Οι προοπτικές για το λιανεμπόριο τροφίμων στις ΗΠΑ είναι εξαιρετικά ευνοϊκές, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας της «Brick Meets Click/Mercatus», στην οποία αναφέρεται το γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του υπουργείου Εξωτερικών στη Ν. Υόρκη.
Η πανδημία επηρέασε άμεσα τον τρόπο που αγοράζουν και καταναλώνουν οι Αμερικανοί, με πολύ χαρακτηριστική τη στροφή προς τις αγορές μέσω διαδικτύου.
Το 73% των ερωτηθέντων απάντησε ότι πραγματοποίησε ηλεκτρονικές αγορές τροφίμων και ειδών οικιακής χρήσης έστω και μια φορά στη διάρκεια των τελευταίων τριών μηνών, όταν στο ίδιο διάστημα του 2017, ο αριθμός των καταναλωτών που προέβησαν σε σχετική συναλλαγή ήταν μόλις 17%.
Προφανώς η πανδημική κρίση επηρέασε έντονα αυτή την τάση (61% των καταναλωτών αγοράζουν τώρα περισσότερα προϊόντα διαδικτυακά από ό, τι πριν την πανδημία).
Ενισχύθηκαν τα παραδοσιακά καταστήματα
Παράλληλα, παρατηρείται μια γενικότερη αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης για τα ανωτέρω προϊόντα με διαδικτυακές αγορές από τα τοπικά, παραδοσιακά καταστήματα λιανεμπορίου που παρέχουν αυτή τη δυνατότητα. Το 65% των ερωτηθέντων στην εν λόγω έρευνα απάντησε ότι προέβη σε ηλεκτρονική αγορά τροφίμων και συναφών ειδών από παραδοσιακό κατάστημα λιανεμπορίου κατά τους τελευταίους τρεις μήνες, προτιμώντας τα έναντι κάποιας μεγάλης, γνωστής πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η Amazon.
Η συνολική αξία των διαδικτυακών αγορών τροφίμων και συναφών ειδών τον μήνα Μάρτιο έφτασε τα 9,3 δισ. δολάρια ΗΠΑ, επαναλαμβάνοντας το ρεκόρ του προηγούμενου Ιανουαρίου. Όμως, παράλληλα ευνοϊκές διακρίνονται και οι προοπτικές για το παραδοσιακό λιανεμπόριο, με φυσική παρουσία των πελατών στο κατάστημα.
Έρευνα της «Power Reviews» έδειξε ότι το 93% των ερωτηθέντων πραγματοποίησε αγορές τροφίμων με φυσική παρουσία σε καταστήματα λιανεμπορίου εντός των τελευταίων 3 μηνών.
Οι νέοι δημιουργούν την τάση για ηλεκτρονικές αγορές
Οι νεότερες ηλικίες οδηγούν την τάση προς το ηλεκτρονικό εμπόριο, με το 80% από τους λεγόμενους millennials να έχουν πραγματοποιήσει αγορές μέσω internet στο τελευταίο 3μηνο, ακολουθούμενους από το 74% της Gen Z, 72% της Gen X και το 60% των λεγόμενων Baby Boomers.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο CEO της κολοσσιαίας αλυσίδας λιανεμπορίου Kroger, Rodney McMullen, «το διαδίκτυο είναι πια η κινητήρια δύναμη». Η Kroger έχει αναπροσαρμόσει όλη την εταιρική της στρατηγική, με γνώμονα την ταχύτερη προσαρμογή στη νέα τάση και την υιοθέτηση καινοτόμων εργαλείων, που θα της επιτρέψουν να τοποθετηθεί με δυναμισμό στο νέο, άκρως ανταγωνιστικό τοπίο.
Latest News
Σε υψηλό 17 ετών αύξησε τα επιτόκια η Τράπεζα της Ιαπωνίας
Η Κεντρική Τράπεζα στην Ιαπωνία αύξησε στο 0,5% το βασικό επιτόκιό της
Δασμοί τρισ. δολ. και παρεμβάσεις για πετρέλαιο και επιτόκια - Οι νέες business Τραμπ
Για κάθε επιδίωξη του Ντόναλντ Τραμπ υπάρχει και η απειλή δασμών - Τι είπε στο Νταβός ο Αμερικανικός πρόεδρος
Η Τουρκία στο «club» του τρισεκατομμυρίου [γράφημα]
Μεσα σε δύο δεκαετίες η Τουρκία επέτυχε εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης και μεγέθυνσης της οικονομίας και το ΑΕΠ , σχεδόν εξαπλασιάστηκε
Γιατί ένας γίγαντας των ομολόγων βλέπει ακόμη και άνοδο επιτοκίων από την Fed
Η Pimco είναι σίγουρη για σταθερά επιτόκια στο άμεσο μέλλον, όμως δεν αποκλείει και την άνοδο λόγω πολιτικών του Τραμπ
Η Primark «χάνει τη λάμψη της» - Απογοητευτικές οι πωλήσεις τα Χριστούγεννα
Η μητρική της εταιρεία, ABF, απέδωσε την πτώση της Primark στους επιφυλακτικούς καταναλωτές και τον... κακό καιρό
Να σε κάψω Γιάννη, να σ΄ αλείψω λάδι - Η ανέξοδη υποστήριξη Tesco και Lidl στους βρετανούς αγρότες
Ο εμπορικός διευθυντής της Tesco, δήλωσε ότι το μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ στη Βρετανία «κατανοεί πλήρως» τις ανησυχίες που εγείρονται από «πολλές μικρότερες φάρμες»
Μοιράζουν «χρήμα» και φέτος οι ευρωπαϊκές τράπεζες – Τι βλέπουν UBS, Citigroup
Τι μερίσματα και εξαγορές τίτλων θα ανακοινώσουν οι μεγαλύτερες εισηγμένες ευρωπαϊκές και βρετανικές τράπεζες
Το μεγάλο στοίχημα της Ισπανίας - Γιατί βάζει φρένο στις αγορές ακινήτων από ξένους [γράφημα]
Το ποσοστό του εισοδήματος που δίνουν οι ευρωπαίοι για στέγαση – πρωτιά της Ελλάδας
Γιατί ο Τραμπ κατηγορεί την Bank of America και την JPMorgan
Οι δυο τράπεζες αρνήθηκαν την κατηγορία λέγοντας ότι ακολουθούν το νόμο και τις οδηγίες από τις ρυθμιστικές αρχές
Σε νέα αύξηση των επιτοκίων προχωρά η κεντρική τράπεζα της Ιαπωνίας
Το διοικητικό συμβούλιο της κεντρικής τράπεζας στην Ιαπωνία είναι πιθανό να αυξήσει τα βραχυπρόθεσμα επιτόκια στο 0,5% από 0,25%