Το 5G μπήκε στη ζωή των Ελλήνων μέσα σε ένα πανδημικό περιβάλλον. Σε μία εποχή που ο Έλληνας καταναλωτής έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα στη δική του τεχνολογική αναβάθμιση για να ανταποκριθεί στις νέες συνθήκες. Έχει μετατρέψει το σπίτι σε ένα hub, με την συνδεσιμότητα της κινητής τηλεφωνίας να έχει δομικό ρόλο.
Πόσο όμως αφορά τον καταναλωτή το 5G και ποιο είναι το επίπεδο γνώσης του; Σε τι βαθμό έχει αποδεχθεί τη νέα τεχνολογία και ποιες είναι οι προσδοκίες που έχει ως συνδρομητής από το 5G;
Τα δίκτυα 5ης γενιάς κινητής τηλεφωνίας είναι διαθέσιμα από τις 20 Δεκεμβρίου 2020 και από τα πρώτα στάδια λειτουργίας τους, ο όρος 5G ήταν ήδη ευρέως γνωστός.
Με βάση έρευνα για το 5G την οποία υλοποίησε η MRB Hellas για λογαριασμό της WIND τα κύρια συμπεράσματα για την αποδοχή της νέας τεχνολογίας από την πλευρά των καταναλωτών είναι τα εξής:
- Το 5G δημιουργεί θετική αποδοχή με πλέον ισχυρό όφελος τη «γρήγορη και αναβαθμισμένη ταχύτητα». Επειδή όμως δεν συνδέεται µε κάποιο άλλο διακριτό και ισχυρό όφελος, δεν δημιουργεί ακόμη ενθουσιασμό στον καταναλωτή.
- Η χρήση του Internet από το κινητό είναι καθολική. Σύμφωνα με την έρευνα, η χρήση internet από το κινητό είναι καθημερινή σχεδόν καθολικά από 9 στους 10 κατοίκους Αθήνας και Θεσσαλονίκης, για διάφορες χρήσεις social media, εργασία, σερφάρισµα κλπ.
- Ο καταναλωτής έχει εξοικειωθεί με τον όρο 5G, τον αντιλαμβάνεται ως το “hot news” του κλάδου των τηλεπικοινωνιών και το 62% το συνδέει σε αυθόρμητη αναφορά με την ταχύτητα.
- Θετική φαίνεται η αποδοχή του 5G στα πρώτα του στάδια, με το 65% των ερωτηθέντων να δηλώνουν θετικά διακείμενοι
Οι προσδοκίες υπάρχουν, όπως υπάρχουν και προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Ο κλάδος μπορεί να συμβάλει όπως ήδη κάνει στην εκπαίδευση του καταναλωτή σχετικά με το 5G, όπως μπορεί να ανταποκριθεί στις εξατομικευμένες ανάγκες του και να του εξασφαλίσει μία συναρπαστική εμπειρία. Το 5G προσφέρει εξέλιξη, αναβάθμιση στον πολιτισμό μας, στη τεχνογνωσία, στην εμπειρία μας.
Latest News
H τεχνητή νοημοσύνη εμφανίζει σημεία άνοιας, λένε οι νευρολόγοι
Η τεχνητή νοημοσύνη υποβάλεται σε γνωσιακά τεστ στο πλαίσιο ανορθόδοξης μελέτης.
Η αξιοποίηση της AI φέρνει αύξηση εσόδων στις ΜμΕ - Έρευνα της Salesforce
Το 75% των ΜμΕ αξιοποιεί λύσεις τεχνητής νοημοσύνης έδειξε έρευνα της Salesforce ενώ το 91% των ΜμΕ που ήδη χρησιμοποιούν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης καταγράφει σημαντική αύξηση εσόδων
Νέα χρηματοδότηση 65 εκατ. δολαρίων για την ICEYE - Στα 158 εκατ. το σύνολο για το 2024
Στον τρέχοντα γύρο χρηματοδότησης συμμετείχαν funds που διαχειρίζονται οι Solidium Oy, BlackRock, Seraphim, Plio Limited και ο Christo Georgiev
Πώς η ΑΙ γίνεται «όπλο» στα χέρια των εγκληματιών του Διαδικτύου
Οι προβλέψεις της εταιρείας κυβερνοασφάλειας Trend Micrο για τις κορυφαίες απειλές και τάσεις στον κυβερνοχώρο για το 2025
Η Ε.Ε. λαμβάνει μέτρα για ασφαλή προϊόντα τεχνολογίας
Ο νόμος για την κυβερνοανθεκτικότητα - Cybersecurity Resilience Act (CRA) υποχρεώνει κατασκευαστές, διανομείς και εισαγωγείς «έξυπνων» διασυνδεδεμένων συσκευών να τηρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις και προδιαγραφές
Αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου, απευθείας από smartphone
Οι πρώτες επιτυχημένες δοκιμές της τεχνολογίας Direct to Handset (D2H) στην Ευρώπη για την αποστολή SMS μέσω δορυφόρου (NB-NTN Direct-to-Handset messaging)
Pegasus: Σε δίκη το χακάρισμα του WhatsApp από την ισραηλινή NSO
Αμερικανικό δικαστήριο απέρριψε τον ισχυρισμό της NSO ότι δεν φέρει φέρει νομική ευθύνη για τις χρήσεις του Pegasus.
Νέα έκδοση ψηφιακής πλατφόρμας ΑΙ για επιχειρήσεις από την Salesforce
Η ψηφιακή πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης Agentforce 2.0 της Salesforce ενισχύει τις δυνατότητες επιχειρήσεων και εργαζομένων
ICEYE: Αναβάθμιση δυνατοτήτων με δύο νέους δορυφόρους SAR μεσαίας κλίσης
Οι δορυφόροι εκτοξεύθηκαν στο πλαίσιο της αποστολής Bandwagon-2 σε συνεργασία με τη SpaceX
Η Αλβανία «κλείνει» το TikTok για τουλάχιστον έναν χρόνο
«Θα το κλείσουμε για όλους τους χρήστες. Δεν θα υπάρχει TikTok», ανακοίνωσε ο Ράμα – Προηγήθηκε δολοφονία ενός 14χρονου από συμμαθητή του