Απανωτά είναι τα «χτυπήματα» της Castor Maritime στην secondhand αγορά πλοίων. Τελευταίο «χτύπημα» της εισηγμένης στον Nasdaq ναυτιλιακής εταιρείας του Πέτρου Παναγιωτίδη η απόκτηση en bloc πέντε δεξαμενόπλοιων από μη συνδεδεμένη εταιρεία αντί μιας συνολικής τιμής 49,25 εκατ. δολ.
Πρόκειται για δύο κορεάτικης ναυπήγησης, έτος 2006, MR1, δύο δεξαμενόπλοια Aframax / LR2 κατασκευής 2006, επίσης στην Κορέα και ένα Aframax / LR2 κατασκευής 2002 σε Κορεάτικο και αυτό ναυπηγείο. Οι εξαγορές αναμένεται να ολοκληρωθούν με την παράδοση των πλοίων στο δεύτερο τρίμηνο αυτού του έτους.
Ο Πέτρος Παναγιωτίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Castor, σχολίασε μεταξύ άλλων : «Eίμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τη μεγαλύτερη αγορά μέχρι στιγμής, με την απόκτηση πέντε δεξαμενόπλοιων. Από την είσοδό μας στην αγορά δεξαμενόπλοιων νωρίτερα αυτό το έτος, έχουμε καταφέρει να αυξήσουμε γρήγορα το στόλο των δεξαμενόπλοιων μας σε οκτώ πλοία. Με την ολοκλήρωση όλων των εξαγορών που ανακοινώσαμε πρόσφατα ο στόλος μας θα αποτελείται από είκοσι τρία πλοία, δημιουργώντας μια εταιρεία με διαφοροποιημένο στόλο από δεκαπέντε πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και οκτώ δεξαμενόπλοια».
Επισημαίνεται ότι πριν από δυο ημέρες η Castor Maritime είχε ανακοινώσει μια ακόμη εξαγορά ενός panamax bulker έναντι 14,5 εκατ. δολ, ενώ μόνο τον Απρίλιο αγόρασε συνολικά τέσσερα πλοία. Με την παράδοση όλων των πλοίων η Castor θα διαθέτει στόλο 23 πλοίων, με συνολική χωρητικότητα 2,0 εκατομμύρια dwt, αποτελούμενα από 1 πλοίο ξηρού φορτίου Capesize, 6 Kamsarmax και 8 Panamax, καθώς και 1 δεξαμενόπλοιο Aframax, 5 Aframax / LR2 και 2 MR1.
Latest News
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%
Η MSC η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη ναυτιλιακή στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων [πίνακας]
Η MSC μεγάλωσε την απόσταση από τη δεύτερη Maersk στη σχετική κατάταξη των ναυτιλιακών όπως ανακοίνωσε η Alphaliner
Γιάννης Ξυλάς: Η Intercargo ισχυρή όσο ποτέ
Η Intercargo έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα αριθμού μελών, προωθώντας κρίσιμες πρωτοβουλίες που ενίσχυσαν τον ρόλο της, τονίζει ο κ. Ξυλάς
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023