Τρία ακόμα μέλη του πληρώματος του Ever Given, που είναι αγκυροβολημένο στο κανάλι του Σουέζ, αναμένεται να επιστρέψουν στην πατρίδα τους μετά τη λήξη των συμβολαίων τους, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.
Το πλοίο βρίσκεται στο σημείο, καθώς οι αρχές της Αιγύπτου δεν του επιτρέπουν να αποπλεύσει έως ότου καταβάλει αποζημίωση για τη μεγάλη ζημιά που προκάλεσε όταν προσάραξε στο κανάλι, κλείνοντάς το για έξι ημέρες.
Κατά τη στιγμή προσάραξης του πλοίου και τα 26 μέλη του πληρώματος ήταν εντός των όρων των συμβάσεών τους, δήλωσε η Bernhard Schulte Shipmanagement (BSM), ωστόσο καθώς το πλοίο κρατείται οι συμβάσεις εργασίας κάποιων έχουν λήξει και αυτοί θα αφεθούν ελεύθεροι.
Η Αρχή της διώρυγας του Σουέζ δέχθηκε το αίτημα της BSM να επιτρέψει σε αυτά τα μέλη του πληρώματος να αναχωρήσουν από το πλοίο.
Σχεδόν έναν μήνα μετά την αποκόλλησή του από τη διώρυγα του Σουέζ, το Ever Given εξακολουθεί να βρίσκεται «παγιδευμένο» στη μέση του καναλιού.
Η Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ (SCA) κρατά το πλοίο και το πλήρωμά του μέχρι να καταλήξει σε συμφωνία με την πλοιοκτήτρια εταιρεία για την καταβολή αποζημίωσης.
Η Αίγυπτος έχει καταστήσει σαφές ότι δεν θα επιτρέψει τον απόπλου του πλοίου αν δεν υπάρξει συμφωνία για την καταβολή αποζημίωσης, για τη ζημία που προκλήθηκε όταν το Ever Given προσάραξε επί σχεδόν «μια εβδομάδα στην Διώρυγα, παραλύοντας την κίνηση σε αυτό το καίριας σημασίας θαλάσσιο πέρασμα».
Μια εκ των ασφαλιστικών εταιρειών του πλοίου η UK Club κατέθεσε ένσταση στα αιγυπτιακά δικαστήριο ζητώντας την ακύρωση της απόφασης κράτησης του Ever Given.
H υπόθεση θα συζητηθεί στις 4 Μαΐου.
Μέχρι στιγμής οι διαπραγματεύσεις μεταξύ της ιαπωνικής πλοιοκτήτριας εταιρείας Shoei Kisen, των ασφαλιστικών εταιρειών και των αιγυπτιακών αρχών δεν έχουν καταλήξει σε συμφωνία.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη