
Υψηλές αποδόσεις κατέγραψαν και χθες, Δευτέρα 3 Μαΐου, οι μετοχές των ναυτιλιακών εταιρειών ελληνικών συμφερόντων στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.
Το αξιοσημείωτο γεγονός είναι ότι ανοδική κίνηση κατέγραψαν μετοχές ναυτιλιακών εταιρειών από όλους τους κλάδους, δηλαδή και του χύδην ξηρού φορτίου και του κλάδου των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αλλά και των εταιρειών δεξαμενοπλοίων και μεταφοράς αερίων.
Ειδικότερα η μετοχή της ναυτιλιακής TOP Ships που δραστηριοποιείται στα δεξαμενόπλοια κατέγραψε άνοδο 23,81% στα 2,08 δολ., ενώ άνοδο 21,58% στα 8,79 δολ. κατέγραψε η μετοχή της Navios Maritime Holdings, που δραστηριοποιείται στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Επίσης άνοδο 13,59% στα 61,67 δολ, κατέγραψε η τιμή της μετοχής της Danaos Corporation η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Κέρδη 10,91%, στα 1,22 δολ., κατέγραψε και η μετοχή της ναυτιλιακής εταιρείας Seanergy Maritime Holdings που δραστηριοποιείται με πλοία capesize στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου η μετοχή της GasLog Partners σημείωσε άνοδο 6,64% στα 3,05 δολ. ενώ στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς υγραερίου η μετοχή της Dorian LPG κατέγραψε άνοδο 5,27% στα 13,99 δολ. Η μετοχή της StealthGas κατέγραψε άνοδο 5% στα 2,94 δολ. Επίσης στα containerships άνοδο 4,24% στα 13,27 δολ. κατέγραψε η μετοχή της Capital Product Partners L.P.
Επισημαίνεται ότι τις ημέρες αυτές ανακοινώνουν αποτελέσματα πρώτου τριμήνου 2021 πολλές ναυτιλιακές εταιρείες. Παράλληλα υπενθυμίζεται ότι οι ναύλοι στην αγορά χύδην ξηρού φορτίου καταγράφουν υψηλά δεκαετίας, ενώ πολύ ισχυροί είναι οι ναύλοι και στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Στα δεξαμενόπλοια η τάση είναι να ξεκολλήσουν οι ναύλοι από τον βυθό, εν όψει της ανάκαμψης της διεθνούς οικονομίας καθώς το εμβολιαστικό πρόγραμμα προχωρεί και η πανδημία αρχίζει να αντιμετωπίζεται.


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)