Ο επιχειρηματίας Θανάσης Λαβίδας έφυγε από τη ζωή το απόγευμα του Σαββάτου 8 Μαϊου, έπειτα από μάχη που έδωσε επί μήνες με την λευχαιμία.
Γεννημένος στην Αθήνα το 1948, αναλαμβάνει τη διοίκηση της LAVIPHARM το 1976. Η μητρική εταιρία, Lavipharm Α.Ε., είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών από το 1995. Σήμερα, η LAVIPHARM κατέχει ηγετική θέση στους τομείς της ανάπτυξης, παραγωγής, εμπορίας και διανομής φαρμάκων, καλλυντικών και προϊόντων υγείας στην Ελλάδα με έντονη διεθνή δραστηριότητα.
Ο Θανάσης Λαβίδας ήταν Πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρηματιών (Ε.ΕΝ.Ε.) και Πρόεδρος του Επιχειρηματικού Συμβουλίου Ελλάδας–Αμερικής.
Τέλος, ήταν Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών (Σ.Ε.Β.), έχοντας αναλάβει την ευθύνη της διεθνούς δραστηριότητας (SEV International).
Είχε διδακτορικό δίπλωμα (PhD) στη φαρμακευτική χημεία από το Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ήταν επίσης κάτοχος Master και Bachelor of Science στη Χημεία από το Πανεπιστήμιο Ludwig Maximillian του Μονάχου, καθώς και κάτοχος MBA από το Institut Supérieur de Marketing et de Management στο Παρίσι.
Μιλούσε άπταιστα αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά.
Ήταν παντρεμένος με την Βάνα Λαβίδα και είχε 3 παιδιά.
Σταθμοί στην ιστορία της Lavipharm
1911 Ίδρυση της Εταιρείας από τον Ιωάννη Λαβίδα
1914 Εισαγωγή στην Ελλάδα του φαρμάκου Digitaline που αποτελεί την απαρχή της σύγχρονης θεραπείας στον τομέα της καρδιολογίας στη χώρα μας
1958 Εισαγωγή στην Ελλάδα της Τρινιτρογλυκερίνη Ελεγχόμενης Αποδέσμευσης, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της καρδιολογίας
1976 Ο Θανάσης Λαβίδας ηγείται της εταιρείας μαζί με μια νέα διοικητική ομάδα
1977 Συνεργασία με τη L’Oreal – Η Lavipharm γίνεται η πρώτη εταιρεία που προωθεί καλλυντικά προϊόντα σε φαρμακεία στην Ελλάδα
1979 Δημιουργία μονάδας παραγωγής φαρμάκων και καλλυντικών στην Παιανία Κυκλοφορία του πρώτου προϊόντος ιδίας Έρευνας και Ανάπτυξης της Lavipharm στην Ελληνική αγορά. Πρόκειται για γνωστό αντιφθειρικό προϊόν Ivaliten
1985 Λειτουργία Ανεξάρτητης Διεύθυνσης Έρευνας και Ανάπτυξης επικεντρωμένης σε τεχνολογίες χορήγησης φαρμακευτικών ουσιών
1988 Προώθηση των καλλυντικών Avon στην Ελλάδα. Η Lavipharm πρωτοπορεί δημιουργώντας το κανάλι διανομής door-to-door
1989 Ίδρυση της εταιρείας Laboratoires Lavipharm στο Παρίσι
1992 Ίδρυση κοινοπρακτικών εταιρειών με τη Synthélabo (Synthélabo -Lavipharm) και τη L’Oreal Cosmetique Active (Lavicosmetica). Ανάπτυξη των πρώτων δερμοκαλλυντικών προϊόντων ιδίας έρευνας και ανάπτυξης, Castalia
1993 Ολοκλήρωση μονάδας παραγωγής διαδερμικών συστημάτων στην Ελλάδα που έως σήμερα αποτελεί μια από τις ελάχιστες στην Ευρώπη
1994 Ίδρυση πλήρως αυτοματοποιημένου αποθηκευτικού διανεμητικού κέντρου (LAS)
1995 Εισαγωγή της Lavipharm AE στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών (ΛΑΒΙ). Κυκλοφορία στην αγορά της Ιταλίας και της Γαλλίας του διαδερμικού συστήματος νιτρογλυκερίνης
1996 Ίδρυση της εταιρείας Lavipharm Laboratories στις ΗΠΑ μέσω εξαγοράς ερευνητικού κέντρου με εξειδίκευση στα διαδερμικά συστήματα
1997 Κυκλοφορία του επιδερμικού συστήματος κατά της ακμής ιδίας Έρευνας και Ανάπτυξης της Lavipharm, από τη L’Oreal, σε 40 χώρες
1999 Η Lavipharm συγκαταλέγεται ανάμεσα στις 500 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες της Ευρώπης
2000 Eξαγορά της Hitex στη Γαλλία και της Phasex (30%) στις ΗΠΑ με εξειδίκευση στις τεχνολογίες Υπερκρίσιμων Υγρών (SCF)
2002 Επανακυκλοφορία του αναλγητικού Algon® από τη Lavipharm
2003 Βραβείο Επιχειρηματικής Καινοτομίας
2004 Κυκλοφορία των προϊόντων Castalia στην αγορά της Κίνας
2006 Έγκριση από το FDA για την κυκλοφορία του διαδερμικού συστήματος φαιντανύλης στις ΗΠΑ. Η Lavipharm συγκαταλέγεται ανάμεσα στις 1000 κορυφαίες επιχειρήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα των επενδύσεων στην Έρευνα και Ανάπτυξη.
2007 Κυκλοφορία του διαδερμικού συστήματος φαιντανύλης στην Ελλάδα
2008 Κυκλοφορία του διαδερμικού συστήματος φαιντανύλης στην Γερμανία. Co-marketing με την Pfizer Hellas για το διαδερμικό σύστημα νιτρογλυκερίνης στην Ελλάδα Trinipatch.
2009 Έγκριση για την κυκλοφορία του διαδερμικού συστήματος φαιντανύλης σε Αυστρία, Βέλγιο, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Νορβηγία, Πορτογαλία, Σουηδία και Γαλλία
2010 Έγκριση για την κυκλοφορία του διαδερμικού συστήματος φαιντανύλης σε 20 ακόμα χώρες. Co-marketing με την Pfizer Hellas για το διαδερμικό σύστημα φαιντανύλης στην Ελλάδα με την εμπορική ονομασία DolfenTM.
2011 Ίδρυση της εταιρείας Lavipharm Srl στο Forli της Ιταλίας
2012 Στρατηγική συμφωνία με τη βελγική εταιρεία TILMAN με εξειδίκευση στη φυτοθεραπεία
2013 Μετοχοποίηση Pharma PLUS μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου
2014 Έναρξη λειτουργίας του πρωτοποριακού E-Shop υγείας και ομορφιάς www.pharmaplus.gr που υλοποιήθηκε με την επιστημονική συμβουλή του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ)
Latest News
Νέα «προίκα» για την McDonalds’s στην Ελλάδα και ο στόχος για 50 εστιατόρια
Ενισχύονται οι υποδομές της McDonanld’s στην ελληνική αγορά – Πώς προχωρά το σχέδιο της Premier Capital που έχει τα δικαιώματα της αμερικανικής αλυσίδας
Ελλάκτωρ: Έγκριση από το ΔΣ ομολογιακού δανείου 65 εκατ. προς τη REDS
Η χρηματοδότηση απο την Ελλάκτωρ αφορά την απόκτηση νέων ακινήτων σύμφωνα με το επενδυτικό πλάνο της REDS
Καθοριστική η συμβολή της HDB στην ανάπτυξη του επιχειρείν στη Βόρεια Ελλάδα - Τι είπε ο Ζαββός
Ο πρόεδρος της HDB, Γιώργος Ζαββός παρέθεσε αναλυτικά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτή την περίοδο η Θεσσαλονίκη
COSMOTE Grow Your Business: Επιστρέφει με νέας μορφής δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων
Το COSMOTE Grow Your Business - Certification Program δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να λάβουν την απαραίτητη γνώση και να ενσωματώσουν στην λειτουργία τους σύγχρονες ψηφιακές λύσεις
Η Moody's αναβαθμίζει την Attica Bank μετά τη συγχώνευση της Παγκρήτιας
Η Moody's σημειώνει ότι η τράπεζα θα λειτουργεί σε συνεχή βάση με δείκτη CET1 που κυμαίνεται περίπου στο 13%-15% από 10,4% τον Ιούνιο
Αύξηση 4,4% στον τζίρο των επιχειρήσεων
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τις επιχειρήσεις
«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η UBS - Περιθώριο ανοδού έως 55%
Η επενδυτική σύσταση της UBS παραμένει ανέπαφη παρά την κάπως ταχύτερη πτώση των επιτοκίων
Παπαστράτος: Προετοιμάζει τη νέα γενιά για το αύριο με το FutuReady
Η Παπαστράτος στοχεύει μέσω του “FutuReady” να δημιουργήσει μια πλατφόρμα διαλόγου που να προωθεί την επαγγελματική ανάπτυξη
Ανεβάζει τον πήχη για τις τράπεζες η Euroxx - Πόσο αυξάνει τις τιμές στόχους
Η Euroxx δηλώνει bullish για τον ελληνικό τραπεζικό κλάδο, μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων γ' 3μηνου
«Απομακρύνεται» η ΦΑΓΕ από την ελληνική αγορά – Τι «γράφει» σε ΗΠΑ, Αγγλία και Ιταλία
Σημαντική αύξηση του όγκου πωλήσεων της ΦΑΓΕ σε Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ και Ιταλία το εννεάμηνο