
Οι last minute κρατήσεις, η ψύχραιμη αξιοποίηση των «μαθημάτων» του 2020 και η προσαρμοστικότητα στις νέες συνθήκες, αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες επιτυχίας για τη φετινή τουριστική σεζόν. Οι συνέπειες της πανδημίας δεν καθήλωσαν, τον τελευταίο ένα χρόνο, μόνο τα αεροσκάφη, αλλά και τους ταξιδιώτες, αλλάζοντας διεθνώς τις ταξιδιωτικές συνήθειες, με την ασφάλεια να μπαίνει στο επίκεντρο κάθε επιλογής. Συγχρόνως, ο ανταγωνισμός για τη μικρότερη τουριστική πίτα γίνεται όλο και πιο έντονος.
Σε αυτό το απαιτητικό περιβάλλον, ο ΕΟΤ και η Aegean ένωσαν τις δυνάμεις τους στην καμπάνια «Sunshine Discount», που απευθύνεται σε δέκα αγορές στόχους, στις οποίες η χώρα μας θέλει να ανεβάσει στροφές: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία. Εστιάζει κυρίως σε όσους έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον να επισκεφθούν την Ελλάδα, προκειμένου αυτό να μεταφραστεί σε πραγματικές κρατήσεις. Η χώρα μας έτσι κι αλλιώς βρίσκεται μεταξύ της πρώτης τριάδας των πιο ελκυστικών προορισμών.
«Θέλουμε να χτίσουμε την ανάκαμψη πάνω στη φετινή σεζόν» επισήμανε, εχθές, κατά την παρουσίαση της διαφημιστικής καμπάνιας, η οποία στηρίζεται στο τρίπτυχο «Ήλιος-Θάλασσα-Ξενοιασιά», η διευθύντρια εταιρικών υποθέσεων της Aegean, κυρία Μαρίνα Σπυριδάκη. Η επιτυχία θα κριθεί στο ποιος θα κερδίσει το στοίχημα των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής, στη βελτίωση της ελκυστικότητας των city-breakπροορισμών, όπως η Αθήνα που ήταν από τους κερδισμένους των τελευταίων ετών, και στο στρατηγικό πλάνο προβολής της χώρας για όλο τον χρόνο.
Μαραθώνιος και όχι σπριντ το καλοκαίρι του 2021
Οι πρώτες δύο εβδομάδες προβολής, αν και σε… κλειστή για τον τουρισμό περίοδο, έχουν φέρει ήδη θετικά μηνύματα, με πιο ενεργές τις παραδοσιακές μας αγορές, δηλαδή τη Γερμανία, τη Βρετανία και τη Γαλλία, όμως φαίνεται πως και οι υπόλοιπες χώρες σιγά-σιγά «ξυπνούν». Μάλιστα, διακρίνονται τα πρώτα σημάδια αποκατάστασης ενός καλού ρυθμού κρατήσεων.
Η χώρα μας για το 2021 επενδύει εκτός από την ευρωπαϊκή αγορά και στις ΗΠΑ, από τις οποίες φαίνεται ισχυρό ενδιαφέρον για ταξίδια στην Ελλάδα. Ήδη αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στη χώρας μας, επαναφέροντας απευθείας πτήσεις.
Ορόσημο πάντως για να φανεί η πραγματική τάση στις κρατήσεις είναι η 15ηΜαΐου 2021, ημέρα κατά την οποία κάνει επίσημα openingο τουρισμός, χωρίς βεβαίως να αναμένεται να ανεβάσει ρυθμούς παρά από τα τέλη Ιουνίου κι έπειτα.
Όπως είπε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, κατά την παρουσίαση της διαφημιστικής καμπάνιας, φέτος θα δαπανηθούν 22 εκατ. ευρώ για την προβολή της χώρας. «Πιστεύω ότι το εφετινό καλοκαίρι θα είναι καλύτερο για τον ελληνικό τουρισμό. Πέρσι καταφέραμε να διασώσουμε το 20% των τουριστικών εσόδων της χώρας και χτίσαμε μια σημαντική παρακαταθήκη. Πιστεύω ότι εάν διπλασιάσουμε εφέτος τα έσοδα θα έχουμε πάει εξαιρετικά καλά» σημείωσε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι το φετινό καλοκαίρι είναι ένας ακόμη Μαραθώνιος, όχι σπριντ. Σε κάθε περίπτωση, όπως επισήμανε, σκαμπανεβάσματα αναμένονται κι εφέτος, και όλοι οι stakeholdersείναι προετοιμασμένοι να προσαρμοστούν.
Η στρατηγική της Aegean για το φετινό καλοκαίρι
Η ασφάλεια και οι νέες τάσεις που έχουν διαμορφωθεί διεθνώς καθοδήγησαν τον σχεδιασμό της Aegean για το εφετινό καλοκαίρι, προκειμένου να καλύψει την προτίμηση των επιβατών σε ταξίδια αναψυχής και προορισμούς που δεν απαιτούν ενδιάμεσες στάσεις.
Έτσι, το εφετινό καλοκαίρι, δημιούργησε τρεις νέες βάσεις σε Μύκονο, Σαντορίνη και Κέρκυρα, και θα πετά συνολικά από 7 περιφερειακές βάσεις, σε συνολικά 65 δημοφιλή δρομολόγια εξωτερικού με τακτικές πτήσεις. Παράλληλα, αυξάνει σε πάνω από 100 τον αριθμό των δρομολογίων εξωτερικού που εξυπηρετούνται απευθείας από την περιφέρεια. Συγχρόνως, προσφέρει κίνητρα και στους Έλληνες, προκειμένου να προτιμήσουν το αεροπλάνο για τα δικά τους ταξίδια.
Όπως αναμένεται, το πτητικό έργο της Aegean θα επανέλθει από τα μέσα του Ιουλίου, στο 70%-75% αυτού του 2019. Σημαντική παράμετρος σε όλα αυτά είναι η πορεία του εμβολιασμού, που μέχρι στιγμής εξελίσσεται θετικά. Θεωρείται δε ότι θα πιαστεί τον Ιούνιο ο πήχης του 50% μεταξύ των ενηλίκων, ώστε να αποτελέσει ένα μαξιλάρι ασφαλείας και για το μαζικότερο άνοιγμα των τουριστικών αφίξεων, αλλά και για τους κατοίκους κι εργαζόμενους των τουριστικών περιοχών.
Σημαντικό ρόλο πάντως στην εξέλιξη της θερινής σεζόν, αλλά και των μηνών που θα ακολουθήσουν, κατά τους οποίους δυνητικά μπορεί να συνεχιστεί μια ικανοποιητική ροή αφίξεων, θα παίξει η καθιέρωση του Ψηφιακού Πράσινου Πιστοποιητικού.


Latest News

Τι έδειξε το «πασχαλινό» ταμείο των σούπερ μάρκετ – Από ποιο προϊόν έχασαν 4-5 εκατ. ευρώ
Πηγές της αγοράς των σούπερ μάρκετ μιλώντας προς τον ΟΤ, αναφέρουν ότι η πασχαλινή αγορά κινήθηκε μέτρια φέτος

Πώς οι τράπεζες θωρακίζουν την κερδοφορίας τους - Στη μάχη οι ομολογιακές εκδόσεις
Οι πιέσεις που ασκούν στις τράπεζες οι μειώσεις των επιτοκίων - Η εκδοτική δραστηριότητα θα συνεχισθεί και φέτος με αμείωτη ένταση

Δωδώνη: Νέο εργοστάσιο στα Ιωάννινα και επενδύσεις έως 200 εκατ. από τους αδελφούς Σαράντη
Τι λέει στον ΟΤ ο Δημήτρης Σαράντης για την εξαγορά της Δωδώνης και τα σχέδια για την επόμενη μέρα της εταιρείας

Η Pink Woman μιλάει... ιταλικά - Η εξωστρέφεια και ο τζίρος ρεκόρ
Στην Ιταλία συνεχίζεται η ανάπτυξη του brand Pink Woman - Πώς αποδίδει το επιχειρηματικό μοντέλο επί ελληνικού εδάφους

ΔΥΠΑ: Έναρξη υποβολής προτάσεων για νέα δράση κατάρτισης σε κλάδους αιχμής
H υποβολή προτάσεων ξεκινά σήμερα και η προθεσμία υποβολής θα λήξει την Πέμπτη 8 Μαΐου 2025, σύμφωνα με την πρόσκληση της ΔΥΠΑ

Alter Ego Media: Οι 4 πυλώνες που φέρνουν ανάπτυξη και μερίσματα
Η διοίκηση της Alter Ego Media παρουσίασε στους αναλυτές τα αποτελέσματα της χρήσης του 2024 και το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου

Ανεβάζει τον πήχη για Eurobank και Πειραιώς η Goldman Sachs - Τι βλέπει για Εθνική
Η Goldman Sachs έδωσε νέες τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες

Οι 9 τάσεις της ευρωπαϊκής αγοράς λιανικού εμπορίου τροφίμων την επόμενη πενταετία
Η κατάσταση κρίνεται εξαιρετικά κρίσιμη, με αβεβαιότητα γύρω από τις παγκόσμιες εμπορικές ροές, σύμφωνα με το ΕΒΕΠ

Mega-deal της Metlen με την Glenfarne για υβριδικό έργο ΑΠΕ στη Χιλή
Η συνολική αξία της συναλλαγής συμφωνήθηκε στα 815 εκ. δολάρια, στη βάση συγκεκριμένων χρηματοδοτικών όρων και αναπροσαρμογών

Η ελληνική σταδιοδρομία της Unilever – Από την «Ελαϊς» σε hub για 14 χώρες
Η Unilever Hellas είναι μία από τις λίγες πολυεθνικές εταιρείες στην Ελλάδα, που συνεχίζουν να έχουν παραγωγική δραστηριότητα μετά από τα χρόνια της οικονομικής κρίσης