H Santander Consumer Finance, ξεκινά τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα σε συνεργασία με τον Όμιλο Συγγελίδη, προσφέροντας λύσεις χρηματοδότησης στους πελάτες της, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Το εν λόγω πιστωτικό ίδρυμα, ανακοίνωσε την έναρξη των δραστηριοτήτων του στην ελληνική αγορά τον Μάρτιο του 2021, με την επίσημη παρουσίασή του στο δίκτυο αντιπροσώπων του Ομίλου Συγγελίδη, ενώ προέβη και στην πρώτη χρηματοδότηση στην Ελλάδα.

Η συνεργασία με τον Όμιλο Συγγελίδη, σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση,  δίνει τη δυνατότητα στη Santander Consumer Finance να εισέλθει σε μία νέα αγορά, ενισχύοντας τη θέση της στην Ευρώπη, στην οποία διατηρεί ήδη παρουσία με περισσότερα από 130.000 σημεία εξυπηρέτησης σε 16 χώρες (Αυστρία, Γερμανία, Βέλγιο, Δανία, Ισπανία, Φινλανδία, Γαλλία, Ελλάδα, Ολλανδία, Ιταλία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Σουηδία και Ελβετία).

Η επικεφαλής της Santander Consumer Finance στην Ελλάδα, Ελένη Χρονέα, ανέφερε: «Με ιδιαίτερο ενθουσιασμό καλωσορίζουμε την πολλά υποσχόμενη συνεργασία με τον Όμιλο Συγγελίδη, ο οποίος είναι ένας από τους πιο ισχυρούς Ομίλους στον χώρο του αυτοκινήτου. Αυτή η συνεργασία μας δίνει την ευκαιρία να εισέλθουμε για πρώτη φορά σε μία νέα αγορά, ενισχύοντας την ηγετική μας θέση στην Ευρώπη.»

Ο Πολυχρόνης Συγγελίδης, Πρόεδρος και CEO του Ομίλου Συγγελίδη, σημείωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που έχουμε δίπλα μας έναν τόσο δυνατό σύμμαχο, πρωτοπόρο στη χρηματοδότηση του αυτοκινήτου. Μαζί θα αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που έχουν παρουσιαστεί στον Kλάδο, συνεχίζοντας την πορεία της επιτυχημένης και διαρκούς ανάπτυξης.»

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Οι (πολλοί) πόλεμοι του γάλακτος – Από τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα
Επιχειρήσεις |

Οι (πολλοί) πόλεμοι του γάλακτος – Από τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα

Μικρότεροι παραγωγοί εναντίον της ελίτ των γαλατάδων – Γιατί επενδύονται νέα κεφάλαια στο φρέσκο γάλα – Ποιος είναι ο μοναδικός κερδισμένος – Πώς πάει η κατανάλωση

Alter Ego Media: Από 3,7 ευρώ έως 4 ευρώ ανά μετοχή το εύρος της τιμής διάθεσης της δημόσιας προσφοράς
Επιχειρήσεις |

Alter Ego Media: Από 3,7 ευρώ έως 4 ευρώ ανά μετοχή το εύρος της τιμής διάθεσης της δημόσιας προσφοράς

Με ανακοίνωση πρόσκληση στο επενδυτικό κοινό, η Alter Ego Media γνωστοποιεί το εύρος τιμών διάθεσης των μετοχών στην επικείμενη ΑΜΚ - Από Δευτέρα 20 Ιανουαρίου μέχρι Τετάρτη 22 Ιανουαρίου η Δημόσια Προσφορά

Tupperware: Η πατέντα που έγινε παγκόσμιο sold out – Πώς από ιδέα έγιναν συνήθεια
Διεθνή |

Tupperware: Η πατέντα που έγινε παγκόσμιο sold out – Πώς από ιδέα έγιναν συνήθεια

Xρειάστηκε μακρά περίοδος έρευνας και σχεδιασμού που ξεκίνησε όταν ο Αμερικανός εφευρέτης Earl Tupper ίδρυσε μια εταιρεία στα τέλη του 1930 και ξεκίνησε να κάνει πειράματα με νέες μορφές πλαστικού