Ένα ακόμη πλοίο πρόσθεσε στον στόλο της η Pyxis Tankers, εισηγμένη στον NASDAQ, με έδρα την Αθήνα, ναυτιλιακή εταιρεία διαχείρισης δεξαμενοπλοίων μεταφοράς προϊόντων αργού (product tanker).
H εταιρεία απέκτησε ένα «medium range product tanker» μεταφορικής ικανότητας 47.000 dwt το οποίο ναυπηγήθηκε το 2013 στα ναυπηγεία της Hyundai Mipo στη Νότιο Κορέα, αντί 20 εκατ. δολ.
Η εξαγορά θα χρηματοδοτηθεί με ένα συνδυασμό μετρητών και τραπεζικού δανεισμού. Η εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του καλοκαιριού.
Η Pyxis Tankers ελέγχει έναν στόλο από πέντε δεξαμενόπλοια πριν την προαναφερόμενη εξαγορά, μέσου όρου ηλικίας τα 8,8 έτη και συνολικής μεταφορικής ικανότητας 170.019 dwt.
Στη χρήση 2020 η Pyxis Tankers κατέγραψε έσοδα ύψους Pyxis Tankers, 21,711 εκατ. δολ έναντι 27,753 εκατ. δολ , το 2019 και καθαρές ζημιές ύψους 6,9 εκατ. δολ έναντι ζημιών 8,33 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν.
Σχολιάζοντας πρόσφατα, την κατάσταση στον κλάδο των product tanker ο Βαλέντιος Βαλεντής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, τόνισε ότι οι «βραχυπρόθεσμες προοπτικές ζήτησης για τον τομέα εξακολουθούν να είναι δύσκολες. Ωστόσο, μας ενθαρρύνουν τα σημάδια της επέκτασης της οικονομικής δραστηριότητας. Η ανάκαμψη ξεκίνησε στην Ασία το περασμένο φθινόπωρο και θετικά σημάδια ανάκαμψης έχουν γίνει πρόσφατα εμφανή στη Δύση.
Η χαλάρωση των lockdowns στις ΗΠΑ και την Ευρώπη είναι μια ευπρόσδεκτη ανακούφιση. Η αυξανόμενη διαθεσιμότητα αποτελεσματικών εμβολίων δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Τα αποθέματα των διυλιστηρίων θα πρέπει να φτάσουν τους μέσους όρους των πέντε τελευταίων ετών σύντομα, ειδικά μετά την ολοκλήρωση πολλών προγραμμάτων συντήρησης. Επίσης αναμένεται αύξηση της ζήτησης καυσίμων στον κλάδο των μεταφορών όσο προχωράμε στο καλοκαίρι και επεκτείνεται η παγκόσμια οικονομική δραστηριότητα».
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση