Νέα υψηλά κατέγραψαν την προηγούμενη εβδομάδα οι τιμές διάλυσης πλοίων στα διαλυτήρια της Νοτιοανατολικής Ασίας καθώς οι end buyers από το Πακιστάν και το Μπαγκλαντές έχουν εμπλακεί σε ένα έντονο ανταγωνισμό και πλειοδοτούν μεταξύ τους με σκοπό την εξασφάλιση περισσότερης χωρητικότητας.
Οι εξελίξεις στα διαλυτήρια επηρεάζονται από το αυστηρό lockdown της Ινδίας και του Μπαγκλαντές και κυρίως από την έλλειψη οξυγόνου στην Ινδία.
Τα οξυγόνο βασικό εργαλείο στη βιομηχανία διάλυσης πλοίων έχει επιστρατευθεί όλο στο πλαίσιο της παροχής βοήθειας στα εκατοντάδες χιλιάδες κρούσματα της πανδημίας. Εξ αυτού του λόγου τα διαλυτήρια έχουν μειώσει σημαντικά τις εργασίες τους και ο διαθέσιμο οξυγόνο χρησιμοποιείται πλέον από τις ιατρικές μονάδες.
Όπως αναφέρεται υπάρχουν περίπου 25 εργοστάσια σε όλη την περιοχή της Alang που παράγουν και παρέχουν οξυγόνο σε κυλίνδρους για να υποστηρίξουν τις δραστηριότητες ανακύκλωσης πλοίων. Αλλά την περασμένη εβδομάδα, αποθέματα από τα 15 αυτά εργοστάσια έχουν δοθεί για ιατρική χρήση.
Πάντως όπως σημειώνει ο ναυλομεσιτικός οίκος Best Oasis οι συνθήκες αυτές δεν έχουν προκαλέσει σημαντικές αλλαγές στη ζήτηση χάλυβα ούτε και στην τάση ανόδου των τιμών διάλυσης.
Στα διαλυτήρια της Ινδίας αυτή την εβδομάδα σημειώθηκε μια ελαφρά πτώση των τιμών καθώς τα περιστατικά του ιού Covid 19 εξακολουθούν να αυξάνονται και πολλές πολιτείες βρίσκονται υπό καθεστώς αυστηρού lockdown κατάσταση που οδηγεί σε διακοπή της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η δραστηριότητα κοπής στα ναυπηγεία σταμάτησε για άλλη μια εβδομάδα λόγω μη διαθεσιμότητας οξυγόνου, αναφέρει η Best Oasis.
Στο Μπαγκλαντές οι τιμές κατέγραψαν νέα άνοδο κοντά στα 520 δολ ο τόνος στα bulkers από 510 δολ μια εβδομάδα πριν στα 545 δολ για τα containerships από 535 δολ πριν μια εβδομάδα και στα 530 δολ στα δεξαμενόπλοια από 520 δολ μια εβδομάδα νωρίτερα.
Ανάλογη ήταν η εικόνα και στο Πακιστάν όπου οι end buyers, ακολούθησαν επιθετική πολιτική, με αποτέλεσμα οι τιμές διάλυσης να αγγίξουν τα 550 δολ τον τόνο.
Latest News
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα στήριξης 107 πλημμυροπαθών
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία της Προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, κυρίας Μελίνας Τραυλού και της Προέδρου του Μαζί για το Παιδί, κυρίας Αλεξάνδρας Μαρτίνου