
Εντείνονται οι πιέσεις προς τον πρωθυπουργό της Ινδίας Ναρέντρα Μόντι προκειμένου να επιβάλει εθνικό lockdown αλλάζοντας εκ βάθρων την τακτική των αποσπασματικών περιοριστικών μέτρων κατά της Covid-19 που έχει προκαλέσει μια ανείπωτη τραγωδία στη δεύτερη μεγαλύτερη σε πληθυσμό χώρα του κόσμου.
H φονική πανδημία έχει ήδη αφήσει στο πέρασμά της 249.992 νεκρούς επί συνόλου 22,99 εκατ. μολύνσεων, κατά τα επίσημα στοιχεία, που επιστήμονες θεωρούν υποτιμημένα. Ενώ καθημερινά εδώ και πολλές ημέρες, τα θύματα είναι κοντά ή υπερβαίνουν τα 4.000 ημερησίως.
Σύμφωνα με στοιχεία του CNN που συλλέχθηκαν από διάφορες τοπικές κυβερνήσεις, τουλάχιστον 19 από τα 36 κρατίδια της Ινδίας βρίσκονται υπό πλήρες Lockdown λόγω της Covid-19 και τουλάχιστον 24 υπό ορισμένους περιορισμούς. Και αρκετές περιφερειακές αρχές ανακοίνωσαν την περασμένη εβδομάδα νέους περιορισμούς ενώ σε κάποιες περιπτώσεις επιβάλλονται ακόμα πιο σκληρά μέτρα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του CNN, υπό αυτό το πλαίσιο των εξελίξεων, εντείνονται οι ανησυχίες της διεθνούς επιχειρηματικής κοινότητας για την πορεία της παγκόσμιας οικονομίας και τους κλυδωνισμούς αυτή θα υποστεί, εάν η Ινδία δεν μπορέσει να ελέγξει την πανδημία.
Χωρίς ναυτικούς
Δεν είναι τυχαίες αυτές οι ανησυχίες. Περίπου το 80% του παγκόσμιου εμπορίου αγαθών κατ’ όγκο πραγματοποιείται σε πλοία και από την Ινδία είναι γνωστό πως προέρχεται ένα μεγάλο τμήμα των πληρωμάτων των πλοίων. Περισσότεροι από 200.000 από τους περίπου 1,7 εκατομμύρια ναυτικούς παγκοσμίως προέρχονται από την Ινδία, σύμφωνα με τον Γκι Πλάτεν, Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου. Πολλοί από αυτούς έχουν αξιώματα όπως αξιωματικοί ή άλλους ρόλους που απαιτούν σημαντικές δεξιότητες, πρόσθεσε.
Καθώς πολλές χώρες έχουν απαγορεύσει τις πτήσεις από και προς την Ινδία, είναι ήδη αδύνατο να μετακινηθούν Ινδοί εργαζόμενοι σε λιμάνια σε όλο τον κόσμο και να ανταλλάξουν πληρώματα.
Ο Ρενέ Πιλ Πέντερσεν, επικεφαλής των ναυτιλιακών σχέσεων στην ναυτιλιακή Maersk, τη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, ελπίζει ότι οι χώρες θα αρχίσουν να κάνουν μια διάκριση μεταξύ των τακτικών ταξιδιωτών και των ναυτικών. Διαφορετικά, είπε, ο κόσμος θα μπορούσε να αντιμετωπίσει αφενός μια πολύ σοβαρή απειλή για τις παγκόσμιες ροές φορτίων, αφετέρου μια «ανθρωπιστική κρίση», επειδή τα πληρώματα δεν θα μπορούσαν να εγκαταλείψουν τα πλοία τους και να επιστρέψουν στην πατρίδα τους.


Latest News

Αύξηση εσόδων και κερδών για τη General Dynamics στο πρώτο τρίμηνο
Η General Dynamics ανακοίνωσε, για το πρωτο τρίμηνο, έσοδα 12,2 δισ. δολαρίων και κέρδη ύψους 994 εκατ. δολαρίων

Χρυσά μπόνους 80 εκατ. δολ. μοίρασε η Goldman Sachs σε Σόλομον και Γουόλντρον
Η πρόταση για το μπόνους στην ηγεσία της Goldman Sachs πυροδότησε διαμάχη ιδίως για το ύψος του ποσού

Τεράστια η ζημιά απο τις αλλοπρόσαλλες αποφάσεις Τραμπ, λέει ο Ρίτσαρντ Μπράνσον
Ο Ρίτσαρντ Μπράνσον, ιδρυτής της Virgin, προειδοποίησε ότι οι «ασταθείς και απρόβλεπτες» ενέργειες του Λευκού Οίκου υπονομεύουν τις επιχειρήσεις

Πίσω ολοταχώς - Ο Τραμπ εξετάζει μειώσεις στους δασμούς που επέβαλε στην Κίνα
Σε δημοσίευμα της WSJ σημειώνεται ότι οι δασμοί στην Κίνα πιθανότατα θα μειωθούν σε περίπου 50% με 65%

Απογοητευμένοι οι Αμερικανοί από την οικονομική πολιτική Τραμπ - H δημοσκόπηση του Reuters
Οι Αμερικανοί εξέλεξαν τον Ντόναλντ Τραμπ με την ελπίδα να ενισχύσει την οικονομία, αλλά 3 μήνες μετά την ορκομωσία του πολλοί φαίνονται απογοητευμένοι
![ΔΝΤ: Καμπανάκι για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/30859482_Sharone-perlstein-microfinanace-debt-800x500_c-600x375-1-1.jpg)
Καμπανάκι ΔΝΤ για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες - Τι λέει για την Ελλάδα [γράφημα]
Το ΔΝΤ προβλέπει πλέον ότι το παγκόσμιο δημόσιο χρέος θα αυξηθεί κατά 2,8 ποσοστιαίες μονάδες φέτος

Ποιοι θα καλύψουν τις θέσεις εργασίας στον αμερικανικό χάλυβα;
Τι θα χρειαστεί για να επιτύχει το όραμα του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για έναν ανεπτυγμένο βιομηχανικό τομέα στις ΗΠΑ

H Vetanda σχεδιάζει την εισαγωγή στο χρηματιστήριο για να αναπτυξει ορυχείο χαλκού στη Ζαμπια
H Vetanda χρειάζεται ένα δισ. δολ. για να αναπτύξει το ορυχείο χαλκού στη Ζάμπια - Ελπίζει ότι σε μια πενταετία θα παράγει 300.000 τόνους χαλκού ετησίως

Προειδοποίηση Νάγκελ - Ορατός ο κίνδυνος ύφεσης στη Γερμανία λόγω δασμών
Η Ευρώπη «βρίσκεται σε στάσιμη κατάσταση», είπε ο επικεφαλής της κεντρικής τράπεζας της Γερμανίας Γιοαχίμ Νάγκελ, προσθέτοντας ότι για τη χώρα του είναι ορατός ο κίνδυνος ύφεσης.

Διαπλοκή στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ; Γιατί ξεκίνησε έρευνα κατά του ιδρυτή του
Ανώνυμη επιστολή οδήγησε τον ιδρυτή του, Κλάους Σβαμπ, σε παραίτηση