Στην κερδοφορία πέρασε στο πρώτο τρίμηνο του 2021 η ναυτιλιακή εταιρεία με πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Safe Bulkers, σαν αποτέλεσμα της βελτίωσης των συνθηκών στη ναυλαγορά και τη μεγάλης ανόδου των ναύλων στη διάρκεια του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Τα έσοδα της εταιρείας, του Πόλυ Χατζηιωάννου, το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 62,5 εκατ. δολ έναντι 45,7 εκατ. δολ το αντίστοιχο διάστημα του 2020 ενώ τα κέρδη έφτασαν τα 21,3 εκατ. δολ. έναντι των ζημιών 9,9 εκατ. δολ. που είχε «γράψει» το πρώτο τρίμηνο του 2020. Τα προσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν στα 34,6 εκατ. δολ έναντι 9,4 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν.
Όπως σχολίασε ο πρόεδρος της εισηγμένης στο NYSE, Safe Bulkers κ. Λουκάς Μπαρμπαρής στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους η εταιρεία αύξησε την κερδοφορία της και ενίσχυσε τον ισολογισμό της, ενώ παράλληλα συνέχισε την διαδικασία ανανέωσης του στόλου της με την πώληση μεγαλύτερης ηλικίας πλοίων και την απόκτηση άλλων νεότερων.
Η Safe Bulkers η οποία όπως όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες αντιμετωπίζει προβλήματα στη διαχείριση των πληρωμάτων από την έξαρση της πανδημίας Covid 19 προχώρησε το πρωτοδώ τρίμηνο του 2021 στην αγορά του Panamax «Paraskevi 2” (έτους ναυπήγησης 2011) αντί 14,1 εκατ. δολ το οποίο ναυλώθηκε για διάστημα 11-14 μηνών με ημερήσιο ναύλο 13.800 δολ.
Επίσης πούλησε το Panamax «Paraskevi» που ναυπηγήθηκε το 2003 αντί 7,3 εκατ. δολ (χωρίς τις προμήθειες), και το Panamax «Vassos» (έτους ναυπήγησης το 2003) με ένα τίμημα στα 8,7 εκατ. δολ χωρίς τις προμήθειες.
Να σημειωθεί ότι η Safe Bulkers έχει σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα δυο πλοίων ενός kamsarmax class, 82.000 dwt και ενός Post-Panamax class, 87.000 dwt, τα οποία αναμένεται να παραλάβει το πρώτο εξάμηνο του 2022. Τα πλοία είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του Energy Efficiency Design Index, Phase 3 του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).
H εταιρεία έχει εξασφαλίσει με ναυλοσύμφωνα την απασχόληση του στόλου της για το υπόλοιπο 53% των ημερών λειτουργίας του, για το τρέχον έτος. Ελέγχει ένα στόλο από 43 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Latest News
Οι δασμοί αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές
«Οι κυρώσεις και οι εμπορικές ρυθμίσεις, είτε επιβάλλονται είτε αναβάλλονται, έχουν άμεση επίδραση στους ναύλους» τονίζει ο οίκος Xclusiv
Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ η ελληνική ναυτιλία
Μελέτη της McKinsey για την ελληνική ναυτιλία επισημαίνει την καταλυτική συμβολή του κλάδου στο διεθνές εμπόριο, ενώ παράλληλα αναλύει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες
Γιατί η Royal Caribbean ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες
Η premium θυγατρική της Royal Caribbean Group σχεδιάζει να δρομολογήσει 10 κρουαζιερόπλοια σε ποταμούς από το 2027
Επανεξελέγη πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών η Μελίνα Τραυλού
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την επόμενη τριετία
Στον Τέλη Μυστακίδη κι επίσημα η ABBank – Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή
Ο Τέλης Μυστακίδης θα ελέγχει το 48% των μετοχών της ABBank, ενώ στο πλαίσιο της συναλλαγής η τράπεζα αποτιμήθηκε 1,1 φορές τη λογιστική της αξία
Τραυλού: «Η Ελλάδα ναυπηγεί 589 πλοία – Υπερέχουμε σε επενδύσεις και τεχνολογία»
Η Μελίνα Τραυλού πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών σημείωσε στην ετήσια Γ.Σ. για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της ελληνικής ναυτιλίας στην πράσινη μετάβαση
Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Η ετήσια γενική συνέλευση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και οι αρχαιρεσίες ολοκληρώθηκαν - Πρόεδρος για δεύτερη θητεία, αναμένεται να εκλεγεί, η Μελίνα Τραυλού
Αύξηση εσόδων 64% για την Capital Clean Energy Carriers – Μέρισμα 0,15 δολ/ μετοχή
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2024
Ναυτιλία: Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν από τους πολέμους των δασμών
Κατά τον προηγούμενο «εμπορικό πόλεμο» καταγράφηκε μια πτώση της ζήτησης στα εμπορευματοκιβώτια, σύμφωνα με την DNB Markets
Έσπασε το φράγμα των 2 δισ. δολ. σε έσοδα το 2024 η Costamare
H Costamare συνεχίζει τη στρατηγική ανανέωσης του ιδιόκτητου στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του