Στην προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερων ταξιδιωτών στη χώρα μας σε μια χρονιά κατά την οποία οι διακυμάνσεις θεωρούνται ένα το κρατούμενο, εστιάζει η νέα δυναμική καμπάνια «Sunshine Discount» η οποία υλοποιήθηκε μέσα από στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ και της Aegean.
Αυτό ανέφεραν κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου όπου παρουσιάστηκε το περιεχόμενο και οι στόχοι της καμπάνιας από τον γενικό γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρη Φραγκάκη και τη Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της Aegean, κ. Mαρίνα Σπυριδάκη.
Η καμπάνια απευθύνεται σε 10 Ευρωπαϊκές χώρες, λαμβάνει υπόψη στα χαρακτηριστικά της ζήτησης που θα κυριαρχήσουν το 2021, δηλαδή τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής (last minute) και έχει σκοπό να πείσει τους αναποφάσιστους Ευρωπαίους.
Ενθαρρυντικά πρώτα μηνύματα
Η καμπάνια «τρέχει» ήδη δύο εβδομάδες με ενθαρρυντικά πρώτα αποτελέσματα σε επίπεδο κρατήσεων, κυρίως από Γερμανία και Γαλλία, και θα συνεχιστεί για εννέα μήνες, προωθώντας το ελληνικό καλοκαίρι και τα φθινοπωρινά ταξίδια στην Ελλάδα και το city break.
Τα βίντεο και τα δυναμικά μπάνερ παρουσιάζουν τη θερμοκρασία στη χώρα του υποψήφιου επισκέπτη συγκρίνοντάς την σε πραγματικό χρόνο με τη θερμοκρασία στην Ελλάδα.
Από τη σύγκριση αυτή θα προκύπτει έκπτωση στο αεροπορικό εισιτήριο μέσω της Aegean. Οι ταξιδιώτες θα παραπέμπονται στο site της Aegean όπου θα κερδίζουν εκπτώσεις στα εισιτήριά τους.
Ο κ. Φραγκάκης ανέφερε ότι η καμπάνια «κουμπώνει» στο πλάνο προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό, με την η Aegean εταίρο στην προσπάθεια επανεκκίνησης του ελληνικού τουρισμού. Επιπλέον, εξέφρασε την εκτίμηση ότι η καμπάνια θα πάει καλά παρά τις διακυμάνσεις και τα πάνω-κάτω που αναμένονται αυτή τη σεζόν, καθώς ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που θα επικρατήσουν φέτος στα ταξίδια αλλά και στη στρατηγική του ΕΟΤ καταρτίζοντας τις διαφημιστικές προβολές: στο απρογραμμάτιστο ταξίδι της τελευταίας στιγμής, στην απόφαση για μακροχρόνιες καμπάνιες και στο ότι μπορεί να γίνεται επιλογή προβολής σε συγκεκριμένες χώρες και ομάδες ταξιδιωτών.
Η κ. Σπυριδάκη τόνισε ότι η καμπάνια στοχεύει σε όσους έχουν ήδη ενδιαφέρον για την Ελλάδα και για ανταγωνιστικούς προορισμούς, ώστε να κάνουν κράτηση. Επίσης, υπογράμμισε ότι λόγω της δυναμικής φύσης της, μπορεί να προσαρμόζεται και να μετατοπίζεται σε συγκεκριμένες αγορές, ανάλογα με τις εξελίξεις. Απαντά δε συναισθηματικά στον τρόπο με τον οποίο φαίνεται ότι θα αντιδράσει ο ταξιδιώτης αυτή τη χρονιά.
Παράλληλα, η Aegean έχει διαμορφώσει το πρόγραμμα πτήσεων ώστε να διασφαλίζεται η γρήγορη άφιξη των ταξιδιωτών στα νησιά, χωρίς στάσεις ενώ το Digital Green Certificate και η πρόοδος των εμβολιασμών θα συμβάλουν σε μια ομαλή τουριστική πορεία το 2021, σημείωσε η κ. Σπυριδάκη.
Διμερείς συμφωνίες με χώρες εκτός ΕΕ
Όσον αφορά τις χώρες εκτός ΕΕ, ο κ. Φραγκάκης δήλωσε ότι η Ελλάδα προχωρά σε ενέργειες και διμερείς συμφωνίες για την εισροή επισκεπτών από αυτές, όπως η έγκριση του ρωσικού εμβολίου.
Τέλος, εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι το 2021 θα είναι μια καλύτερη χρονιά και εάν επιτευχθούν διπλάσια έσοδα από εκείνα του 2020 που ανήλθαν στο 20% των εσόδων του 2019 θα είναι ικανοποιητικό αποτέλεσμα υπό τις παρούσες συνθήκες.
Latest News
Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη - Βουλιάζει από τουρίστες
Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο καταρρίπτει ο αριθμός τουριστών στην Ιταλία - Οι αρχές εξετάζουν μέτρα, όπως περιορισμούς πρόσβασης και εισιτήρια σε αξιοθέατα
Λίφτινγκ 20 εκατ. σε «Athens Crowne Plaza» και «Holiday Inn» - Και νέο ξενοδοχείο από την οικογένεια Μουσαμά
Στον ΟΤ μιλά ο Απόστολος Μουσαμάς για το Athens Crowne Plaza αλλά και για τα σχέδια για νέα μονάδα
Ποιους τουρίστες μαγνητίζει η Ευρώπη - Το top5 των χωρών [γραφήματα]
Ο τουρισμός αναμένεται να ξεπεράσει τα ρεκόρ του 2019 σε ορισμένους από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Ευρώπης
Ανοίγει φτερά για νέες αγορές o Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
Στο πρώτο δεκαμήνο η επιβατική κίνηση στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών ανήλθε σε 27,5 εκατομμύρια επιβάτες, αυξημένη κατά 12,9% σε σχέση με το 2023
Ανάσα για την Αθήνα ο Μαραθώνιος - Γίνεται σταδιακά city break προορισμός
Ο 41ος Αυθεντικός Μαραθώνιος που διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ φέρνει ώθηση στον τουρισμό της πρωτεύουσας
Από την Ρόδο έως την Κέρκυρα - «Αλλάζουν πίστα» οι μαρίνες με επενδύσεις άνω των 500 εκατ.
Ριζικό λίφτινγκ στις υποδομές που διαθέτουν οι μαρίνες σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της χώρας - Τα σχέδια για Ρόδο, Κέρκυρα, Άγιο Κοσμά και Πύλο
Ποιο είναι το ελληνικό επιτραπέζιο που γίνεται το Νο1 σουβενίρ της Μάλτας
Το παιχνίδι παρουσιάστηκε επίσημα και στην πρεσβεία της Μάλτας στην Αθήνα
ΕΟΤ: Η Ελλάδα τιμώμενη χώρα στη διεθνή έκθεση τουρισμού του Λονδίνου
Προβολή της ελληνικής γαστρονομίας και της εναλλακτικής Ελλάδας
Ισχυρή ζήτηση για Ελλάδα δείχνει η τουριστική έκθεση WTM από το Λονδίνο
Ο τουρισμός κερδίζει το στοίχημα στην Ελλάδα, τονίζει ο πρόεδρος της ΠΟΞ σχολιάζοντας τα μηνύματα από την έκθεση World Travel Market
Για πρώτη φορά χειμερινές κρουαζιέρες από τον Πειραιά φέρνει η MSC Cruises
Η κίνηση για τη χειμερινή κρουαζιέρα εντάσσεται και στην στρατηγική της εταιρείας για επιμήκυνση της παραδοσιακής περιόδου