Αισιόδοξος ότι τις επόμενες ώρες θα έχει καλά νέα σχετικά με την κυβερνοεπίθεση στην Colonial Pipeline, που έχει απενεργοποιήσει τις παραδόσεις καυσίμων στην Ανατολική Ακτή τις τελευταίες ημέρες, εμφανίστηκε ο Αμερικανός Πρόεδρος Τζο Μπάιντεν.
«Είμαστε σε πολύ στενή επαφή με την Colonial Pipeline υπογράμμισε υπενθυμίζοντας ότι η επίθεση στην εταιρεία αποτελεί έναν από τους βασικούς λόγους για τους οποίους αυξάνονται οι τιμές της βενζίνης.
«Νομίζω ότι θα ακούσετε κάποια καλά νέα τις επόμενες 24 ώρες. Και νομίζω ότι θα θέσουμε την κατάσταση υπό έλεγχο», είπε χαρακτηριστικά.
Πανικός από έλλειψη καυσίμων
Καμιά δεκαριά πολιτείες, από τη Φλόριντα έως τη Βιρτζίνια, κήρυξαν κατάσταση έκτασης ανάγκης, ενισχύοντας το αίσθημα πανικού στους καταναλωτές, που σπεύδουν στα πρατήρια καυσίμων, με το μπιτόνι στο χέρι.
Στη Φλόριντα, στο 73% των πρατηρίων καυσίμων της περιοχής η βενζίνη είχε εξαντληθεί, σύμφωνα με τον Πάτρικ Ντε Χάαν, του ειδικού ιστότοπου που παρακολουθεί τις τιμές της βενζίνης GasBuddy. Γύρω από το Ράλεϊ-Ντούραμ στη Βόρεια Καρολίνα, 7 στα 10 βενζινάδικα δεν είχαν πλέον βενζίνη και 6 στα 10 είχαν έλλειψη στα περίχωρα της πρωτεύουσας της Τζόρτζιας, της Ατλάντας.
Η βενζίνη άρχισε να σπανίζει επίσης και στη Βιρτζίνια και ακόμα και στην Ουάσινγκτον, όπου το 8% των πρατηρίων είχαν έλλειψη, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
«Να’ μαστε έξι ημέρες μετά το κλείσιμο του αγωγού της Colonial Pipeline και με τις κηρύξεις της κατάστασης έκτακτης ανάγκης, η αντίληψη του κοινού είναι ότι οι ελλείψεις είναι σοβαρές και ότι πρέπει να πάνε να γεμίσουν», σχολίασε ο Άντι Λίποου, πρόεδρος του γραφείου συμβούλων Lipow Oil Associates.
«Το αποτέλεσμα είναι ότι η ζήτηση βενζίνης είναι δύο, τρεις φορές μεγαλύτερη σε σύγκριση με την κανονική, γεγονός που επιδεινώνει την κατάσταση», συμπλήρωσε ο αναλυτής.
Η Colonial Pipeline, που μεταφέρει το 45% της βενζίνης, του ντίζελ και της κηροζίνης από τα διυλιστήρια του Κόλπου του Μεξικού προς την ανατολική ακτή, βρέθηκε στο στόχαστρο κυβερνοεπίθεσης την Παρασκευή το βράδυ, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να κλείσει το σύστημά της.
Η Colonial Pipeline δεν είναι ο μοναδικός αγωγός που τροφοδοτεί την ανατολική ακτή των ΗΠΑ με καύσιμα, όμως είναι ο μεγαλύτερος. Ο ανταγωνιστής της, Plantation Pipeline, που μεταφέρει επίσης διυλισμένα προϊόντα προς την ανατολική ακτή σταματά στη Βαλτιμόρη και έχει ικανότητα περίπου το ένα τρίτο σε σύγκριση με εκείνη της Colonial.
Η μέση τιμή του γαλονιού βενζίνης (3,79 λίτρα) στην αντλία άγγιξε τα 3 δολάρια για πρώτη φορά από τον Νοέμβριο του 2014, σύμφωνα με την ένωση αυτοκινητιστών AAA.
Η Αρχή Προστασίας των Καταναλωτών απηύθυνε στους καταναλωτές έκκληση για σύνεση. «Μην γεμίζετε πλαστικές σακούλες με βενζίνη. Ναι, ίσως αυτό να φαίνεται προφανές. Όμως, όταν οι άνθρωποι βρίσκονται σε απόγνωση, δεν σκέφτονται σωστά», προειδοποιεί ο οργανισμός σε ένα τουίτ, που συνόδευε με τη φωτογραφία μιας έκρηξης.
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...