
Εάν η Μ. Βρετανία δεν επιτρέψει τα ταξίδια χωρίς καραντίνα στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, θα μείνει πίσω σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Αυτό υποστήριξε ο διευθύνων σύμβουλος της easyJet, μιλώντας σε διαδικτυακό συνέδριο των Financial Times, ενόψει των αυριανών ανακοινώσεων της βρετανικής κυβέρνησης για λίστα των χωρών στις οποίες θα επιτρέπονται οι μετακινήσεις αυτές χωρίς καραντίνα.
Η Βρετανία αναμένεται να δημοσιεύσει μια «πράσινη λίστα» με περιοχές χαμηλού κινδύνου, στις οποίες οι πολίτες μπορούν να ταξιδέψουν χωρίς να χρειάζεται να τεθούν σε καραντίνα όταν επιστρέψουν στην πατρίδα τους, ωστόσο σύμφωνα με δημοσιεύματα στον κατάλογο αυτό θα περιλαμβάνονται λίγες μόνο χώρες.
Μια περιορισμένη λίστα θα αποτελέσει πλήγμα για την easyJet, που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο και η οποία στοιχηματίζει σε μεγάλη ανάκαμψη στα ταξίδια προκειμένου να μπορέσει να αποκαταστήσει τα οικονομικά της ύστερα από ένα χρόνο με περιορισμούς λόγω της COVID-19.
Ο διευθύνων σύμβουλος Γιόχαν Λούντγκρεν δήλωσε σήμερα σε διαδικτυακό συνέδριο των Financial Times ότι με την Ευρώπη να ανοίγει, θα ήταν ειρωνικό «το Ηνωμένο Βασίλειο, που ήταν το πλέον προηγμένο σε ό,τι αφορά την εξέλιξη του εμβολιαστικού προγράμματος, να βρεθεί ουσιαστικά να υστερεί».
«Νομίζω ότι αυτό θα χρειαστεί να αλλάξει πολύ γρήγορα», δήλωσε.
Η επιστροφή στο Ηνωμένο Βασίλειο από μία χώρα της «πράσινης λίστας» θα συνοδεύεται από την υποχρέωση υποβολής σε δύο τεστ ανίχνευσης της COVID-19, ένα πριν από την άφιξη και ένα ανήμερα της επιστροφής ή την επόμενη ημέρα.
Η Βρετανία έχει πει ότι θα αξιολογήσει εκ νέου τα σχέδιά της για τα ταξίδια στα τέλη Ιουνίου, πράγμα που σημαίνει ότι η easyJet και οι ανταγωνιστικές της Ryanair, TUI, Jet2 και British Airways ίσως αναγκαστούν να περιμένουν ένα μεγαλύτερης κλίμακας άνοιγμα των ταξιδιών από το Ηνωμένο Βασίλειο.
«Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να διευθετηθούν εδώ προκειμένου να μπορέσουμε να έχουμε ένα ισχυρό καλοκαίρι, αλλά και πάλι πιστεύω ότι θα έχουμε (ένα ισχυρό καλοκαίρι)», δήλωσε ο Λούντγκρεν.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς