Το επόμενο μεγάλο βήμα για την αλλαγή του μοντέλου εξυπηρέτησης των πελατών της κάνει η ΔΕΗ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρία αρχίζει την ανακαίνιση των 97 καταστημάτων της, αφού πρώτα όμως δοκιμάσει το νέο design και τις αλλαγές στην προσέγγιση των πελατών σε δύο μεγάλα σημεία πώλησης των προϊόντων και υπηρεσιών της. Στο Μαρούσι και την Καλλιθέα θα τρέξουν… πιλοτικά οι καινούργιες υποδομές καθώς και οι νέες τεχνολογίες που έχει αποφασίσει η επιχείρηση. Για παράδειγμα, όπως αναφέρουν πηγές στα σχέδια της διοίκησης είναι και η τοποθέτηση αυτόματων μηχανημάτων πληρωμής λογαριασμών ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.
Η ΔΕΗ μέσα και από το λιφτινγκ και τη νέα όψη επιδιώκει να αλλάξει το προφίλ που είχε μέχρι πριν από τρία χρόνια και ήταν απόμακρο από τις καταναλωτικές ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών της για ταχεία και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Ήδη η επιχείρηση έχει τρέξει αλλαγές ώστε να αποκτήσει πιο πελατοκεντρικό προφίλ αλλά και να αποκαταστήσει τα αρνητικά στοιχεία που παρουσίαζε στο παρελθόν. Σε 38 καταστήματα έχει διευρύνει το ωράριο λειτουργίας τους μέχρι τις 20.00 και σε 75 συνολικά οι καταναλωτές μπορούν να πραγματοποιούν επισκέψεις κατόπιν ραντεβού.
Επιπλέον η ΔΕΗ έχει προχωρήσει και σε μεγάλο βαθμό την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της προς τους πελάτες. Οι λογαριασμοί της υπηρεσίας «e-bill» έχουν ανέλθει πια στις 400.000, ενώ η επικοινωνία μέσω Viber, SMS και emails έχει ανέβει στις 750.000 επαφές.
Η εταιρία, επίσης, μέσω της παροχής δωρεάν τηλεφωνικών κλήσεων έφτασε το 2020 να έχει δεχτεί 3 εκατομμύρια κλήσεις έναντι 1,9 εκατομμυρίων το 2019.
Ηλεκτροκίνηση
Δυναμικά κινείται η ΔΕΗ και στην αγορά της ηλεκτροκίνησης των οχημάτων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρία ήδη έχει εγκαταστήσει 160 φορτιστές σε 14 πόλεις της Ελλάδας. Σημαντικός αριθμός των νέων σημείων φόρτισης είναι αποτέλεσμα των συνεργασιών που έχει κάνει η επιχείρηση με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος και τα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece.
Επίσης η ΔΕΗ έχει τοποθετήσει φορτιστές και σε συνεργασία με δήμους της χώρας.
Στόχος της εταιρίας είναι στα επόμενα δύο με τρία χρόνια να έχει φτάσει στα 1.000 σημεία φόρτισης.
Latest News
Θα μπορούσε να γίνει η Αθήνα Βαλένθια;
Ποιες περιοχές της πρωτεύουσας κινδυνεύουν από μεγάλα πλημμυρικά φαινόμενα – Η αυθαίρετη δόμηση, τα ελλιπή αντιπλημμυρικά έργα και οι επιπτώσεις από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αθήνα
«Πράσινη» απόβαση από τις ελληνικές επιχειρήσεις ενέργειας στο Μπακού – Ισχυρά ονόματα στην COP29
ΤΕΡΝΑ, ΔΕΗ, AKTOR, Κοπελούζος, ΤΙΤΑΝ, Helleniq Energy, Motor Oil και άλλες ενεργειακές επιχειρήσεις στην COP29
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Εως το 2025 η Ευρώπη θα παράγει ετησίως 32 GW από ανεμογεννήτριες
Η Γερμανία ενισχύοντας τα έργα ΑΠΕ, τετραπλασίασε τις αδειοδοτήσεις για νέα χερσαία αιολικά πάρκα
«Μαρσάρει» η F1 με στόχο τις μηδενικές εκπομπές
H Formula 1, που αποτελεί το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου, στρέφει την τεχνογνωσία του στην υπερθέρμανση του πλανήτη
Το deal της AKTOR στην αποθήκευση ενέργειας – H εξαγορά από Enercoplan και οι επενδύσεις 1,5 δισ.
H AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, εξαγόρασε χαρτοφυλάκιο έργων αντλησιοταμίευσης της Enercoplan Energy & Investments
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας
Τι θα συνέβαινε στην Αθήνα αν είχαμε το ίδιο καιρικό φαινόμενο με τη Βαλένθια
Όπως ανέφερε ο κ. Λέκκας «οι φυσικές διεργασίες, είναι φυσικές διεργασίες. Ό, τι και να κάνουμε εμείς, αυτές ακολουθούν τους δικούς τους νόμους