Ένα ακόμη πλοίο πρόσθεσε στον στόλο της η Pyxis Tankers, εισηγμένη στον NASDAQ, με έδρα την Αθήνα, ναυτιλιακή εταιρεία διαχείρισης δεξαμενοπλοίων μεταφοράς προϊόντων αργού (product tanker).
H εταιρεία απέκτησε ένα «medium range product tanker» μεταφορικής ικανότητας 47.000 dwt το οποίο ναυπηγήθηκε το 2013 στα ναυπηγεία της Hyundai Mipo στη Νότιο Κορέα, αντί 20 εκατ. δολ.
Η εξαγορά θα χρηματοδοτηθεί με ένα συνδυασμό μετρητών και τραπεζικού δανεισμού. Η εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του καλοκαιριού.
Η Pyxis Tankers ελέγχει έναν στόλο από πέντε δεξαμενόπλοια πριν την προαναφερόμενη εξαγορά, μέσου όρου ηλικίας τα 8,8 έτη και συνολικής μεταφορικής ικανότητας 170.019 dwt.
Στη χρήση 2020 η Pyxis Tankers κατέγραψε έσοδα ύψους Pyxis Tankers, 21,711 εκατ. δολ έναντι 27,753 εκατ. δολ , το 2019 και καθαρές ζημιές ύψους 6,9 εκατ. δολ έναντι ζημιών 8,33 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν.
Σχολιάζοντας πρόσφατα, την κατάσταση στον κλάδο των product tanker ο Βαλέντιος Βαλεντής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, τόνισε ότι οι «βραχυπρόθεσμες προοπτικές ζήτησης για τον τομέα εξακολουθούν να είναι δύσκολες. Ωστόσο, μας ενθαρρύνουν τα σημάδια της επέκτασης της οικονομικής δραστηριότητας. Η ανάκαμψη ξεκίνησε στην Ασία το περασμένο φθινόπωρο και θετικά σημάδια ανάκαμψης έχουν γίνει πρόσφατα εμφανή στη Δύση.
Η χαλάρωση των lockdowns στις ΗΠΑ και την Ευρώπη είναι μια ευπρόσδεκτη ανακούφιση. Η αυξανόμενη διαθεσιμότητα αποτελεσματικών εμβολίων δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Τα αποθέματα των διυλιστηρίων θα πρέπει να φτάσουν τους μέσους όρους των πέντε τελευταίων ετών σύντομα, ειδικά μετά την ολοκλήρωση πολλών προγραμμάτων συντήρησης. Επίσης αναμένεται αύξηση της ζήτησης καυσίμων στον κλάδο των μεταφορών όσο προχωράμε στο καλοκαίρι και επεκτείνεται η παγκόσμια οικονομική δραστηριότητα».
Latest News
Γκίκας: «Ο προϋπολογισμός του 2025 βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ειδικότερα, στο Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, οι πιστώσεις του τακτικού προϋπολογισμού είναι αυξημένες σε σχέση με το 2024
Υψηλή κερδοφορία για 8 στις 10 πιο μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες
Στο διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2024 τα καθαρά κέρδη για τις κορυφαίες εταιρείες έφτασαν κοντά στα 20 δισ. δολάρια
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα