Στο Twitter είναι πολύ σημαντικό να έχει κανείς πολλούς followers προκειμένου να έχει μεγαλύτερη απήχηση.
Το γνωστό κοινωνικό δίκτυο, σύμφωνα με το pagenews.gr αποτελεί τον μεγαλύτερο αντίπαλο του Facebook. Ακόμη, πρόκειται σύντομα να λανσάρει και μία νέα λειτουργία.
Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν τρόποι με τους οποίους το προφίλ στο Twitter μπορεί να ξεχωρίσει, να μεγαλώσει το κοινό του και να αυξήσει με αυτόν τον τρόπο και την απήχηση του. Δείτε μερικά απλά βήματα που θα σας δώσουν τη δυνατότητα να αυξήσετε τα άτομα που σας ακολουθούν.
1. Δημιουργήστε ένα ολοκληρωμένο προφίλ
Ένα καλό προφίλ, εξηγεί στους πελάτες σας τι κάνει και ποια είναι η εταιρεία σας και γιατί θα πρέπει να σας ακολουθήσουν. Ένα βελτιστοποιημένο προφίλ αποτελείται από:
- Cover photo: Ένα από τα πρώτα πράγματα που θα παρατηρήσουν οι χρήστες στο προφίλ σας είναι η φωτογραφία εξωφύλλου σας. Η εικόνα αυτή θα πρέπει να είναι 1500 x 500px και με κάποιο τρόπο να αναπαριστά την εταιρεία σας. Καλό είναι να ταιριάζει με την εικόνα προφίλ σας.
- Εικόνα προφίλ: Θα πρέπει να είναι μία πολύ αναγνωρίσιμη εικόνα που παραπέμπει στην εταιρεία σας, όπως το λογότυπό σας.
- Handle: Αποτελεί την @λέξη που θα χρησιμοποιούν οι χρήστες για να σας αναφέρουν σε κάποιο Tweet. Η λέξη που θα επιλέξετε θα σας ακολουθεί για πάντα για αυτό θα πρέπει να είναι το όνομα της εταιρείας σας ή κάτι παρόμοιο.
- Όνομα: Το όνομα είναι κάτι που μπορείτε να αλλάξετε αλλά και πάλι, κατά κανόνα, θα πρέπει να είναι το όνομα της επιχείρησής σας. Handle και όνομα μπορούν κάλλιστα να είναι τα ίδια.
- Bio: Μέσα σε 160 χαρακτήρες θα πρέπει να περιγράψετε ποιοι είστε. Κρατήστε το βιογραφικό σας σύντομο, χαριτωμένο και σαφές.
- Τοποθεσία: Η τοποθεσία σας είναι πεδίο απαραίτητο αφού θα βοηθήσει το Twitter να προτείνει χρήστες βάσει αυτής.
2. Αρχίστε να ακολουθείτε χρήστες και εταιρείες
Όταν ακολουθείτε κάποιον στο twitter, του έρχεται μία ειδοποίηση. Επομένως του είναι εύκολο να σας ακολουθήσει πίσω. Αυτό δεν σας διασφαλίζει ότι σώνει και καλά θα το κάνει αλλά σίγουρα αυξάνει τις πιθανότητες. Επιλέξτε να ακολουθήσετε άτομα που σχετίζονται με τον κλάδο σας και θα σας ενδιέφερε να σας ακολουθούν.
Για παράδειγμα μπορείτε να ξεκινήσετε ακολουθώντας «διασημότητες» του κλάδου σας, ανταγωνιστικές εταιρείες, καλούς πελάτες σας και ήδη υπάρχουσες επαφές σας, εισάγοντάς τις στο σχετικό εργαλείο του Twitter. Μπορείτε επίσης να ακολουθήσετε και άτομα που σας προτείνει το Twitter. Σε κάθε περίπτωση επιδιώξτε να κάνετε ποιοτικές επαφές και όχι πάρα πολλές αλλά χωρίς λόγο.
3. Twitt-άρετε συχνά
Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε τους follower σας είναι να αρχίσετε να συμμετέχετε πραγματικά στο Twitter. Το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει συνεχώς ροή και το τι είναι δημοφιλές στο twitter αλλάζει διαρκώς. Κι ενώ δεν είναι δυνατόν να βρίσκεστε στο Τwitter 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, θα πρέπει να το παρακολουθείτε τις ώρες αιχμής και να προγραμματίζετε τα ποσταρίσματά σας. Ο προγραμματισμός των tweets θα σας βοηθήσει να είστε παρόντες στο κοινωνικό δίκτυο έστω κι αν δεν είστε διαθέσιμοι εκείνη την ώρα.
Τι μπορείτε να ποστάρετε:
- E-books, οδηγούς
- Λίστες
- Webinars
- Βίντεο
- Φωτογραφίες
- Blog posts
- Επίκαιρα σχόλια
- Άρθρα
- Retweets από περιεχόμενο σχετικό με εσάς
- Έργα σας
- Επίκαιρα θέματα και hashtags
- Αποφθέγματα
4. Παρακολουθήστε τα δρώμενα
Το να είσαι ενεργός στο Twitter δεν σημαίνει απλώς να ποστάρεις. Σημαίνει να παρακολουθείς τι γίνεται στον κόσμο σε… απευθείας σύνδεση. Τα trends που εμφανίζει το Twitter θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε με τι ασχολείται ο κόσμος ενώ υπάρχουν και ιστοσελίδες που κάνουν αυτή τη δουλειά όπως το trends24 και το trending.
5. Χρησιμοποιήστε το twitter όπως οι κανονικοί χρήστες.
Ακολουθήστε αυτά που κάνουν οι περισσότεροι ενεργοί χρήστες του Twitter. Προσπαθήστε να μην το χρησιμοποιείτε “αναγκαστικά” σαν ένα εργαλείο της δουλειάς σας αλλά προσπαθήστε πραγματικά να συμμετάσχετε.
Συγκεκριμένα:
- Χρησιμοποιήστε τα #hashtags
- Κάντε ερωτήσεις
- Συμμετέχετε σε συζητήσεις
- Αλληλεπιδράστε με τους χρήστες
- Κάντε like και retweet σε tweets άλλων χρηστών
6. Χρησιμοποιήστε οπτικό υλικό
Η χρήση φωτογραφιών και εικόνων θα βοηθήσει τις αναρτήσεις σας να ξεχωρίσουν από τις άλλες. Προσπαθήστε όποτε είναι σχετικό να αναρτάτε μία φωτογραφία μαζί με το μήνυμά σας. Δεν είναι δύσκολο να φτιάξετε μία μόνοι σας (δοκιμάστε το Canva). Μπορείτε επίσης να χηρισμοποιήσετε gifs, διαγράμματα ή stock φωτογραφίες. Βρείτε φωτογραφίες που τραβούν το μάτι και διεγείρουν συναισθήματα. Δείτε εδώ περισσότερες συμβουλές για να επιλέγετε φωτογραφίες.
7. Διευκολύνετε τους χρήστες να σας ακολουθήσουν
Ένας απλός τρόπος για να δημιουργήσετε ευκαιρίες να σας ακολουθήσουν νέα άτομα είναι να εξασφαλίσετε ότι υπάρχει σύνδεση με το λογαριασμό σας σε κάθε διαδικτυακή σας παρουσία (ιστοσελίδα, blog άλλα social media).
Θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει ένα Twitter follow button στο Homepage της ιστοσελίδας σας, στη σελίδα “Σχετικά με εμάς” και στο blog σας. Μπορείτε επίσης να προωθήσετε τον Twitter λογαριασμό σας στην υπογραφή του email σας, σε διαγωνισμούς, στους άλλους λογαριασμούς σας στα social media, σε ebooks και στα newsletter σας.
8. Οι πληρωμένες καμπάνιες
Οι παραπάνω, αποτελούν τακτικές που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τους followers σας χωρίς να ξοδέψετε ούτε ένα ευρώ. Για πιο γρήγορα αποτελέσματα όμως μπορείτε να ξεκινήσετε μία πληρωμένη καμπάνια. To Twitter σας επιτρέπει να τρέξετε στοχευμένες καμπάνιες, δηλαδή να προβάλλετε διαφημίσεις σε άτομα που τα ενδιαφέρει, κι εκείνα και εσάς, να σας ακολουθήσουν. Η καλή στόχευση θα σας βοηθήσει στο να βρείτε σχετικό κοινό.
Στην πλατφόρμα για διαφημίσεις του Twitter θα δείτε επίσης ότι μπορείτε να τρέξετε και διαφορετικές καμπάνιες αναλόγως των στόχων σας. Εκτός από καμπάνια για followers, μπορείτε επίσης να στοχεύσετε σε clicks στην ιστοσελίδα σας, σε πωλήσεις, σε downloads της εφαρμογής σας κ.α. Αν δεν έχετε ιδέα από αυτά, μπορείτε πάντα να απευθυνθείτε στους ειδικούς (εμείς είμαστε αυτοί).
Latest News
Πώς να μειώσετε τους κινδύνους σε περίπτωση διαρροής κωδικών πρόσβασης
Πρακτικές οδηγίες για να βοηθήσουν τους χρήστες να προστατευτούν σε περίπτωση εκτεταμένης παραβίασης δεδομένων
Μήπως η AI δεν είναι και τόσο δημιουργική όσο πιστεύουμε; - Τι δείχνει βρετανική έρευνα
Βρετανοί επιστήμονες εκθέτουν ως ανεπαρκείς τις συγγραφικές ικανότητες της ΑΙ και τετριμμένες τις ιδέες της
Κίνα vs ΗΠΑ: Στον... βυθό η επόμενη πίστα της τεχνολογικής διαμάχης
Με τις τεχνολογικές εντάσεις μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας να αυξάνονται, τεράστια δίκτυα υποβρύχιων καλωδίων γίνονται μια νέα πηγή έντασης στις διεθνείς σχέσεις
Η «πανάκριβη» είσοδος της Google στην αγορά της κυβερνοασφάλειας στο cloud
H Wiz προσφέρει εργαλεία που επιτρέπουν στους οργανισμούς να σαρώνουν ολόκληρη την υποδομή τους και το συγκεκριμένο λογισμικό τους για απειλές
Ο Μασκ κόβει και... ξαναράβει σχεδιαστικά το νέο ρομποταξί
Ο Μασκ δεν αποκάλυψε πότε η αυτοκινητοβιομηχανία θα πραγματοποιούσε εκδήλωση για την κυκλοφορία του ρομποταξί
Σε κυκλοφορία η beta έκδοση του νέου λειτουργικού συστήματος της Apple
To Apple iOS 18 ενσωματώνει πολλές αλλαγές, ακόμη και χωρίς την παρουσία του Apple Intelligence, που θα αλλάξουν τον τρόπο εμφάνισης και λειτουργίας των iPhone
«Λουκέτο» στο γραφείο της Kaspersky στις ΗΠΑ - Απολύσεις εργαζομένων
Η εξέλιξη έρχεται αφού το αμερικανικό υπουργείο Εμπορίου ανακοίνωσε ότι απαγορεύει την πώληση λογισμικού της Kaspersky στις ΗΠΑ από τις 20 Ιουλίου
Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML
Αναλυτές θεωρούν ότι η σύσταση για την εταιρεία θα αναβαθμιστεί καθώς κορυφαίοι κατασκευαστές ημιαγωγών ενδέχεται να αυξήσουν αλλά και να επιταχύνουν τις αγορές σχετικού εξοπλισμού
«Φράουλα»: Τι είναι το απόρρητο πρόγραμμα του ChatGPT
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια συνεχής φημολογία για απόρρητα πρότζεκτ που βρίσκονται υπό εξέλιξη στα εργαστήρια της OpenAI
Καθηλώνεται ο πύραυλος Falcon 9 της SpaceX – Παγώνουν οι αποστολές αστροναυτών
Η αποτυχία της περασμένης εβδομάδας διακόπτει ένα σερί 300 επιτυχημένων εκτοξεύσεων για τον Falcon 9 της SpaceX, έναν από τους πιο επιτυχημένους πυραύλους ολων των εποχών.