Στην κερδοφορία πέρασε στο πρώτο τρίμηνο του 2021 η ναυτιλιακή εταιρεία με πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Safe Bulkers, σαν αποτέλεσμα της βελτίωσης των συνθηκών στη ναυλαγορά και τη μεγάλης ανόδου των ναύλων στη διάρκεια του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Τα έσοδα της εταιρείας, του Πόλυ Χατζηιωάννου, το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 62,5 εκατ. δολ έναντι 45,7 εκατ. δολ το αντίστοιχο διάστημα του 2020 ενώ τα κέρδη έφτασαν τα 21,3 εκατ. δολ. έναντι των ζημιών 9,9 εκατ. δολ. που είχε «γράψει» το πρώτο τρίμηνο του 2020. Τα προσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν στα 34,6 εκατ. δολ έναντι 9,4 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν.
Όπως σχολίασε ο πρόεδρος της εισηγμένης στο NYSE, Safe Bulkers κ. Λουκάς Μπαρμπαρής στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους η εταιρεία αύξησε την κερδοφορία της και ενίσχυσε τον ισολογισμό της, ενώ παράλληλα συνέχισε την διαδικασία ανανέωσης του στόλου της με την πώληση μεγαλύτερης ηλικίας πλοίων και την απόκτηση άλλων νεότερων.
Η Safe Bulkers η οποία όπως όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες αντιμετωπίζει προβλήματα στη διαχείριση των πληρωμάτων από την έξαρση της πανδημίας Covid 19 προχώρησε το πρωτοδώ τρίμηνο του 2021 στην αγορά του Panamax «Paraskevi 2” (έτους ναυπήγησης 2011) αντί 14,1 εκατ. δολ το οποίο ναυλώθηκε για διάστημα 11-14 μηνών με ημερήσιο ναύλο 13.800 δολ.
Επίσης πούλησε το Panamax «Paraskevi» που ναυπηγήθηκε το 2003 αντί 7,3 εκατ. δολ (χωρίς τις προμήθειες), και το Panamax «Vassos» (έτους ναυπήγησης το 2003) με ένα τίμημα στα 8,7 εκατ. δολ χωρίς τις προμήθειες.
Να σημειωθεί ότι η Safe Bulkers έχει σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα δυο πλοίων ενός kamsarmax class, 82.000 dwt και ενός Post-Panamax class, 87.000 dwt, τα οποία αναμένεται να παραλάβει το πρώτο εξάμηνο του 2022. Τα πλοία είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του Energy Efficiency Design Index, Phase 3 του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).
H εταιρεία έχει εξασφαλίσει με ναυλοσύμφωνα την απασχόληση του στόλου της για το υπόλοιπο 53% των ημερών λειτουργίας του, για το τρέχον έτος. Ελέγχει ένα στόλο από 43 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Latest News
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,