Εάν η Μ. Βρετανία δεν επιτρέψει τα ταξίδια χωρίς καραντίνα στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, θα μείνει πίσω σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Αυτό υποστήριξε ο διευθύνων σύμβουλος της easyJet, μιλώντας σε διαδικτυακό συνέδριο των Financial Times, ενόψει των αυριανών ανακοινώσεων της βρετανικής κυβέρνησης για λίστα των χωρών στις οποίες θα επιτρέπονται οι μετακινήσεις αυτές χωρίς καραντίνα.
Η Βρετανία αναμένεται να δημοσιεύσει μια «πράσινη λίστα» με περιοχές χαμηλού κινδύνου, στις οποίες οι πολίτες μπορούν να ταξιδέψουν χωρίς να χρειάζεται να τεθούν σε καραντίνα όταν επιστρέψουν στην πατρίδα τους, ωστόσο σύμφωνα με δημοσιεύματα στον κατάλογο αυτό θα περιλαμβάνονται λίγες μόνο χώρες.
Μια περιορισμένη λίστα θα αποτελέσει πλήγμα για την easyJet, που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο και η οποία στοιχηματίζει σε μεγάλη ανάκαμψη στα ταξίδια προκειμένου να μπορέσει να αποκαταστήσει τα οικονομικά της ύστερα από ένα χρόνο με περιορισμούς λόγω της COVID-19.
Ο διευθύνων σύμβουλος Γιόχαν Λούντγκρεν δήλωσε σήμερα σε διαδικτυακό συνέδριο των Financial Times ότι με την Ευρώπη να ανοίγει, θα ήταν ειρωνικό «το Ηνωμένο Βασίλειο, που ήταν το πλέον προηγμένο σε ό,τι αφορά την εξέλιξη του εμβολιαστικού προγράμματος, να βρεθεί ουσιαστικά να υστερεί».
«Νομίζω ότι αυτό θα χρειαστεί να αλλάξει πολύ γρήγορα», δήλωσε.
Η επιστροφή στο Ηνωμένο Βασίλειο από μία χώρα της «πράσινης λίστας» θα συνοδεύεται από την υποχρέωση υποβολής σε δύο τεστ ανίχνευσης της COVID-19, ένα πριν από την άφιξη και ένα ανήμερα της επιστροφής ή την επόμενη ημέρα.
Η Βρετανία έχει πει ότι θα αξιολογήσει εκ νέου τα σχέδιά της για τα ταξίδια στα τέλη Ιουνίου, πράγμα που σημαίνει ότι η easyJet και οι ανταγωνιστικές της Ryanair, TUI, Jet2 και British Airways ίσως αναγκαστούν να περιμένουν ένα μεγαλύτερης κλίμακας άνοιγμα των ταξιδιών από το Ηνωμένο Βασίλειο.
«Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να διευθετηθούν εδώ προκειμένου να μπορέσουμε να έχουμε ένα ισχυρό καλοκαίρι, αλλά και πάλι πιστεύω ότι θα έχουμε (ένα ισχυρό καλοκαίρι)», δήλωσε ο Λούντγκρεν.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Οι Βρετανοί ξοδεύουν περισσότερα αυτά τα Χριστουγεννα
Τα πολυκαταστήματα στη Βρετανία σημειώνουν αύξηση των πωλήσεων κατά σχεδόν 7%, ενώ η Visa αναφέρει ότι οι διαδικτυακές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 6,1%
Γιατί αλλάζει μάρκα παγωτού o Βασιλιάς Κάρολος ;
Εντάλματα σε περισσότερες απο 300 εταιρείες χορήγησε ο Βρετανός βασιλιάς, συνεχίζοντας την παράδοση των προμηθευτών του βασιλικού οίκου
ΕΚΤ: Έρχονται πρόστιμα για τις «απείθαρχες» τράπεζες- Τι σχεδιάζει η κεντρική τράπεζα
Η ΕΚΤ από το 2014 έχει ανακοινώσει κατά μέσο όρο περισσότερα από 5.000 εποπτικά μέτρα ετησίως
DW: «Ηγεμών» ή «ασθενής» η Γερμανία στην Ευρώπη;
Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει η Γερμανία, άλλοτε «ατμομηχανή της οικονομίας» στην ΕΕ. Ωστόσο δεν χάνει τον ηγετικό της ρόλο στην Ευρώπη, σημειώνει η DW
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι