
Ο Γενικός Γραμματέας Απόδημου Ελληνισμού και Δημόσιας Διπλωματίας, κ. Ιωάννης Χρυσουλάκης, ήταν κεντρικός ομιλητής στην Διαδικτυακή Ημερίδα «Ελληνική και Κυπριακή Γαστρονομία: Γέφυρες για τον Τουρισμό και το Επιχειρείν», που πραγματοποίησε χθες (6/5/2021) το Τμήμα AHEPA HJ25 «Άγιος Ανδρέας» Αχαΐας, με τη συμμετοχή της Υφυπουργού Τουρισμού κας Σοφίας Ζαχαράκη και του Κύπριου ομολόγου της κ. Σάββα Περδίου, της Προέδρου του ΕΟΤ κας Άντζελας Γκερέκου και πολλών άλλων εκπροσώπων και επικεφαλής ελληνικών και κυπριακών επιμελητηρίων και λοιπών φορέων από το χώρο του τουρισμού και της γαστρονομίας.
Ο κ. Χρυσουλάκης υπογράμμισε ότι η ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομίας διεθνώς και η ανάπτυξη, προβολή και προώθηση του γαστρονομικού τουρισμού, καθώς και η προώθηση των παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων, αποτελούν σημαντικό πυλώνα στοχευμένης δράσης για τη Γενική Γραμματεία Απόδημου Ελληνισμού και Δημόσιας Διπλωματίας και για τα Γραφεία Δημόσιας Διπλωματίας στο εξωτερικό, τα οποία έχουν εντάξει τη γαστρονομική διπλωματία σε ένα συνεκτικό σχέδιο στρατηγικής επικοινωνίας κατά τις επαφές τους με τα διεθνή Μέσα και τα εξειδικευμένα έντυπα του τουριστικού και γαστρονομικού Κλάδου.
Αναφερόμενος στα χαρακτηριστικά και τη σημασία του γαστρονομικού προϊόντος για όλη τη διατροφική αλυσίδα, επεσήμανε την ιδιαίτερη τάση που παρατηρείται στις μέρες μας για αναζήτηση αυθεντικότητας από τους ξένους επισκέπτες μέσα από τις γευστικές εμπειρίες του κάθε τόπου ξεχωριστά, τάση που αναπόφευκτα οδηγεί στη λεγόμενη «γεωγραφική» ή «περιφερειακή γαστρονομία» και προάγει τις διάφορες περιοχές της χώρας αναδεικνύοντας τα πλεονεκτήματα και τον αγροδιατροφικό τους πλούτο.
Στη συνέχεια, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στις προσπάθειες της Ελληνικής Κυβέρνησης και ιδιαίτερα του Υπουργείου Τουρισμού σε ό,τι αφορά τη διαμόρφωση μιας συνολικής εικόνας για την αναδιάρθρωση, συστηματοποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού, στα μέτρα ουσιαστικής και συστηματικής ενίσχυσης του γαστρονομικού τουριστικού προϊόντος, καθώς και στις προτάσεις για την καθιέρωση επικαιροποιημένου Ειδικού Σήματος Ποιότητας και τη δημιουργία ενός Σχεδίου Εθνικής Στρατηγικής για την Ανάπτυξη του Γαστρονομικού Τουρισμού.
Κλείνοντας, ο κ. Χρυσουλάκης τόνισε ότι η Γενική Γραμματεία Απόδημου Ελληνισμού και Δημόσιας Διπλωματίας θα στηρίζει πάντα τις δράσεις γαστρονομικού τουρισμού και θα προωθεί την ελληνική γαστρονομία σε όλο τον κόσμο, αναλαμβάνοντας τον συντονιστικό ρόλο μεταξύ των συναρμοδίων υπηρεσιών, ώστε να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή προβολή και δημοσιότητα των δράσεων της ελληνικής πλευράς στον συγκεκριμένο τομέα. «Κάνοντας αυτό», τόνισε, «και χρησιμοποιώντας την ήπια ισχύ της γαστρονομίας, έχουμε την πεποίθηση ότι αναδεικνύουμε αποτελεσματικά και όλα τα θέματα που ενδιαφέρουν την πατρίδα μας, προωθώντας με τον καλύτερο τρόπο την θετική εικόνα της χώρας στο διεθνές κοινό».


Latest News
![Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/thumbnail-600x400.jpg)
Accor: Η βιωσιμότητα «κλειδί» για την ανάπτυξη και ανθεκτικότητα του ελληνικού τουρισμού [έρευνα]
Το White Paper “Sustainable Expansion of Greek Tourism” που δημοσίευσε πρόσφατα η Accor αποτυπώνει τη δέσμευσή της στη βιώσιμη φιλοξενία

Σην Ιβηρική το brand Super 8 της Wyndham - Η συμφωνία με τη Soliteight
Η Wyndham και η Soliteight βάζουν το brand Super 8 σε Ισπανία και Πορτογαλία με 40 νέα ξενοδοχεία σε διάστημα 10 ετών

Ποιοι προορισμοί κέρδισαν τους Έλληνες το Πάσχα - Το κόστος μετακίνησης
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Ferryscanne για τις εξορμήσεις το Πάσχα

Ανοίγει νέα ξενοδοχεία σε Αθηνα και Μάνη ο όμιλος Radisson - Η συνεργασία με την Fais Group
Την επέκταση της παρουσίας του στην Ελλάδα δρομολογεί ο όμιλος Radisson - Οι συνεργασίες σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς

Παράνομη εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για τη φορολόγηση του Airbnb - Η απόφαση του ΣτΕ
Το θέμα παραπέμφθηκε προς οριστική κρίση στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Αύξηση μόλις 0,5% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το πρώτο δίμηνο του 2025 - Άνοδος 3,5% στους τουρίστες
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΤτΕ για τις χώρες προέλευσης των τουριστών - Η μεγάλη άνοδος των Αμερικάνων και οι μηδενικές εισπράξεις από Ρώσους τον Φεβρουάριο - Πάνω από 1,5 εκατ. οι ξένοι τουρίστες

Πόρτο Χέλι και Ερμιόνη ο νέος προορισμός τριών πολυτελών διεθνών αλυσίδων
Τα σχέδια επέκτασης στην ελληνική αγορά με πολυτελή ξενοδοχεία των Waldorf Astoria της Hilton, Six Sences της IHG Group και Four Seasons
![Ξενοδοχεία: Μεγάλο το ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα – Η θέση της Αθήνας [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/Athens-hotels-600x399.jpg)
«Μαγνήτης» επενδύσεων η Ελλάδα στα ξενοδοχεία - Στο top 10 η Αθήνα [γραφήματα]
Η Αθήνα μπήκε στη δεκάδα των ελκυστικών πόλεων και η Ελλάδα διατηρεί την πέμπτη θέση στην Ευρώπη

Οι top χώρες προέλευσης των περισσότερων ξένων ταξιδιωτών στην Ελλάδα
Η θερινή τουριστική περίοδος διαγράφεται θετικά για την Ελλάδα, με τα διαθέσιμα στοιχεία να επιβεβαιώνουν τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη του κλάδου

Δεν κόβουν το ταξίδι στην Ελλάδα οι Αμερικανοί
Παρά το δυσμενές οικονομικό κλίμα και τις αμφιλεγόμενες αποφάσεις της κυβέρνησης Τραμπ θα έρθουν και αυτό το καλοκαίρι