![Internet: Tο 70% στις ηλικίες 65-74 χρησιμοποιούν το διαδίκτυο [Διαγράμματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/05/onlineshoping.jpg)
Συντριπτική είναι πλέον η χρήση Internet στη χώρα μας, επιβεβαιώνοντας ότι η χρονιά της πανδημίας είναι εκείνη που επιτάχυνε αυτή την τάση με κατακόρυφους ρυθμούς, βάζοντας «στο παιχνίδι» ακόμα και τις μεγαλύτερες ηλικίες.
Αυτή τη στιγμή οι Έλληνες από 13 έως 74 ετών κάνουν χρήση Internet σε ποσοστό 96%, με την ηλικιακή ομάδα 25-34 να είναι 100% χρήστες του διαδικτύου, όπως προκύπτει από την τελευταία έρευνα της Focus Bari.
Πολύ υψηλό είναι το ποσοστό της χρήσης Internet και μετά τα πρώτα –ήντα, καθώς στις ηλικίες 55-64 έχει φτάσει σχεδόν στο 90%, ενώ έχει ξεπεράσει το 70% στις ηλικίες 65-74.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εννέα στα δέκα παιδιά (ποσοστό 91%) ηλικίας 5-12 χρόνων χρησιμοποιούν το Internet, και όταν εστιάσουμε στην ηλικία 10-12, παρατηρούμε πως σχεδόν όλα τα παιδιά αυτής της ηλικίας είναι online (97%).
9 στους 10 Έλληνες έχουν το δικό τους smartphone
Όταν κάποιος ξεκινήσει να χρησιμοποιεί το internet, πολύ σύντομα γίνεται καθημερινός χρήστης, γι’ αυτό και από το 96% των χρηστών, το 92% δηλώνει ότι βρίσκεται στο Internet κάθε μέρα.
Επίσης, όταν κάποιος μπει στον διαδικτυακό κόσμο, ανακαλύπτει τις ωφέλειες και τις ευκολίες του, και γι’ αυτό οι 9 στους 10 Έλληνες έχουν το δικό τους smartphone, ώστε να μπαίνουν στο Internet ανά πάσα στιγμή και από οποιοδήποτε χώρο. Να σημειωθεί ότι το 87% του ελληνικού κοινού χρησιμοποιεί το διαδίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου.
Την ίδια στιγμή, 8 στους 10 Έλληνες έχουν τουλάχιστον ένα προφίλ σε κοινωνικά δίκτυα. Μάλιστα περισσότεροι από 7 στους 10 (ποσοστό 72%) δηλώνουν καθημερινοί χρήστες των social media.
Στροφή στο e-shopping και για τους 65άρηδες
Με εντυπωσιακό ρυθμό αυξάνονται πλέον οι ηλεκτρονικές αγορές. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα στο τελευταίο 6μηνο τουλάχιστον μία online αγορά έχουν πραγματοποιήσει 2 στους 3 (ποσοστό 68%), ενώ με βάση τα στοιχεία της έρευνας, κατά το πρώτο 3μηνο εφέτος οι ηλεκτρονικές αγορές κατέγραψαν άνοδο 30% σε σχέση με το πρώτο 3μηνο του 2019.
Σε ότι αφορά τις ηλικιακές ομάδες των online αγοραστών, τη μεγαλύτερη αύξηση έναντι του 2019 παρουσίασαν όσοι είναι πάνω από 65 ετών (+91%).
Πάντως οι περισσότεροι Έλληνες e-shoppers είναι μεταξύ των ηλικιών 18-54 ετών.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Zara: Θεαματική αύξηση κερδών 80% και ιστορικό ρεκόρ τζίρου στα 725 εκατ. ευρώ για τον όμιλο ITX Ελλάς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/zara2-600x287.png)
«Μηχανή χρήματος» η Ελλάδα για τον ισπανικό κολοσσό Inditex – Νέα Zara σε Τσιμισκή, Μινιόν και Ελληνικό
Στα ταμεία του ομίλου Zara τα 20 στα 100 ευρώ που ξοδεύονται για ρούχα στην Ελλάδα
![Κόκκινα δάνεια: Πώς η PQH έκλεισε τη μεγαλύτερη συναλλαγή ΝPL’s εκτός «Ηρακλή»](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/κόκκινα-δάνεια-600x360.jpg)
Πώς η PQH έκλεισε τη μεγαλύτερη πώληση κόκκινων δανείων εκτός «Ηρακλή»
Το χρονικό μέχρι την ολοκλήρωση του deal της PQH – Οι δυσκολίες, το τίμημα και οι επενδυτές
![Βασιλική Λαζαράκου: Η ΑΙ στην υπηρεσία της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς – Πώς θα γίνονται οι έλεγχοι](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/lazarak-600x400.jpg)
Λαζαράκου στον ΟΤ: Έρχονται έλεγχοι με τη χρήση ΑΙ
Για την χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης αλλά και τις προσλήψεις 34 νέων εργαζομένων μιλάει στον ΟΤ η πρόεδρος της Επιτροπής Ανταγωνισμού, Βασιλική Λαζαράκου
![Μεταχειρισμένα ρούχα: Γιατί οι Έλληνες αγοράζουν από… δεύτερο χέρι από Zara μέχρι H&M](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/05-400x600.jpg)
Από το Zara μέχρι τα H&M - Οι Έλληνες αγοράζουν μεταχειρισμένα ρούχα
Αγοράζουν από αλυσίδες, όπως Zara και H&M, πλατφόρμες όπως η Shein, αλλά και εξειδικευμένα apps όπως η νεοεισερχόμενη Vinted
![Ξενοδοχεία: Οι 39 διεθνείς αλυσίδες και οι μεγαλύτεροι παίκτες στην Ελλάδα [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/hotel-1.jpg)
Ποιες διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων έχουν τα μεγαλύτερα μερίδια στη χώρα μας [γραφήματα]
Τι δείχνει μελέτη της GBR Consulting για τον αριθμό των δωματίων που έχουν στη διάθεση τους τα διεθνή ξενοδοχεία στη χώρα μας
![Λάτση – Ταμβακάκης: Στον «πυρετό» των deals η ελληνική αγορά – Πού επενδύουν μεγάλα ονόματα του επιχειρείν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/ot_trofima4-768x450-1-600x352.png)
Τι κρύβει η φρενίτιδα των deals από την Λάτση έως τον Ταμβακάκη
Πώς εξηγείται το αμείωτο ενδιαφέρον για εξαγορές και επενδύσεις – Ποιοι κλάδοι βρίσκονται στο επίκεντρο
![Μονεμβασιώτης (Βενέτης) στον ΟΤ: Γιατί μπήκα στο ελαιόλαδο – O απώτερος στόχος](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/venetis-600x399.jpg)
Γιατί μπήκα στο ελαιόλαδο - Ο Μονεμβασιώτης (Βενέτης) στον ΟΤ
Κάθε κίνηση της εταιρείας Βενέτης αποδεικνύει την εστίασή της στα τρόφιμα - Οι δραστηριότητές της και η νέα εταιρεία ελαιολάδου
![Τράπεζες: Πώς σχεδιάζουν να τονώσουν τη ζήτηση για στεγαστικά και καταναλωτικά δάνεια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/diaz-600x400.jpg)
Τραπεζικό σχέδιο για τα δάνεια λιανικής – Πώς επιχειρούν να δελεάσουν τα νοικοκυριά
Στοίχημα για τις τράπεζες η αύξηση των εργασιών στα δάνεια λιανικής – Τα κίνητρα που προσφέρουν
![Eστιατόρια Milos: Ποιος είναι ο Κώστας Σπηλιάδης που έχτισε την αυτοκρατορία των 100 εκατ. δολαρίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/Capture-600x317.png)
Eστιατόρια Milos: Ποιος είναι ο Κώστας Σπηλιάδης που έχτισε την αυτοκρατορία των 100 εκατ. δολαρίων
Πώς κατάφερε με την συνταγή που ακολούθησε στα εστιατόρια Milos να κατακτήσει τον πλανήτη
![Το αξέχαστο ποδοσφαιρικό καλοκαίρι της Kaizen Gaming](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/GMB_4960_AP-1-600x399.jpg)
Το αξέχαστο ποδοσφαιρικό καλοκαίρι της Kaizen Gaming
Περιοδείες των τροπαίων του EURO και του Copa América, fan zones με εκατοντάδες χιλιάδες φιλάθλους, «ταξίδι» πίσω στο 2004, παιδικά χαμόγελα και εορταστικές εκδηλώσεις για τους ανθρώπους της εταιρείας σε όλο τον κόσμο.