Lemonade: Τα social media κύριο κανάλι επικοινωνίας για εταιρείες και ιδιώτες επενδυτές
Η ασφαλιστική Lemonade βασίζεται πλέον στο YouTube και άλλες πλατφόρμες επικοινωνίας για να εξηγήσει την εταιρική στρατηγική της.
Η ασφαλιστική Lemonade Inc. έχει στραφεί στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης για να επικοινωνήσει με ιδιώτες επενδυτές, μία ομάδα κοινού που το τελευταίο διάστημα επιδεικνύει την επιρροή της καθοδηγώντας τις τιμές των μετοχών συγκεκριμένων εταιρειών.
Ιδιώτες επενδυτές, αρκετοί από αυτούς με περισσότερο χρόνο διαθέσιμο λόγω της πανδημίας, νωρίτερα μέσα στη χρονιά «οργανώθηκαν» στην αγορά μετοχών, συμπεριλαμβανομένων αυτών της αλυσίδας βιντεοπαιχνιδιών GameStop Corp. και της AMC Entertainment Holdings Inc. μίας αλυσίδας κινηματογράφων στις ΗΠΑ.
Η αυξανόμενη δημοφιλία των online μεσιτικών εταιρειών ήταν εν μέρει η αιτία που οδήγησε οικονομικά στελέχη και επαγγελματίες που ειδικεύονται στις σχέσεις με τους επενδυτές να ρίξουν μία πιο προσεκτική ματιά στη βάση των μετόχων και να βρουν νέους τρόπους επικοινωνίας με τους επενδυτές.
Οι ιδιώτες επενδυτές κατέχουν περίπου το 1/3 των μετοχών της Lemonade, ποσοστό ανεβασμένο περίπου κατά 10% μετά την αρχική δημόσια προσφορά της εταιρείας τον περασμένο Ιούλιο, εξηγεί ο οικονομικός διευθυντής της, Τιμ Μπίξμπι. Οι θεσμικοί επενδυτές και εσωτερικοί επενδυτές κατέχουν επίσης από 1/3 των μετοχών της εταιρείας, η οποία έχασε περίπου ένα 20% της αξίας των μετοχών από το ξεκίνημα της χρονιάς. Την περασμένη Παρασκευή η τιμή της μετοχής έκλεισε στα 90,40 δολάρια με πτώση σχεδόν 2% σε σχέση με την προηγούμενη Τρίτη.
Με αυτά τα δεδομένα, η Lemonade έθεσε σαν προτεραιότητα τους τελευταίους μήνες να επικοινωνεί περισσότερο με τους μη-επαγγελματίες επενδυτές, σχετικά με τα επιχειρηματικά της μοντέλα και πλάνα, αναφέρει ο Μπίξμπι. Η ιδέα είναι να προσελκύσουν νέους επενδυτές (σε ηλικία και σε εμπειρία) μέσα από πλατφόρμες όπου περνούν σημαντικό μέρος του χρόνου τους, για παράδειγμα στο YouTube ή σε επενδυτικές εφαρμογές, και να τους μιλήσουν για τις στρατηγικές και τις αποδόσεις τους με απλούς όρους, σημειώνει ο Μπίξμπι.
«Ενώ δεν μπορούμε άμεσα να επηρεάσουμε την τιμή της μετοχής μας, μπορούμε να επεκτείνουμε και να διευρύνουμε το δίκτυο επικοινωνίας μας σε ένα ευρύτερο φάσμα επενδυτών, με μεγαλύτερη διαφοροποίηση σε γνώμες και στρατηγικές», λέει στη Wall Street Journal ο Μπίξμπι.
Πρόσφατα, ο Τιμ Μπίξμπι κατέληξε σε μία δίωρη συνέντευξη σε ένα κανάλι του YouTube, που ανήκει στον Ντέιβ Λι, ο οποίος περιγράφει το κανάλι σαν ένα «ρεύμα συνείδησης» σχετικά με την επενδυτική. Το κανάλι έχει περίπου 140.000 συνδρομητές και παρέχει σχόλια για την Tesla (κατασκευάστρια ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων) και για ψηφιακά νομίσματα. Η Lemonade επέλεξε το συγκεκριμένο μέσο γιατί η διάρκεια της συνέντευξης επέτρεπε στην εταιρεία να πει την «ιστορία, με πιο ζωντανές αποχρώσεις», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Μπίξμπι. Από την πλευρά του ο Λι είπε ότι είναι επενδυτής στην εταιρεία αλλά αρνήθηκε να σχολιάσει πόσες μετοχές κατέχει.
Ο γενικός διευθυντής της Lemonade, Σάι Βίνιγκερ, την περασμένη εβδομάδα απάντησε σε ερωτήσεις επενδυτών μέσω ζωντανής μετάδοσης της ιστοσελίδας Public.com, ένα trading app που επιτρέπει στους χρήστες να αγοράσουν μερίδια μετοχών. Παράλληλα, η Lemonade αναφέρει ότι αξιολογεί και άλλα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, όπως την εφαρμογή Clubhouse, η οποία χρησιμοποιείται και από άλλες εταιρείες για να συνδεθεί με τωρινούς ή πιθανούς μετόχους.
Τον Φεβρουάριο η Lemonade ξεκίνησε να συγκεντρώνει ερωτήσεις από μεμονωμένους επενδυτές πριν από την κλήση για τα τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα. Οι επενδυτές υπέβαλλαν τις ερωτήσεις μέσω του Say, μία πλατφόρμα επικοινωνίας για οικονομικά θέματα. Οι ερωτήσεις ποικίλλαν από την πιθανή διεθνή επέκταση της εταιρείας έως τη στάση της απέναντι στο bitcoin. Συνολικά, υποβλήθηκαν 83 ερωτήσεις, αυτές αξιολογήθηκαν και τα στελέχη της εταιρείας απάντησαν σε τρεις από αυτές κατά τη διάρκεια της κλήσης.
«Είναι, στο μεγαλύτερο μέρος τους, πολύ προσεκτικοί, σκεπτόμενοι με δημιουργικές και έξυπνες ερωτήσεις», είπε ο Μπίξμπι περιγράφοντας τους ιδιώτες κατόχους μετοχών. Αλλά μπορούν να αλλάξουν γρήγορα τη γνώμη τους, συμπλήρωσε.
Οι εταιρείες, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, μεταφέρουν το μήνυμά τους σε νεότερους επενδυτές, καθώς οι άνθρωποι ασχολούνται με τις επενδύσεις ενώ περνούν περισσότερο χρόνο στο σπίτι, αναφέρει ο Έβαν Πόντελ, διευθύνων σύμβουλος της Triunfo Partners LLC, μιας εταιρείας που ασχολείται με τις επενδυτικές σχέσεις.
Οι ιδιώτες επενδυτές είναι συχνά πελάτες των εταιρειών στις οποίες επενδύουν, σύμφωνα με τον Πόντελ. «Οι εταιρείες συνειδητοποιούν ότι οι ιδιώτες επενδυτές είναι ένα σημαντικό ακροατήριο», συμπληρώνει.
Η Lemonade ήταν μία από τις εταιρείες που εκμεταλλεύθηκαν την επενδυτική φρενίτιδα στις αρχές της χρονιάς ώστε να αυξήσουν τα κεφάλαιά τους. Η εταιρεία πούλησε μετοχές στις αρχές Ιανουαρίου, για πρώτη φορά μετά την αρχική δημόσια προσφορά (IPO) της περασμένης χρονιάς, συγκεντρώνοντας ποσό περίπου 640 εκατομμυρίων δολαρίων. Τον μήνα πριν την προσφορά, η τιμή των μετοχών της εταιρείας διπλασιάστηκε, κλείνοντας στα 183 δολάρια στις 11 Ιανουαρίου, την ημέρα που ανακοινώθηκε η προσφορά.
Η εταιρεία χρησιμοποιεί τις διαδικασίες για να επεκταθεί στον τομέα της ασφάλισης οχημάτων, αργότερα μέσα στη χρονιά, σύμφωνα με τον Μπίξμπι. Προς το παρόν η Lemonade προσφέρει ασφαλιστική κάλυψη ζωής, κατοικίδιων, ιδιοκτητών ακινήτων και ενοικιαστών. Είχε περίπου ένα εκατομμύριο πελάτες την 31 Δεκεμβρίου, σε σύγκριση με 643.118 πελάτες ένα χρόνο νωρίτερα. Η εταιρεία είχε απώλειες 122,3 εκατομμυρίων δολαρίων την 31 Δεκεμβρίου, σε σύγκριση με απώλειες 108,5 εκατομμυρίων τον προηγούμενο χρόνο.
Ο Μπίξμπι είπε ότι αρχικά ήταν προσεκτικός με την υπερβολική επέκταση της εταιρείας προς τους ιδιώτες επενδυτές. Είναι δύσκολο να έχεις πρόσβαση στο υπόβαθρο των επενδυτών και στην αξιοπιστία τους, σε σχέση με τον τρόπο που οι επιχειρήσεις συνήθως έχουν πρόσβαση στο ιστορικό των θεσμικών επενδυτών, συμπλήρωσε ο Μπίξμπι. Αλλά προσαρμόστηκε, καθώς όπως είπε «νομίζω ότι χρειάζεται καινοτομία και τόλμη και θέληση για να δοκιμάσεις νέα πράγματα».
Μεταφράστηκε στα Ελληνικά από τον Οικονομικό Ταχυδρόμο
«Σφίγγουν το ζωνάρι» οι εργοδότες - Μειώνουν τις προσλήψεις [γραφήματα]
Η Ελλάδα κατέχει την 3η θέση παγκοσμίως για τις προθέσεις προσλήψεων του κλάδου Υπηρεσιών Επικοινωνίας, ξεπερνώντας τον παγκόσμιο μέσο όρο κατά 21 μονάδες
Μελέτη ΙCAP CRIF: Οι γυναίκες αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επαγγελματική τους ανέλιξη
Σε πέντε μόνο οικονομίες το ποσοστό των γυναικών που ίδρυσαν ή «έτρεξαν» μια νέα επιχείρηση ήταν ίδιο ή υψηλότερο από το αντίστοιχο των ανδρών
Η άνοδος των διευθυντών προϊόντος - Κερδίζουν έδαφος στην εποχή της AI
Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο διευθυντής προιόντος θα ξανακερδίσει την αίγλη του στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης