταιρεία απέκτησε ένα «medium range product tanker» μεταφορικής ικανότητας 47.000 dwt το οποίο ναυπηγήθηκε το 2013 στα ναυπηγεία της Hyundai Mipo στη Νότιο Κορέα, αντί 20 εκατ. δολ.
Η εξαγορά θα χρηματοδοτηθεί με ένα συνδυασμό μετρητών και τραπεζικού δανεισμού. Η εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του καλοκαιριού.
Η Pyxis Tankers ελέγχει έναν στόλο από πέντε δεξαμενόπλοια πριν την προαναφερόμενη εξαγορά, μέσου όρου ηλικίας τα 8,8 έτη και συνολικής μεταφορικής ικανότητας 170.019 dwt.
Στη χρήση 2020 η Pyxis Tankers κατέγραψε έσοδα ύψους Pyxis Tankers, 21,711 εκατ. δολ έναντι 27,753 εκατ. δολ , το 2019 και καθαρές ζημιές ύψους 6,9 εκατ. δολ έναντι ζημιών 8,33 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν.
Σχολιάζοντας πρόσφατα, την κατάσταση στον κλάδο των product tanker ο Βαλέντιος Βαλεντής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, τόνισε ότι οι «βραχυπρόθεσμες προοπτικές ζήτησης για τον τομέα εξακολουθούν να είναι δύσκολες. Ωστόσο, μας ενθαρρύνουν τα σημάδια της επέκτασης της οικονομικής δραστηριότητας. Η ανάκαμψη ξεκίνησε στην Ασία το περασμένο φθινόπωρο και θετικά σημάδια ανάκαμψης έχουν γίνει πρόσφατα εμφανή στη Δύση.
Η χαλάρωση των lockdowns στις ΗΠΑ και την Ευρώπη είναι μια ευπρόσδεκτη ανακούφιση. Η αυξανόμενη διαθεσιμότητα αποτελεσματικών εμβολίων δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Τα αποθέματα των διυλιστηρίων θα πρέπει να φτάσουν τους μέσους όρους των πέντε τελευταίων ετών σύντομα, ειδικά μετά την ολοκλήρωση πολλών προγραμμάτων συντήρησης. Επίσης αναμένεται αύξηση της ζήτησης καυσίμων στον κλάδο των μεταφορών όσο προχωράμε στο καλοκαίρι και επεκτείνεται η παγκόσμια οικονομική δραστηριότητα».


Latest News

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Frederiksen (AEC) – Σημαντικός ο ρόλος των Ελλήνων εφοπλιστών στην Αρκτική
Για την ελληνική ναυτιλία μίλησε στο ΟΤ Delphi Economic Forum X ο Mads Frederiksen, εκτελεστικός διευθυντής στο Arctic Economic Council

Κικίλιας: Τι ζητεί να αλλάξει στο επιβατικό λιμάνι Πειραιά
«Η άμεση αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του με παράλληλη επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν ανακύψει είναι πρώτη προτεραιότητα» δηλώνει στα «ΝΕΑ»

«Φρένο» στις τιμές των εισιτήριων μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών
Μειώνονται κατά 50% από την 1η Μαΐου του τρέχοντος έτους και για ένα χρόνο τα λιμενικά τέλη για τους επιβάτες

Πράσινη μετάβαση: Κανονιστικές εξελίξεις στις θαλασσιες μεταφορές
Με κοινό κείμενο 10 από τους μεγαλύτερους ομιλους διεθνώς ζητούν από τον ΙΜΟ δίκαιο και επιστημονικά τεκμηριωμένο πλαίσιο

Capital Link: Ο Πόλυς Χατζηιωάννου χτύπησε το «Closing Bell» στη Νέα Υόρκη
Το 3rd Capital Link Cyprus Business Forum διοργανώθηκε σε συνεργασία με την Κυπριακή Ένωση Εφοπλιστών με την υποστήριξη του κυπριακού υφυπουργείου Ναυτιλίας

Μελίνα Τραυλού: Καλεί τον ΙΜΟ να μην λάβει αποφάσεις που θα υπονομεύσουν την ναυτιλία
Μην «πυροβολείτε» το LNG- ο εμπορικός διαχειριστής να αναλάβει το κόστος συμμόρφωσης στην πράσινη μετάβαση, τα δύο μηνύματα της προέδρου της ΕΕΕ, Μελίνας Τραυλού

Motor Oil - Coral Marine: Ναυτιλιακά καύσιμα με βιοκαύσιμο στην Ελλάδα
Το μίγμα καυσίμων αποτελείται από ορυκτό πετρέλαιο που παράγεται στο διυλιστήριο της Motor Oil και βιοκαύσιμο που παράγεται, επίσης, στην Ελλάδα

Ο ναυτιλιακός γίγαντας CMA CGM ενώνει τις δυνάμεις του με startup ΑΙ
Η πενταετής συνεργασία Uα ανεβάσει τις δαπάνες που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη της CMA CGM στα 500 εκατ. ευρώ