Αυξήθηκαν τα κέρδη της Adidas AG στο α΄ τρίμηνο, αποτέλεσμα των βελτιωμένων αποδόσεων σε όλα τα τμήματα της αγοράς, ενώ η εταιρεία επικαιροποίησε τις εκτιμήσεις για το σύνολο της χρήσης, κάνοντας αναφορά σε υψηλότερες πωλήσεις.
Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών ανακοίνωσε ότι τα καθαρά κέρδη τριμήνου διαμορφώθηκαν σε 558 εκατ. ευρώ, έναντι 31 εκατ. ευρώ πριν από έναν χρόνο.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 20% στα 5,27 δισ. ευρώ, προερχόμενες κυρίως από τις απευθείας και τις ηλεκτρονικές πωλήσεις.
Από την εταιρεία επισημαίνεται ότι στο β’ τρίμηνο αναμένεται αύξηση πωλήσεων περίπου κατά 50% και συνολικά στο δωδεκάμηνο 15%-19%.
Η εταιρεία διατηρεί τις εκτιμήσεις για το σύνολο της χρήσης, με το μεικτό περιθώριο να αναμένεται στο 52% περίπου, ενώ το λειτουργικό περιθώριο εκτιμάται ότι θα αυξηθεί στο 9%-10%.
Τα καθαρά κέρδη από τις συνεχιζόμενες δραστηριότητες υπολογίζεται ότι θα κινηθούν σε 1,25-1,45 δισ. ευρώ.
Η Adidas πρόσθεσε πως οι προοπτικές της κερδοφορίας της σταδιακά θα συμπεριλάβουν και το κόστος που σχετίζεται με την εκποίηση της Reebok.
«Η επιτάχυνση θα ενισχυθεί από την κυκλοφορίας μιας σειράς καινοτόμων προϊόντων», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, καθώς αναμένει πως μεγάλες διοργανώσεις όπως το UEFA Euro και το Copa America θα ενισχύσουν την ζήτηση.
Για το σύνολο της χρήσης, το κόστος αναμένεται να διαμορφωθεί στα 250 εκατ. ευρώ και θα επηρεάσει αρνητικά τα καθαρά κέρδη από τις συνεχιζόμενες δραστηριότητες.
Latest News
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου
Τρέλα για την Εθνική: Sold out ο αγώνας με την Αγγλία
Ο κόσμος αγκαλιάζει όσο ποτέ την προσπάθεια της Εθνικής Ελλάδας, αφού εξαντλήθηκαν μέσα σε ένα 24ωρο τα 60.000 εισιτήρια για το μεγάλο ματς με την Αγγλία στο ΟΑΚΑ (14/11)!
Πώς η κρίση της VW επηρεάζει και την... «Μπουντεσλίγκα»
Η Volkswagen δεν είναι μόνο η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη, αλλά και ιδιοκτήτρια της ποδοσφαιρικής ομάδας Βόλφσμπουργκ
Daily Mail: Ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι ο άνθρωπος που χρειαζόταν η Νότιγχαμ Φόρεστ
H βρετανική εφημερίδα «Daily Mail» υποκλίθηκε στον Βαγγέλη Μαρινάκη για όσα έχει καταφέρει με τον αγγλικό σύλλογο
UEFA: Ιστορική συμφωνία συνεργασίας με την FIFPRO Europe
Οι βασικές αποφάσεις που επηρεάζουν τις συνθήκες απασχόλησης των παικτών ή τον φόρτο εργασίας των παικτών στις διοργανώσεις της UEFA θα λαμβάνονται πλέον μόνο μετά από εκτεταμένο διάλογο μεταξύ των δύο οργανισμών.