Στην κερδοφορία πέρασε στο πρώτο τρίμηνο του 2021 η ναυτιλιακή εταιρεία με πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Safe Bulkers, σαν αποτέλεσμα της βελτίωσης των συνθηκών στη ναυλαγορά και τη μεγάλης ανόδου των ναύλων στη διάρκεια του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Τα έσοδα της εταιρείας, του Πόλυ Χατζηιωάννου, το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 62,5 εκατ. δολ έναντι 45,7 εκατ. δολ το αντίστοιχο διάστημα του 2020 ενώ τα κέρδη έφτασαν τα 21,3 εκατ. δολ. έναντι των ζημιών 9,9 εκατ. δολ. που είχε «γράψει» το πρώτο τρίμηνο του 2020. Τα προσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν στα 34,6 εκατ. δολ έναντι 9,4 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν.
Όπως σχολίασε ο πρόεδρος της εισηγμένης στο NYSE, Safe Bulkers κ. Λουκάς Μπαρμπαρής στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους η εταιρεία αύξησε την κερδοφορία της και ενίσχυσε τον ισολογισμό της, ενώ παράλληλα συνέχισε την διαδικασία ανανέωσης του στόλου της με την πώληση μεγαλύτερης ηλικίας πλοίων και την απόκτηση άλλων νεότερων.
Η Safe Bulkers η οποία όπως όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες αντιμετωπίζει προβλήματα στη διαχείριση των πληρωμάτων από την έξαρση της πανδημίας Covid 19 προχώρησε το πρωτοδώ τρίμηνο του 2021 στην αγορά του Panamax «Paraskevi 2” (έτους ναυπήγησης 2011) αντί 14,1 εκατ. δολ το οποίο ναυλώθηκε για διάστημα 11-14 μηνών με ημερήσιο ναύλο 13.800 δολ.
Επίσης πούλησε το Panamax «Paraskevi» που ναυπηγήθηκε το 2003 αντί 7,3 εκατ. δολ (χωρίς τις προμήθειες), και το Panamax «Vassos» (έτους ναυπήγησης το 2003) με ένα τίμημα στα 8,7 εκατ. δολ χωρίς τις προμήθειες.
Να σημειωθεί ότι η Safe Bulkers έχει σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα δυο πλοίων ενός kamsarmax class, 82.000 dwt και ενός Post-Panamax class, 87.000 dwt, τα οποία αναμένεται να παραλάβει το πρώτο εξάμηνο του 2022. Τα πλοία είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του Energy Efficiency Design Index, Phase 3 του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).
H εταιρεία έχει εξασφαλίσει με ναυλοσύμφωνα την απασχόληση του στόλου της για το υπόλοιπο 53% των ημερών λειτουργίας του, για το τρέχον έτος. Ελέγχει ένα στόλο από 43 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Latest News
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.
Κρουαζιέρα: Πόσο τέλος θα πληρώνουν οι τουρίστες σε Μύκονο και Σαντορίνη
Τι προβλέπει για την κρουαζιέρα το φορολογικό νομοσχέδιο που έχει δοθεί σε δημόσια διαβούλευση
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.