Με προσωρινές κρατήσεις τουλάχιστον 6 δεξαμενοπλοίων για μεταφορά βενζίνης από την Ευρώπη σε αμερικανικούς προορισμούς, προσπαθεί η αγορά να καλύψει τις αναμενόμενες ελλείψεις του καυσίμου στις ανατολικές πολιτείες των ΗΠΑ, στον απόηχο της κυβερνο-επίθεσης στον πετρελαιαγωγό της Colonial την Παρασκευή.
Όπως μεταδίδει το Reuters, επικαλούμενο στοιχεία της Refinitiv Eikon, έγιναν τουλάχιστον 6 κρατήσεις ναύλων για μεταφορά βενζίνης στις ΗΠΑ. Δύο ευρωπαίοι χρηματιστές βενζίνης δήλωσαν στο πρακτορείο ότι η αγορά εμφανίζεται επιφυλακτική περιμένοντας να δει πόσο χρόνο θα διαρκέσει το κλείσιμο του αγωγού, με τις ειδήσεις από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού να κάνουν λόγο για επανεκκίνηση ορισμένων μικρότερων γραμμών του πετρελαιαγωγού, ενώ η Colonial δεν έδωσε κανένα χρονοδιάγραμμα για την επανεκκίνηση του βασικού αγωγού.
«Δεν έχουμε καταγράψει κάποια μεγάλη αύξηση της κίνησης αλλά θα ήταν φυσιολογικό να υπάρχουν προληπτικές ναυλώσεις πλοίων,» δήλωσε ένας χρηματιστής, ενώ άλλος πρόσθεσε ότι η κούρσα των ναύλων εν μέσω των κρατήσεων στο λιμάνι της Ν.Υόρκης πιθανότατα θα έχει αντίκτυπο στην τιμολόγησης από την Ευρώπη. Τα περιθώρια διύλισης φορτηγίδας Ebob στην Ευρώπη, ανέβηκαν στα 10,38 δολάρια το βαρέλι, από 9,35 δολάρια την Παρασκευή, σύμφωνα με υπολογισμούς του Reuters.
«Εάν το δίκτυο παραμείνει κλειστό για περισσότερο από μερικές ημέρες, οι αγορές των ανατολικών και νοτιοανατολικών περιοχών των ΗΠΑ θα αρχίσουν να νιώθουν κενά στην προσφορά και σχετικές αυξήσεις τιμών, ενώ τα κέντρα διύλισης στην ακτή του Κόλπου θα σπεύσουν να προωθήσουν φορτία ως εναλλακτική,» αναλυτής της Vortexa ανέφερε σε έγγραφο. Η Vortexa υποστήριξε ότι μια πιθανή άρση του νόμου Jones θα είχε μεγαλύτερο αντίκτυπο στην αγορά καθώς θα προσφέρει μεγαλύτερη διαθεσιμότητα δεξαμενόπλοιων για τη μεταφορά καυσίμων ανάμεσα στα αμερικανικά λιμάνια. Ο Νόμος θεσπίσθηκε το 1920 για να υποστηρίζει τις θέσεις εργασίας στη ναυτιλιακή βιομηχανία και απαιτεί τη μεταφορά αγαθών ανάμεσα στα αμερικανικά λιμάνια από πλοία που έχουν ναυπηγηθεί στις ΗΠΑ και έχουν αμερικανικά πληρώματα. Η Vortexa υπογράμμισε ότι τάνκερ που βρίσκονται transit μπορεί να κατευθυνθούν σε άλλα λιμάνια.
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...