Οι προοπτικές για το λιανεμπόριο τροφίμων στις ΗΠΑ είναι εξαιρετικά ευνοϊκές, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας της «Brick Meets Click/Mercatus», στην οποία αναφέρεται το γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του υπουργείου Εξωτερικών στη Ν. Υόρκη.
Η πανδημία επηρέασε άμεσα τον τρόπο που αγοράζουν και καταναλώνουν οι Αμερικανοί, με πολύ χαρακτηριστική τη στροφή προς τις αγορές μέσω διαδικτύου.
Το 73% των ερωτηθέντων απάντησε ότι πραγματοποίησε ηλεκτρονικές αγορές τροφίμων και ειδών οικιακής χρήσης έστω και μια φορά στη διάρκεια των τελευταίων τριών μηνών, όταν στο ίδιο διάστημα του 2017, ο αριθμός των καταναλωτών που προέβησαν σε σχετική συναλλαγή ήταν μόλις 17%.
Προφανώς η πανδημική κρίση επηρέασε έντονα αυτή την τάση (61% των καταναλωτών αγοράζουν τώρα περισσότερα προϊόντα διαδικτυακά από ό, τι πριν την πανδημία).
Ενισχύθηκαν τα παραδοσιακά καταστήματα
Παράλληλα, παρατηρείται μια γενικότερη αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης για τα ανωτέρω προϊόντα με διαδικτυακές αγορές από τα τοπικά, παραδοσιακά καταστήματα λιανεμπορίου που παρέχουν αυτή τη δυνατότητα. Το 65% των ερωτηθέντων στην εν λόγω έρευνα απάντησε ότι προέβη σε ηλεκτρονική αγορά τροφίμων και συναφών ειδών από παραδοσιακό κατάστημα λιανεμπορίου κατά τους τελευταίους τρεις μήνες, προτιμώντας τα έναντι κάποιας μεγάλης, γνωστής πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η Amazon.
Η συνολική αξία των διαδικτυακών αγορών τροφίμων και συναφών ειδών τον μήνα Μάρτιο έφτασε τα 9,3 δισ. δολάρια ΗΠΑ, επαναλαμβάνοντας το ρεκόρ του προηγούμενου Ιανουαρίου. Όμως, παράλληλα ευνοϊκές διακρίνονται και οι προοπτικές για το παραδοσιακό λιανεμπόριο, με φυσική παρουσία των πελατών στο κατάστημα.
Έρευνα της «Power Reviews» έδειξε ότι το 93% των ερωτηθέντων πραγματοποίησε αγορές τροφίμων με φυσική παρουσία σε καταστήματα λιανεμπορίου εντός των τελευταίων 3 μηνών.
Οι νέοι δημιουργούν την τάση για ηλεκτρονικές αγορές
Οι νεότερες ηλικίες οδηγούν την τάση προς το ηλεκτρονικό εμπόριο, με το 80% από τους λεγόμενους millennials να έχουν πραγματοποιήσει αγορές μέσω internet στο τελευταίο 3μηνο, ακολουθούμενους από το 74% της Gen Z, 72% της Gen X και το 60% των λεγόμενων Baby Boomers.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο CEO της κολοσσιαίας αλυσίδας λιανεμπορίου Kroger, Rodney McMullen, «το διαδίκτυο είναι πια η κινητήρια δύναμη». Η Kroger έχει αναπροσαρμόσει όλη την εταιρική της στρατηγική, με γνώμονα την ταχύτερη προσαρμογή στη νέα τάση και την υιοθέτηση καινοτόμων εργαλείων, που θα της επιτρέψουν να τοποθετηθεί με δυναμισμό στο νέο, άκρως ανταγωνιστικό τοπίο.
Latest News
Πώς η διαφορετικότητα θα δημιουργούσε πλούτο αλλά απέτυχε
Μια επιδραστική μελέτη της McKinsey το 2015 έβρισκε σύνδεση μεταξύ κερδοφορίας και ποικιλομορφίας στελεχών
Reuters: Πώς μια θυγατρική γερμανικής εταιρείας βοηθά τη Ρωσία στην παράκαμψη των κυρώσεων
Η Heinrich Tapp Rus παρείχε «παράλληλες εισαγωγές» σε εταιρείες στις οποίες η ΕΕ έχει επιβάλει κυρώσεις σημειώνει το Reuters.
Ποιοι τεχνολογικοί γίγαντες υποστηρίζουν με γενναιόδωρες χορηγίες τον Τραμπ
Ηγέτες αμερικανικών επιχειρήσεων έκαναν γενναίες δωρεές στο ταμείο για την επανεκλογή του Τραμπ
Το δημόσιο χρέος της G7 - Η βραδυφλεγής βόμβα στα θεμέλια της παγκόσμιας οικονομίας [γραφήματα]
Το τεράστιο χρέος που έχουν συσσωρεύσει οι μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου, έχει αρχίσει να προκαλεί νευρικότητα
Σε ένα πράγμα συμφωνούν Δημοκρατικοί και Ρεπουμπλικανοί - Τι φοβούνται οι αναλυτές
Και τα δύο κόμματα συγκλίνουν όλο και περισσότερο στη σκληρή γραμμή απέναντι στην Κίνα και στις κινεζικές εταιρείες
Οι αγορές δίνουν 100% πιθανότητες για μείωση των αμερικανικών επιτοκίων μέχρι τον Σεπτέμβριο
Ένα μήνα πριν οι πιθανότητες για μείωση των επιτοκίων τον Σεπτέμβριο ήταν περίπου 70%
Μια δεύτερη θητεία Τραμπ θα βλάψει τον παγκόσμιο πληθωρισμό - Τι λένε οι αναλυτές
Οι πολιτικές που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του Τραμπ αυξάνουν το κόστος διεθνώς
Θα ακολουθήσει ΗΠΑ και ΕΕ στους δασμούς για κινεζικά EV η Βρετανία;
Ο υπουργός Επιχειρήσεων Τζόναθαν Ρέινολντς βρίσκεται σε συνομιλίες με τη βιομηχανία για τα επόμενα βήματα
Στο στόχαστρο η Deutsche Bank για λογιστικές «αλχημείες»
Σύμφωνα με τις γερμανικές αρχές, η Deutsche Bank δεν ακολούθησε τα διεθνή λογιστικά πρότυπα όσον αφορά τον ισολογισμό του 2019
Ξεπέρασαν τις προσδοκίες οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Ιούνιο
Οι πωλήσεις στο λιανεμπόριο στις ΗΠΑ, εξαιρουμένων των οχημάτων και του φυσικού αερίου, αυξήθηκαν κατά 0,8%, με εκτιμήσεις +0,2%