
Στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας για να αντιμετωπίσει το άγχος, που προκαλείται από την τηλεργασία κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η HSBC ανακοίνωσε ότι θα εφαρμόσει πολιτικά σε εργαζομένους της στο Ηνωμένο Βασίλειο, το πρόγραμμα «Zoom- Free» για τα απογεύματα της Παρασκευής.
Όπως δήλωσε, εκπρόσωπος του τραπεζικού κολοσσού, με βάσει το πιλοτικό πρόγραμμα, ένας αριθμός εργαζομένων δεσμεύονται να μην οργανώνουν τηλεδιασκέψεις μέσω Zoom την Παρασκευή το απόγευμα. Ισχύει για την εμπορική τραπεζική μονάδα της, η οποία καλύπτει τρεχούμενους λογαριασμούς, δάνεια, στεγαστικά δάνεια και πιστωτικές κάρτες.
Θα μπορούσε να πει κανείς ότι η πρωτοβουλία αυτή, εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό της HSBC να περιορίσει τα γραφεία της κατά 40% και να διατηρήσει την τηλεργασία στην μετά πανδημίας εποχή.
Το ζήτημα της ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής τονίστηκε από έναν υπάλληλο της HSBC, τον 45χρονο Jonathan Frostick, ο οποίος μοιράστηκε τις σκέψεις του στα κοινωνικά μέσα μετά από καρδιακή προσβολή.
Ο κ. Frostick, διευθυντής ρυθμιστικών προγραμμάτων, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο το απόγευμα της Κυριακής, την ώρα που προετοιμαζόταν για την νέα εργάσιμη εβδομάδα.
Με περισσότερους ανθρώπους να εργάζονται από το σπίτι, εξαιτίας των περιορισμών της πανδημίας, οι τηλεδιασκέψεις μέσα από διάφορες πλατφόρμες δίνουν αρκετές δυνατότητες.
Ωστόσο, η συχνότητα των διαδικτυακών αυτών συναντήσεων έχουν προκαλέσει το φαίνομενο «κόπωση ζουμ».


Latest News

Λιγότερη δουλειά - περισσότερες ανησυχίες: Τι αποκαλύπτει μελέτη της ΕΚΤ
Οι εργαζόμενοι που αντιμετωπίζουν χαμηλότερο φόρτο εργασίας τείνουν να φοβούνται για τη δουλειά τους και να περιμένουν χαμηλές μισθολογικές αυξήσεις

Τι λένε οι managers για τους νέους εργαζόμενους - Οι προκλήσεις στο χώρο εργασίας
H Έκθεση “2025 Global Human Capital Trends” της Deloitte στοχεύει στο να βοηθήσει τους ηγέτες στη διαχείριση σύνθετων εντάσεων στο εργασιακό περιβάλλον

Να παραιτηθεί σκοπεύει ένας στους δύο εργαζόμενους της Gen Z
Τι δείχνει μελέτη της ManpowerGroup

Oι τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025
Οι πιέσεις στις τιμές ωθούν τις επιχειρήσεις να αναζητήσουν εναλλακτικές στρατηγικές για κερδοφορία, αναφέρει η Deloitte σε σχετική έκθεσή της