
Ένα ακόμη πλοίο πρόσθεσε στον στόλο της η Pyxis Tankers, εισηγμένη στον NASDAQ, με έδρα την Αθήνα, ναυτιλιακή εταιρεία διαχείρισης δεξαμενοπλοίων μεταφοράς προϊόντων αργού (product tanker).
H εταιρεία απέκτησε ένα «medium range product tanker» μεταφορικής ικανότητας 47.000 dwt το οποίο ναυπηγήθηκε το 2013 στα ναυπηγεία της Hyundai Mipo στη Νότιο Κορέα, αντί 20 εκατ. δολ.
Η εξαγορά θα χρηματοδοτηθεί με ένα συνδυασμό μετρητών και τραπεζικού δανεισμού. Η εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του καλοκαιριού.
Η Pyxis Tankers ελέγχει έναν στόλο από πέντε δεξαμενόπλοια πριν την προαναφερόμενη εξαγορά, μέσου όρου ηλικίας τα 8,8 έτη και συνολικής μεταφορικής ικανότητας 170.019 dwt.
Στη χρήση 2020 η Pyxis Tankers κατέγραψε έσοδα ύψους Pyxis Tankers, 21,711 εκατ. δολ έναντι 27,753 εκατ. δολ , το 2019 και καθαρές ζημιές ύψους 6,9 εκατ. δολ έναντι ζημιών 8,33 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν.
Σχολιάζοντας πρόσφατα, την κατάσταση στον κλάδο των product tanker ο Βαλέντιος Βαλεντής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, τόνισε ότι οι «βραχυπρόθεσμες προοπτικές ζήτησης για τον τομέα εξακολουθούν να είναι δύσκολες. Ωστόσο, μας ενθαρρύνουν τα σημάδια της επέκτασης της οικονομικής δραστηριότητας. Η ανάκαμψη ξεκίνησε στην Ασία το περασμένο φθινόπωρο και θετικά σημάδια ανάκαμψης έχουν γίνει πρόσφατα εμφανή στη Δύση.
Η χαλάρωση των lockdowns στις ΗΠΑ και την Ευρώπη είναι μια ευπρόσδεκτη ανακούφιση. Η αυξανόμενη διαθεσιμότητα αποτελεσματικών εμβολίων δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Τα αποθέματα των διυλιστηρίων θα πρέπει να φτάσουν τους μέσους όρους των πέντε τελευταίων ετών σύντομα, ειδικά μετά την ολοκλήρωση πολλών προγραμμάτων συντήρησης. Επίσης αναμένεται αύξηση της ζήτησης καυσίμων στον κλάδο των μεταφορών όσο προχωράμε στο καλοκαίρι και επεκτείνεται η παγκόσμια οικονομική δραστηριότητα».


Latest News

Τα ελληνικά λιμάνια και το παζλ του IMEC
Αλλαγή δεδομένων προκαλεί ο ανταγωνισμός για τον οικονομικό διάδρομο που προωθεί η Ινδία n Οι βλέψεις της Αθήνας και η «σφήνα» Τραμπ υπέρ Ιταλίας

Εμπόδια και προκλήσεις για τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι προτάσεις της ECSA
Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή κοινότητα τονίζει την ανάγκη η ΕΕ να στραφεί πιο αποφασιστικά σε μια πολιτική στήριξης για την παραγωγή και διανομή καθαρών καυσίμων

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.

Xclusiv: Ποια πλοία πλήτονται απο τους δασμούς Τραμπ σε χάλυβα και αλουμίνιο
Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv για τους δασμούς Τραμπ και τις επιπτώσεις στη ναυτιλία