Στην προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερων ταξιδιωτών στη χώρα μας σε μια χρονιά κατά την οποία οι διακυμάνσεις θεωρούνται ένα το κρατούμενο, εστιάζει η νέα δυναμική καμπάνια «Sunshine Discount» η οποία υλοποιήθηκε μέσα από στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ και της Aegean.
Αυτό ανέφεραν κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου όπου παρουσιάστηκε το περιεχόμενο και οι στόχοι της καμπάνιας από τον γενικό γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρη Φραγκάκη και τη Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της Aegean, κ. Mαρίνα Σπυριδάκη.
Η καμπάνια απευθύνεται σε 10 Ευρωπαϊκές χώρες, λαμβάνει υπόψη στα χαρακτηριστικά της ζήτησης που θα κυριαρχήσουν το 2021, δηλαδή τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής (last minute) και έχει σκοπό να πείσει τους αναποφάσιστους Ευρωπαίους.
Ενθαρρυντικά πρώτα μηνύματα
Η καμπάνια «τρέχει» ήδη δύο εβδομάδες με ενθαρρυντικά πρώτα αποτελέσματα σε επίπεδο κρατήσεων, κυρίως από Γερμανία και Γαλλία, και θα συνεχιστεί για εννέα μήνες, προωθώντας το ελληνικό καλοκαίρι και τα φθινοπωρινά ταξίδια στην Ελλάδα και το city break.
Τα βίντεο και τα δυναμικά μπάνερ παρουσιάζουν τη θερμοκρασία στη χώρα του υποψήφιου επισκέπτη συγκρίνοντάς την σε πραγματικό χρόνο με τη θερμοκρασία στην Ελλάδα.
Από τη σύγκριση αυτή θα προκύπτει έκπτωση στο αεροπορικό εισιτήριο μέσω της Aegean. Οι ταξιδιώτες θα παραπέμπονται στο site της Aegean όπου θα κερδίζουν εκπτώσεις στα εισιτήριά τους.
Ο κ. Φραγκάκης ανέφερε ότι η καμπάνια «κουμπώνει» στο πλάνο προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό, με την η Aegean εταίρο στην προσπάθεια επανεκκίνησης του ελληνικού τουρισμού. Επιπλέον, εξέφρασε την εκτίμηση ότι η καμπάνια θα πάει καλά παρά τις διακυμάνσεις και τα πάνω-κάτω που αναμένονται αυτή τη σεζόν, καθώς ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που θα επικρατήσουν φέτος στα ταξίδια αλλά και στη στρατηγική του ΕΟΤ καταρτίζοντας τις διαφημιστικές προβολές: στο απρογραμμάτιστο ταξίδι της τελευταίας στιγμής, στην απόφαση για μακροχρόνιες καμπάνιες και στο ότι μπορεί να γίνεται επιλογή προβολής σε συγκεκριμένες χώρες και ομάδες ταξιδιωτών.
Η κ. Σπυριδάκη τόνισε ότι η καμπάνια στοχεύει σε όσους έχουν ήδη ενδιαφέρον για την Ελλάδα και για ανταγωνιστικούς προορισμούς, ώστε να κάνουν κράτηση. Επίσης, υπογράμμισε ότι λόγω της δυναμικής φύσης της, μπορεί να προσαρμόζεται και να μετατοπίζεται σε συγκεκριμένες αγορές, ανάλογα με τις εξελίξεις. Απαντά δε συναισθηματικά στον τρόπο με τον οποίο φαίνεται ότι θα αντιδράσει ο ταξιδιώτης αυτή τη χρονιά.
Παράλληλα, η Aegean έχει διαμορφώσει το πρόγραμμα πτήσεων ώστε να διασφαλίζεται η γρήγορη άφιξη των ταξιδιωτών στα νησιά, χωρίς στάσεις ενώ το Digital Green Certificate και η πρόοδος των εμβολιασμών θα συμβάλουν σε μια ομαλή τουριστική πορεία το 2021, σημείωσε η κ. Σπυριδάκη.
Διμερείς συμφωνίες με χώρες εκτός ΕΕ
Όσον αφορά τις χώρες εκτός ΕΕ, ο κ. Φραγκάκης δήλωσε ότι η Ελλάδα προχωρά σε ενέργειες και διμερείς συμφωνίες για την εισροή επισκεπτών από αυτές, όπως η έγκριση του ρωσικού εμβολίου.
Τέλος, εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι το 2021 θα είναι μια καλύτερη χρονιά και εάν επιτευχθούν διπλάσια έσοδα από εκείνα του 2020 που ανήλθαν στο 20% των εσόδων του 2019 θα είναι ικανοποιητικό αποτέλεσμα υπό τις παρούσες συνθήκες.
Latest News
Uber: Επεκτείνεται η θερινή τουριστική περίοδος – Απογείωση μετακινήσεων από Απρίλιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Uber με βάση τη λειτουργία της εφαρμογής της στην Ελλάδα από τον Απρίλιο έως και τον Ιούνιο
Ποιες χώρες ηγούνται της παγκόσμιας τουριστικής ανάπτυξης - Η θέση της Ελλάδας [πίνακας]
Η Ελλάδα πέρασε την Αυστρία αλλά και χώρες όπως η Κίνα , Ιαπωνία και Ταϊλάνδη που προπορευόταν το 2019
Η κρουαζιέρα αντιδρά στις «προσφορές» για θέσεις ελλιμενισμού
«Η υποβολή προσφορών για τη χρήση θέσεων ελλιμενισμού ενέχει σοβαρό κίνδυνο στρέβλωσης του ανταγωνισμού»
Οι πόλεις-καθρέφτες και η «ποιότητα αντί ποσότητας» - Τα νέα μέτρα για τον υπερτουρισμό
Η UNESCO προειδοποιεί ότι αν δεν αντιμετωπιστεί ο μαζικός τουρισμός θα ξεσπάσουν διαμαρτυρίες στην Ευρώπη
Παραιτήθηκε ο Γ.Γ. του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης
Την παραίτησή του από τον ΕΟΤ ανακοίνωσε με επιστολή του ο ΓΓ του ΕΟΤ - «Σήμερα κλείνει ένας μεγάλος κύκλος για εμένα».
Τουρισμός: Η στεγαστική κρίση, ο υπερτουρισμός και τα διδάγματα της Βαρκελώνης
Ο τουρισμός και η δύσκολη εξίσωση μεταξύ της ανάγκης εξεύρεσης λύσης στη στεγαστική κρίση και της διατήρησης της «χρυσής» βιομηχανίας
Ποιο ελληνικό νησί θεωρείται κορυφαίος προορισμός για τους Γερμανούς
Εκτός από τη φύση, την τέχνη και τη μουσική, η Κάρπαθος είναι επίσης γνωστή για το windsurfing και το kite surf χάρη στις ιδανικές καιρικές και γεωγραφικές συνθήκες»
Βήμα-βήμα οι αιτήσεις κοινωνικού τουρισμού για συνταξιούχους ελεύθερους επαγγελματίες
Οι δικαιούχοι και τα ποσά
Νέοι πονοκέφαλοι για τους ιδιοκτήτες Airbnb - Τα κόλπα των ενοικιαστών
Τα φαινόμενα πληθαίνουν διαρκώς με θύματα ιδιοκτήτες που τρέχουν να βγάλουν άκρη με τις εταιρίες που διαχειρίζονται τις πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης
Ποιον ωφελεί τελικά ο (υπερ)τουρισμός;
Ορισμένοι κάτοικοι αντιστέκονται στις υπερβολικές ροές τουριστών - Τι λύσεις υπάρχουν;