
Απανωτά είναι τα «χτυπήματα» της Castor Maritime στην secondhand αγορά πλοίων. Τελευταίο «χτύπημα» της εισηγμένης στον Nasdaq ναυτιλιακής εταιρείας του Πέτρου Παναγιωτίδη η απόκτηση en bloc πέντε δεξαμενόπλοιων από μη συνδεδεμένη εταιρεία αντί μιας συνολικής τιμής 49,25 εκατ. δολ.
Πρόκειται για δύο κορεάτικης ναυπήγησης, έτος 2006, MR1, δύο δεξαμενόπλοια Aframax / LR2 κατασκευής 2006, επίσης στην Κορέα και ένα Aframax / LR2 κατασκευής 2002 σε Κορεάτικο και αυτό ναυπηγείο. Οι εξαγορές αναμένεται να ολοκληρωθούν με την παράδοση των πλοίων στο δεύτερο τρίμηνο αυτού του έτους.
Ο Πέτρος Παναγιωτίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Castor, σχολίασε μεταξύ άλλων : «Eίμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τη μεγαλύτερη αγορά μέχρι στιγμής, με την απόκτηση πέντε δεξαμενόπλοιων. Από την είσοδό μας στην αγορά δεξαμενόπλοιων νωρίτερα αυτό το έτος, έχουμε καταφέρει να αυξήσουμε γρήγορα το στόλο των δεξαμενόπλοιων μας σε οκτώ πλοία. Με την ολοκλήρωση όλων των εξαγορών που ανακοινώσαμε πρόσφατα ο στόλος μας θα αποτελείται από είκοσι τρία πλοία, δημιουργώντας μια εταιρεία με διαφοροποιημένο στόλο από δεκαπέντε πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και οκτώ δεξαμενόπλοια».
Επισημαίνεται ότι πριν από δυο ημέρες η Castor Maritime είχε ανακοινώσει μια ακόμη εξαγορά ενός panamax bulker έναντι 14,5 εκατ. δολ, ενώ μόνο τον Απρίλιο αγόρασε συνολικά τέσσερα πλοία. Με την παράδοση όλων των πλοίων η Castor θα διαθέτει στόλο 23 πλοίων, με συνολική χωρητικότητα 2,0 εκατομμύρια dwt, αποτελούμενα από 1 πλοίο ξηρού φορτίου Capesize, 6 Kamsarmax και 8 Panamax, καθώς και 1 δεξαμενόπλοιο Aframax, 5 Aframax / LR2 και 2 MR1.


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»