
Το επόμενο μεγάλο βήμα για την αλλαγή του μοντέλου εξυπηρέτησης των πελατών της κάνει η ΔΕΗ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρία αρχίζει την ανακαίνιση των 97 καταστημάτων της, αφού πρώτα όμως δοκιμάσει το νέο design και τις αλλαγές στην προσέγγιση των πελατών σε δύο μεγάλα σημεία πώλησης των προϊόντων και υπηρεσιών της. Στο Μαρούσι και την Καλλιθέα θα τρέξουν… πιλοτικά οι καινούργιες υποδομές καθώς και οι νέες τεχνολογίες που έχει αποφασίσει η επιχείρηση. Για παράδειγμα, όπως αναφέρουν πηγές στα σχέδια της διοίκησης είναι και η τοποθέτηση αυτόματων μηχανημάτων πληρωμής λογαριασμών ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.
Η ΔΕΗ μέσα και από το λιφτινγκ και τη νέα όψη επιδιώκει να αλλάξει το προφίλ που είχε μέχρι πριν από τρία χρόνια και ήταν απόμακρο από τις καταναλωτικές ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών της για ταχεία και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Ήδη η επιχείρηση έχει τρέξει αλλαγές ώστε να αποκτήσει πιο πελατοκεντρικό προφίλ αλλά και να αποκαταστήσει τα αρνητικά στοιχεία που παρουσίαζε στο παρελθόν. Σε 38 καταστήματα έχει διευρύνει το ωράριο λειτουργίας τους μέχρι τις 20.00 και σε 75 συνολικά οι καταναλωτές μπορούν να πραγματοποιούν επισκέψεις κατόπιν ραντεβού.
Επιπλέον η ΔΕΗ έχει προχωρήσει και σε μεγάλο βαθμό την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της προς τους πελάτες. Οι λογαριασμοί της υπηρεσίας «e-bill» έχουν ανέλθει πια στις 400.000, ενώ η επικοινωνία μέσω Viber, SMS και emails έχει ανέβει στις 750.000 επαφές.
Η εταιρία, επίσης, μέσω της παροχής δωρεάν τηλεφωνικών κλήσεων έφτασε το 2020 να έχει δεχτεί 3 εκατομμύρια κλήσεις έναντι 1,9 εκατομμυρίων το 2019.
Ηλεκτροκίνηση
Δυναμικά κινείται η ΔΕΗ και στην αγορά της ηλεκτροκίνησης των οχημάτων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρία ήδη έχει εγκαταστήσει 160 φορτιστές σε 14 πόλεις της Ελλάδας. Σημαντικός αριθμός των νέων σημείων φόρτισης είναι αποτέλεσμα των συνεργασιών που έχει κάνει η επιχείρηση με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος και τα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece.
Επίσης η ΔΕΗ έχει τοποθετήσει φορτιστές και σε συνεργασία με δήμους της χώρας.
Στόχος της εταιρίας είναι στα επόμενα δύο με τρία χρόνια να έχει φτάσει στα 1.000 σημεία φόρτισης.


Latest News

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Με βελτιωμένη επίδοση η ΔΕΗ στον δείκτη ATHEX ESG του ΧΑ
Νέα βαθμολογία 91% στο «ESG Transparency Score» για τη ΔΕΗ - Επιβεβαιώνει τη σημασία που αποδίδει ο Όμιλος σε ζητήματα ESG

«Εξοικονομώ» - «Αλλάζω θερμοσίφωνα»: Μέχρι πότε οι αιτήσεις στο gov.gr
Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, έχουν κατατεθεί συνολικά 196.587 αιτήσεις

«Πακέτο» 3 δισ. για την απανθρακοποίηση των νησιών - Τα έργα που επιδοτούνται
Εντός του μήνα θα αποσταλεί προς έγκριση στην Κομισιόν ο τελικός πίνακας με την εξειδίκευση των έργων στα ελληνικά νησιά

Η Toyota λανσάρει στην Κίνα το φθηνότερο ηλεκτρικό όχημα
Θα μπορέσει να ανταγωνιστεί η Toyota με το νέο της EV την BYD στην Κίνα;

Αλλάζουν τακτική οι ακτιβιστές για το κλίμα - Ξεκινούν τα σαμποτάζ
Πιο αποτελεσματικό θεωρούν πλέον το σαμποτάζ οι ακτιβιστές για την ενημέρωση του κόσμου σχετικά με την κλιματική κρίση, σε σχέση με τις απλές διαμαρτυρίες

Ένα στα είκοσι νοικοκυριά έχει υποβάλει αίτηση στα προγράμματα εξοικονόμησης ενέργειας
Οι αιτήσεις για το «Εξοικονομώ 2025» και το «Αλλάζω σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα» θα υποβάλλονται έως τις 20 Μαρτίου
![Χρηματιστήριο ενέργειας: Βουτιά πενταμήνου για τις τιμές στο ρεύμα – Οι ΑΠΕ φέρνουν μειώσεις στους λογαριασμούς [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/revmakwheuro-600x350-1-1-600x350-1-600x350-1-1.jpeg)
Βουτιά της τιμής ρεύματος στο χρηματιστήριο ενέργειας – Οι ΑΠΕ επιστρέφουν με μειώσεις στους λογαριασμούς [γράφημα]
Η μέση τιμή ρεύματος στο χρηματιστήριο ενέργειας έπεσε κατά 23% στα 83,7 ευρώ/MWh – Ακόμη και με 0,04 ευρώ/MWh οι συναλλαγές

Ο καταιγισμός έργων ΑΠΕ «φρακάρει» τα ηλεκτρικά δίκτυα έως το 2033
Έρχεται νέο θεσμικό πλαίσιο για τη χορήγηση όρων σύνδεσης σε νέα έργα ΑΠΕ

Γερμανικές μπαταρίες «made in Greece» για αποθήκευση ενέργειας από ΑΠΕ – Το εργοστάσιο της CMBLu Energy
Ποια είναι η CMBLu Energy, ο ρόλος του Γ. Πατεράκη και η πιθανή συνεργασία με ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και VIOHALCO