Τρία ακόμα μέλη του πληρώματος του Ever Given, που είναι αγκυροβολημένο στο κανάλι του Σουέζ, αναμένεται να επιστρέψουν στην πατρίδα τους μετά τη λήξη των συμβολαίων τους, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.
Το πλοίο βρίσκεται στο σημείο, καθώς οι αρχές της Αιγύπτου δεν του επιτρέπουν να αποπλεύσει έως ότου καταβάλει αποζημίωση για τη μεγάλη ζημιά που προκάλεσε όταν προσάραξε στο κανάλι, κλείνοντάς το για έξι ημέρες.
Κατά τη στιγμή προσάραξης του πλοίου και τα 26 μέλη του πληρώματος ήταν εντός των όρων των συμβάσεών τους, δήλωσε η Bernhard Schulte Shipmanagement (BSM), ωστόσο καθώς το πλοίο κρατείται οι συμβάσεις εργασίας κάποιων έχουν λήξει και αυτοί θα αφεθούν ελεύθεροι.
Η Αρχή της διώρυγας του Σουέζ δέχθηκε το αίτημα της BSM να επιτρέψει σε αυτά τα μέλη του πληρώματος να αναχωρήσουν από το πλοίο.
Σχεδόν έναν μήνα μετά την αποκόλλησή του από τη διώρυγα του Σουέζ, το Ever Given εξακολουθεί να βρίσκεται «παγιδευμένο» στη μέση του καναλιού.
Η Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ (SCA) κρατά το πλοίο και το πλήρωμά του μέχρι να καταλήξει σε συμφωνία με την πλοιοκτήτρια εταιρεία για την καταβολή αποζημίωσης.
Η Αίγυπτος έχει καταστήσει σαφές ότι δεν θα επιτρέψει τον απόπλου του πλοίου αν δεν υπάρξει συμφωνία για την καταβολή αποζημίωσης, για τη ζημία που προκλήθηκε όταν το Ever Given προσάραξε επί σχεδόν «μια εβδομάδα στην Διώρυγα, παραλύοντας την κίνηση σε αυτό το καίριας σημασίας θαλάσσιο πέρασμα».
Μια εκ των ασφαλιστικών εταιρειών του πλοίου η UK Club κατέθεσε ένσταση στα αιγυπτιακά δικαστήριο ζητώντας την ακύρωση της απόφασης κράτησης του Ever Given.
H υπόθεση θα συζητηθεί στις 4 Μαΐου.
Μέχρι στιγμής οι διαπραγματεύσεις μεταξύ της ιαπωνικής πλοιοκτήτριας εταιρείας Shoei Kisen, των ασφαλιστικών εταιρειών και των αιγυπτιακών αρχών δεν έχουν καταλήξει σε συμφωνία.
Latest News
Στη «λίστα κυρώσεων» των ΗΠΑ η Cosco - Τι απαντούν οι Κινέζοι
Τι θα σημάνει για τα δεξαμενόπλοια και τους ναύλους η ένταξη της Cosco στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ για τις σχέσεις με τον κινεζικο στρατό
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Οι προτεραιότητες και οι στόχοι του υπουργείου Ναυτιλίας
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από σημαντικές προκλήσεις και δύσκολες γεωπολιτικές συγκυρίες, η ελληνική ναυτιλία παραμένει η ραχοκοκαλιά του διεθνούς εμπορίου
Οι νέες προκλήσεις για την ελληνική ναυτιλία
Η «πράσινη μετάβαση», οι επενδυτικές ανάγκες και η υιοθέτηση ρεαλιστικών λύσεων για τη βιωσιμότητα στην ελληνική και διεθνή ναυτιλία
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις νέες ναυτιλιακές παραγγελίες
Η μεγαλύτερη αύξηση πραγματοποιήθηκε στα δεξαμενόπλοια, στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στα LNG carriers
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Στα 2 τρισ. η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου – Οι παραγγελίες για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα
Στη ναυτιλία, η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου αυξήθηκε στα 2 τρισ. δολ. από 1,2 τρισ. δολά το 2020
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα οι ναύλοι στα Containerships
Tο τρίτο έτος στην ιστορία του κλάδου με τόσο υψηλά κέρδη για τις ναυτιλιακές εταιρείες παρά την αύξηση κατά 10% του παγκοσμίου στόλου
Πόσα πλοία πούλησαν και αγόρασαν το 2024 οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι πρωτιές
Οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν σε πωλήσεις πλοίων αξιοποιώντας τις υψηλές τιμές – Τα reports διεθνών ναυλομεσιτικών οίκων