![](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/logos/WSJ_noTag_bk.png)
Lemonade: Τα social media κύριο κανάλι επικοινωνίας για εταιρείες και ιδιώτες επενδυτές
Η ασφαλιστική Lemonade βασίζεται πλέον στο YouTube και άλλες πλατφόρμες επικοινωνίας για να εξηγήσει την εταιρική στρατηγική της.
![Lemonade: Τα social media κύριο κανάλι επικοινωνίας για εταιρείες και ιδιώτες επενδυτές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/05/YouTube-scaled.jpg)
Η ασφαλιστική Lemonade Inc. έχει στραφεί στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης για να επικοινωνήσει με ιδιώτες επενδυτές, μία ομάδα κοινού που το τελευταίο διάστημα επιδεικνύει την επιρροή της καθοδηγώντας τις τιμές των μετοχών συγκεκριμένων εταιρειών.
Ιδιώτες επενδυτές, αρκετοί από αυτούς με περισσότερο χρόνο διαθέσιμο λόγω της πανδημίας, νωρίτερα μέσα στη χρονιά «οργανώθηκαν» στην αγορά μετοχών, συμπεριλαμβανομένων αυτών της αλυσίδας βιντεοπαιχνιδιών GameStop Corp. και της AMC Entertainment Holdings Inc. μίας αλυσίδας κινηματογράφων στις ΗΠΑ.
Η αυξανόμενη δημοφιλία των online μεσιτικών εταιρειών ήταν εν μέρει η αιτία που οδήγησε οικονομικά στελέχη και επαγγελματίες που ειδικεύονται στις σχέσεις με τους επενδυτές να ρίξουν μία πιο προσεκτική ματιά στη βάση των μετόχων και να βρουν νέους τρόπους επικοινωνίας με τους επενδυτές.
Οι ιδιώτες επενδυτές κατέχουν περίπου το 1/3 των μετοχών της Lemonade, ποσοστό ανεβασμένο περίπου κατά 10% μετά την αρχική δημόσια προσφορά της εταιρείας τον περασμένο Ιούλιο, εξηγεί ο οικονομικός διευθυντής της, Τιμ Μπίξμπι. Οι θεσμικοί επενδυτές και εσωτερικοί επενδυτές κατέχουν επίσης από 1/3 των μετοχών της εταιρείας, η οποία έχασε περίπου ένα 20% της αξίας των μετοχών από το ξεκίνημα της χρονιάς. Την περασμένη Παρασκευή η τιμή της μετοχής έκλεισε στα 90,40 δολάρια με πτώση σχεδόν 2% σε σχέση με την προηγούμενη Τρίτη.
Με αυτά τα δεδομένα, η Lemonade έθεσε σαν προτεραιότητα τους τελευταίους μήνες να επικοινωνεί περισσότερο με τους μη-επαγγελματίες επενδυτές, σχετικά με τα επιχειρηματικά της μοντέλα και πλάνα, αναφέρει ο Μπίξμπι. Η ιδέα είναι να προσελκύσουν νέους επενδυτές (σε ηλικία και σε εμπειρία) μέσα από πλατφόρμες όπου περνούν σημαντικό μέρος του χρόνου τους, για παράδειγμα στο YouTube ή σε επενδυτικές εφαρμογές, και να τους μιλήσουν για τις στρατηγικές και τις αποδόσεις τους με απλούς όρους, σημειώνει ο Μπίξμπι.
«Ενώ δεν μπορούμε άμεσα να επηρεάσουμε την τιμή της μετοχής μας, μπορούμε να επεκτείνουμε και να διευρύνουμε το δίκτυο επικοινωνίας μας σε ένα ευρύτερο φάσμα επενδυτών, με μεγαλύτερη διαφοροποίηση σε γνώμες και στρατηγικές», λέει στη Wall Street Journal ο Μπίξμπι.
Πρόσφατα, ο Τιμ Μπίξμπι κατέληξε σε μία δίωρη συνέντευξη σε ένα κανάλι του YouTube, που ανήκει στον Ντέιβ Λι, ο οποίος περιγράφει το κανάλι σαν ένα «ρεύμα συνείδησης» σχετικά με την επενδυτική. Το κανάλι έχει περίπου 140.000 συνδρομητές και παρέχει σχόλια για την Tesla (κατασκευάστρια ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων) και για ψηφιακά νομίσματα. Η Lemonade επέλεξε το συγκεκριμένο μέσο γιατί η διάρκεια της συνέντευξης επέτρεπε στην εταιρεία να πει την «ιστορία, με πιο ζωντανές αποχρώσεις», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Μπίξμπι. Από την πλευρά του ο Λι είπε ότι είναι επενδυτής στην εταιρεία αλλά αρνήθηκε να σχολιάσει πόσες μετοχές κατέχει.
Ο γενικός διευθυντής της Lemonade, Σάι Βίνιγκερ, την περασμένη εβδομάδα απάντησε σε ερωτήσεις επενδυτών μέσω ζωντανής μετάδοσης της ιστοσελίδας Public.com, ένα trading app που επιτρέπει στους χρήστες να αγοράσουν μερίδια μετοχών. Παράλληλα, η Lemonade αναφέρει ότι αξιολογεί και άλλα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, όπως την εφαρμογή Clubhouse, η οποία χρησιμοποιείται και από άλλες εταιρείες για να συνδεθεί με τωρινούς ή πιθανούς μετόχους.
Τον Φεβρουάριο η Lemonade ξεκίνησε να συγκεντρώνει ερωτήσεις από μεμονωμένους επενδυτές πριν από την κλήση για τα τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα. Οι επενδυτές υπέβαλλαν τις ερωτήσεις μέσω του Say, μία πλατφόρμα επικοινωνίας για οικονομικά θέματα. Οι ερωτήσεις ποικίλλαν από την πιθανή διεθνή επέκταση της εταιρείας έως τη στάση της απέναντι στο bitcoin. Συνολικά, υποβλήθηκαν 83 ερωτήσεις, αυτές αξιολογήθηκαν και τα στελέχη της εταιρείας απάντησαν σε τρεις από αυτές κατά τη διάρκεια της κλήσης.
«Είναι, στο μεγαλύτερο μέρος τους, πολύ προσεκτικοί, σκεπτόμενοι με δημιουργικές και έξυπνες ερωτήσεις», είπε ο Μπίξμπι περιγράφοντας τους ιδιώτες κατόχους μετοχών. Αλλά μπορούν να αλλάξουν γρήγορα τη γνώμη τους, συμπλήρωσε.
Οι εταιρείες, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, μεταφέρουν το μήνυμά τους σε νεότερους επενδυτές, καθώς οι άνθρωποι ασχολούνται με τις επενδύσεις ενώ περνούν περισσότερο χρόνο στο σπίτι, αναφέρει ο Έβαν Πόντελ, διευθύνων σύμβουλος της Triunfo Partners LLC, μιας εταιρείας που ασχολείται με τις επενδυτικές σχέσεις.
Οι ιδιώτες επενδυτές είναι συχνά πελάτες των εταιρειών στις οποίες επενδύουν, σύμφωνα με τον Πόντελ. «Οι εταιρείες συνειδητοποιούν ότι οι ιδιώτες επενδυτές είναι ένα σημαντικό ακροατήριο», συμπληρώνει.
Η Lemonade ήταν μία από τις εταιρείες που εκμεταλλεύθηκαν την επενδυτική φρενίτιδα στις αρχές της χρονιάς ώστε να αυξήσουν τα κεφάλαιά τους. Η εταιρεία πούλησε μετοχές στις αρχές Ιανουαρίου, για πρώτη φορά μετά την αρχική δημόσια προσφορά (IPO) της περασμένης χρονιάς, συγκεντρώνοντας ποσό περίπου 640 εκατομμυρίων δολαρίων. Τον μήνα πριν την προσφορά, η τιμή των μετοχών της εταιρείας διπλασιάστηκε, κλείνοντας στα 183 δολάρια στις 11 Ιανουαρίου, την ημέρα που ανακοινώθηκε η προσφορά.
Η εταιρεία χρησιμοποιεί τις διαδικασίες για να επεκταθεί στον τομέα της ασφάλισης οχημάτων, αργότερα μέσα στη χρονιά, σύμφωνα με τον Μπίξμπι. Προς το παρόν η Lemonade προσφέρει ασφαλιστική κάλυψη ζωής, κατοικίδιων, ιδιοκτητών ακινήτων και ενοικιαστών. Είχε περίπου ένα εκατομμύριο πελάτες την 31 Δεκεμβρίου, σε σύγκριση με 643.118 πελάτες ένα χρόνο νωρίτερα. Η εταιρεία είχε απώλειες 122,3 εκατομμυρίων δολαρίων την 31 Δεκεμβρίου, σε σύγκριση με απώλειες 108,5 εκατομμυρίων τον προηγούμενο χρόνο.
Ο Μπίξμπι είπε ότι αρχικά ήταν προσεκτικός με την υπερβολική επέκταση της εταιρείας προς τους ιδιώτες επενδυτές. Είναι δύσκολο να έχεις πρόσβαση στο υπόβαθρο των επενδυτών και στην αξιοπιστία τους, σε σχέση με τον τρόπο που οι επιχειρήσεις συνήθως έχουν πρόσβαση στο ιστορικό των θεσμικών επενδυτών, συμπλήρωσε ο Μπίξμπι. Αλλά προσαρμόστηκε, καθώς όπως είπε «νομίζω ότι χρειάζεται καινοτομία και τόλμη και θέληση για να δοκιμάσεις νέα πράγματα».
Μεταφράστηκε στα Ελληνικά από τον Οικονομικό Ταχυδρόμο
![KPMG: Η αβεβαιότητα σε Εξαγορές και Συγχωνεύσεις δεν επιβραδύνει το due diligence στο ESG](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/12/businessdaily-deals-symfwnies-ependyseis-sygxwneyseis-600x336-1.jpg)
Η αβεβαιότητα σε M&A δεν επιβραδύνει το due diligence στο ESG - Ανάλυση KPMG
Περισσότεροι από τους μισούς dealmakers αναμένουν ότι τα επόμενα δύο χρόνια το due diligence στο ESG θα εντάσσεται στις περισσότερες συναλλαγές
![Δημιουργική AI: Πόσο έτοιμες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις για να την υποδεχθούν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/George-Tsopelas_Chairman-–-McKinsey-Company-Greece-and-Cyprus-600x344.jpg)
Πόσο έτοιμες είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις να υποδεχθούν την AI
Ελλείψεις αλλά και δυνατότητες για την Ελλάδα αποκαλύπτει έρευνα της QuantumBlack, AI by McKinsey για τη διείσδυση της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις
![Εργαζόμενοι: Περισσότεροι από 7 στους 10 νιώθουν ότι δεν αναγνωρίζεται η συνεισφορά τους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ergasia-ergazomenos-600x300.jpg)
Περισσότεροι από 7 στους 10 εργαζόμενους νιώθουν ότι δεν αναγνωρίζεται η συνεισφορά τους
Ποιες είναι οι 10 μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι - Τι δείχνει έρευνα της Reborrn
![Τεχνητή Νοημοσύνη: Πόσοι εργοδότες στην Ελλάδα την υιοθετούν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/artificial-intelligence-e1709568324747-600x400.jpg)
Πόσοι εργοδότες στην Ελλάδα υιοθετούν την ΑΙ - Ποιοι είναι οι πιο δραστήριοι κλάδοι
Οι προοπτικές και οι προκλήσεις από την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης στον εργασιακό χώρο αποτυπώνονται σε έρευνα της ManpowerGroup
![4ημερη εργασία: Σε πειραματική εφαρμογή προχωρεί η Admine](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/IMG_3228-1-600x364.jpg)
Πειραματική 4ημερη εργασία εφαρμόζει η Admine
Πώς σχολιάζει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας
![Αγορά εργασίας: Ποιος κλάδος ζητά… επειγόντως εργαζόμενους – Tα εμπόδια και ο ρόλος της AI](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/work-5382501_1280-600x361.jpg)
Ποιος κλάδος ζητά... επειγόντως εργαζόμενους - Tα εμπόδια και ο ρόλος της AI
Πρόθυμες για αυξήσεις αποδοχών δηλώνουν οι ελληνικές επιχειρήσεις - Τι αποκαύπτει έρευνα της Randstad για τις προοπτικές στην αγορά εργασίας
![Τεχνητή νοημοσύνη: Οι εργαζόμενοι «αγκαλιάζουν» την αναβάθμιση των δεξιοτήτων τους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/ot_ai2-600x352.png)
Οι εργαζόμενοι είναι έτοιμοι για τις αλλαγές που φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη - Οι ηγέτες;
Ενώ βρισκόμαστε στο τρίτο έτος της «μεγάλης παραίτησης» έρευνα της PwC δείχνει τις αλλαγές στάσης εργαζομένων και ηγετών απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη
![IWG: Η υβριδική εργασία βελτιώνει την ευεξία των εργαζομένων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/tilergasia-768x330-768x330-1-600x258.jpeg)
Η υβριδική εργασία βελτιώνει την ευεξία των εργαζομένων - Η έρευνα της IWG
Τέσσερις στους πέντε (80%) λένε ότι η ζωή τους έχει βελτιωθεί
![Εργασία: Τέσσερις στις δέκα εταιρείες δημοσιεύουν ψεύτικες αγγελίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/job-2860035_1280-600x400.jpg)
Γιατί 4 στις 10 εταιρείες δημοσιεύουν ψεύτικες αγγελίες για εργασία
Οι διευθυντές προσλήψεων δημοσιεύουν αγγελίες για εργασία ακόμα κι αν δεν υπάρχουν κενές θέσεις