Οι προοπτικές για το λιανεμπόριο τροφίμων στις ΗΠΑ είναι εξαιρετικά ευνοϊκές, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας της «Brick Meets Click/Mercatus», στην οποία αναφέρεται το γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του υπουργείου Εξωτερικών στη Ν. Υόρκη.
Η πανδημία επηρέασε άμεσα τον τρόπο που αγοράζουν και καταναλώνουν οι Αμερικανοί, με πολύ χαρακτηριστική τη στροφή προς τις αγορές μέσω διαδικτύου.
Το 73% των ερωτηθέντων απάντησε ότι πραγματοποίησε ηλεκτρονικές αγορές τροφίμων και ειδών οικιακής χρήσης έστω και μια φορά στη διάρκεια των τελευταίων τριών μηνών, όταν στο ίδιο διάστημα του 2017, ο αριθμός των καταναλωτών που προέβησαν σε σχετική συναλλαγή ήταν μόλις 17%.
Προφανώς η πανδημική κρίση επηρέασε έντονα αυτή την τάση (61% των καταναλωτών αγοράζουν τώρα περισσότερα προϊόντα διαδικτυακά από ό, τι πριν την πανδημία).
Ενισχύθηκαν τα παραδοσιακά καταστήματα
Παράλληλα, παρατηρείται μια γενικότερη αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης για τα ανωτέρω προϊόντα με διαδικτυακές αγορές από τα τοπικά, παραδοσιακά καταστήματα λιανεμπορίου που παρέχουν αυτή τη δυνατότητα. Το 65% των ερωτηθέντων στην εν λόγω έρευνα απάντησε ότι προέβη σε ηλεκτρονική αγορά τροφίμων και συναφών ειδών από παραδοσιακό κατάστημα λιανεμπορίου κατά τους τελευταίους τρεις μήνες, προτιμώντας τα έναντι κάποιας μεγάλης, γνωστής πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η Amazon.
Η συνολική αξία των διαδικτυακών αγορών τροφίμων και συναφών ειδών τον μήνα Μάρτιο έφτασε τα 9,3 δισ. δολάρια ΗΠΑ, επαναλαμβάνοντας το ρεκόρ του προηγούμενου Ιανουαρίου. Όμως, παράλληλα ευνοϊκές διακρίνονται και οι προοπτικές για το παραδοσιακό λιανεμπόριο, με φυσική παρουσία των πελατών στο κατάστημα.
Έρευνα της «Power Reviews» έδειξε ότι το 93% των ερωτηθέντων πραγματοποίησε αγορές τροφίμων με φυσική παρουσία σε καταστήματα λιανεμπορίου εντός των τελευταίων 3 μηνών.
Οι νέοι δημιουργούν την τάση για ηλεκτρονικές αγορές
Οι νεότερες ηλικίες οδηγούν την τάση προς το ηλεκτρονικό εμπόριο, με το 80% από τους λεγόμενους millennials να έχουν πραγματοποιήσει αγορές μέσω internet στο τελευταίο 3μηνο, ακολουθούμενους από το 74% της Gen Z, 72% της Gen X και το 60% των λεγόμενων Baby Boomers.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο CEO της κολοσσιαίας αλυσίδας λιανεμπορίου Kroger, Rodney McMullen, «το διαδίκτυο είναι πια η κινητήρια δύναμη». Η Kroger έχει αναπροσαρμόσει όλη την εταιρική της στρατηγική, με γνώμονα την ταχύτερη προσαρμογή στη νέα τάση και την υιοθέτηση καινοτόμων εργαλείων, που θα της επιτρέψουν να τοποθετηθεί με δυναμισμό στο νέο, άκρως ανταγωνιστικό τοπίο.
Latest News
Economist: Θα καταφέρει η Lego να παραμείνει η πιο «κουλ» εταιρεία παιχνιδιών;
Δύο είναι οι μεγάλες προκλήσεις της Lego, σύμφωνα με τον Economist: να συνεχίσει με τον ίδιο επιτυχημένο ρυθμό και να γίνει πιο πράσινη
Η οικονομία πολέμου επιβραδύνει το εμπόριο με την Κίνα
Η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στον σιδηρόδρομο είναι ενδεικτική των πιέσεων που υφίσταται η Ρωσία
Η Διώρυγα του Παναμά νέο γεωπολιτικό, οικονομικό κι εμπορικό μέτωπο
Ο Τραμπ προειδοποίησε ότι δεν θα αφήσει να πέσει η Διώρυγα του Παναμά σε «λάθος χέρια», αναφερόμενος στη συνεχώς αυξανόμενη επιρροή της Κίνας
Εκτός ελέγχου το δημόσιο χρέος της Γαλλίας
Τριπλασιάστηκε την τελευταία 20ετία, αυξήθηκε κατά 1 τρισ. ευρώ την τελευταία 10ετία και έφθασε το 113,7% του ΑΕΠ
Κοντά στα 4 τρισ. δολάρια η χρηματιστηριακή αξία της Apple
Οι επενδυτές στοιχηματίζουν ότι η δυναμική της τεχνητής νοημοσύνης θα φέρει στην Apple νέο κύκλο αύξησης των πωλήσεων για συσκευές iPhone
Η Gen Z διψάει για Guinness - Ξεμένει από αποθέματα η ιρλανδική μπίρα;
Είναι πραγματικές οι ανησυχίες για την εξάντληση της Guinness στη Βρετανία ή αποτελούν ένα κόλπο μάρκετινγκ;
Οι Βρετανοί ξοδεύουν περισσότερα αυτά τα Χριστουγεννα
Τα πολυκαταστήματα στη Βρετανία σημειώνουν αύξηση των πωλήσεων κατά σχεδόν 7%, ενώ η Visa αναφέρει ότι οι διαδικτυακές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 6,1%
Γιατί αλλάζει μάρκα παγωτού o Βασιλιάς Κάρολος ;
Εντάλματα σε περισσότερες απο 300 εταιρείες χορήγησε ο Βρετανός βασιλιάς, συνεχίζοντας την παράδοση των προμηθευτών του βασιλικού οίκου
ΕΚΤ: Έρχονται πρόστιμα για τις «απείθαρχες» τράπεζες- Τι σχεδιάζει η κεντρική τράπεζα
Η ΕΚΤ από το 2014 έχει ανακοινώσει κατά μέσο όρο περισσότερα από 5.000 εποπτικά μέτρα ετησίως
DW: «Ηγεμών» ή «ασθενής» η Γερμανία στην Ευρώπη;
Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει η Γερμανία, άλλοτε «ατμομηχανή της οικονομίας» στην ΕΕ. Ωστόσο δεν χάνει τον ηγετικό της ρόλο στην Ευρώπη, σημειώνει η DW