Έτοιμο για την επόμενη ημέρα της πανδημίας είναι το Πλαίσιο. Η εταιρεία πέτυχε μέσα στο 2020, με κλειστά για 100 ημέρες τα φυσικά καταστήματα, τα οποία αντιπροσώπευαν το 70% του τζίρου, να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 11,8%, καταγράφοντας την υψηλότερη αύξηση πωλήσεων από το 2007.
Επενδύοντας στην εξοικείωση των καταναλωτών με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, που επιταχύνθηκε ελέω πανδημίας, στην εξυπηρέτηση των πελατών από όλα τα διαθέσιμα κανάλια πώλησης (omni-channel) και στις υποδομές των logistics, το Πλαίσιο προετοιμάζεται για την μετά-Covidεποχή. Οι πρώτοι μήνες του 2021 κινούνται ήδη σε διψήφια ποσοστά αύξησης.
«Το Πλαίσιο είναι future ready για όλες τις αλλαγές που έφερε η πανδημία, με τις κατάλληλες υποδομές και της σωστή λειτουργία», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο, κ. Γιώργος Γεράρδος, κατά την διάρκεια ενημέρωσης των μελών της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών για τα αποτελέσματα του 2020.
Ο κύκλος εργασιών του 2020 έκλεισε στα 357,6 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 11,8% σε σχέση με το 2019. Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 20% στα 3,6 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν στα 3,1 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 59,7% σε σχέση με το 2019. Τα ταμειακά διαθέσιμα στη λήξη της οικονομικής περιόδου ανήλθαν σε 58,5 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εισηγμένης, η επιτυχία κατέστη δυνατή χάρη σε μια δέσμη παραγόντων, που περιλαμβάνει τις υποδομές logistics σε Μαγούλα και Μάνδρα, αξίας 38 εκατ. ευρώ, σε συνδυασμό με τον βέλτιστο αριθμό καταστημάτων. Ακόμη, οι επενδύσεις ύψους 1,8 εκατ. ευρώ στη νέα πλατφόρμα e-commerce και το in house call center που έφτασε να απασχολεί 360 ανθρώπους.
Έχοντας επενδύσει στο omni-channelμοντέλο τα τελευταία 25 χρόνια, κατά τη διάρκεια του lockdown, με τα καταστήματα κλειστά, η εταιρεία προχώρησε, αντί αναστολής εργασίας, σε εκπαίδευση και απασχόληση του προσωπικού των καταστημάτων στα άλλα κανάλια πώλησης. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση της ζήτησης και την παράδοση των παραγγελιών σε καλό χρόνο.
Υπολογιστές, ψηφιακές εφαρμογές και λευκές συσκευές ανέβασαν τις πωλήσεις το 2020
Όλα τα παραπάνω είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση των μεριδίων αγοράς της Πλαίσιο σε desktops, laptops, τηλεοράσεις, τηλεφωνία και οικιακές συσκευές και την αύξηση της πελατειακής βάσης κατά 350.000 νέους πελάτες. Πραγματοποιήθηκαν συνολικά 1,5 εκατ. παραδόσεις και 52 εκατ. «ψηφιακές» επισκέψεις στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
Η ζήτηση για υπολογιστές και ψηφιακές εφαρμογές μέσα στην πανδημία οδήγησε την αύξηση των πωλήσεων του 2020. Τα έσοδα για τον κλάδο των υπολογιστών και ψηφιακών εφαρμογών ανήλθαν σε 161 εκατ. ευρώ, έναντι 139 εκατ. το 2019, ενώ για τις λευκές συσκευές/λοιπά έφτασαν στα 24 εκατ. έναντι 10 εκατ. την προηγούμενη χρονιά. Ειδικότερα, για το δεύτερο εξάμηνο, που υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία οι πωλήσεις λευκών συσκευών αυξήθηκαν κατά 80%.
Οι προοπτικές για το 2021
Μιλώντας για το 2021, ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο, κ. Κώστας Γεράρδοςανέφερε ότι οι πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο παρουσίασαν διψήφια αύξηση. Εκτίμησε δε ότι τα εμπορικά καταστήματα θα αλλάξουν ρόλο, για αυτό και το πλάνο της εταιρείας περιλαμβάνει βελτιωτικές κινήσεις, το ηλεκτρονικό εμπόριο θα συνεχίσει να θριαμβεύει και τα logistics θα ενισχυθούν. Επίσης, σημείωσε ότι στη συνείδηση των καταναλωτών πλέον οι onlineαγορές συνδέονται με το κομμάτι των παραδόσεων γεγονός που αντανακλά στην αξιοπιστία κάθε επιχείρησης.
«Συζητάμε για νέους χώρους logistics» ανέφερε απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο κ. Γιώργος Γεράρδος, σημειώνοντας όμως πως δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τις επενδύσεις της φετινής χρονιάς, αποκλείοντας τις «κινήσεις–πυροτεχνήματα» που θα διακινδυνεύσουν την αξιοπιστία που χτίστηκε όλα τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και μέσα στην πανδημία.
Για το επόμενο διάστημα, η εταιρεία δίνει έμφαση στην κατηγορία των οικιακών λευκών συσκευών, η οποία έχει ακόμη σημαντικά περιθώρια ενώ παράλληλα εξετάζει τη δραστηριοποίηση σε κατηγορίες προϊόντων με μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους, δεδομένου ότι συνολικά η αγορά των προϊόντων τεχνολογίας και των ειδών γραφείου είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, με αποτέλεσμα τα περιθώρια κέρδους να κινούνται σε σχετικά χαμηλά επίπεδα. Πάντως, ο κ. Κώστας Γεράρδος εκτίμησε ότι κάποια στιγμή ο ανταγωνισμός θα ξεκαθαρίσει και τα περιθώρια θα ανέβουν.
Latest News
Business Banking Εθνικής Τράπεζας: Στο επίκεντρο η ανάπτυξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας
Το Business Banking της Εθνικής Τράπεζας αποτελεί ένα ολοκληρωμένο μοντέλο εξυπηρέτησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις
Attica Bank: Πρώτη τιτλοποίηση ενήμερων δανείων 220 εκατ.
Η Attica Bank ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης της Συνθετικής Τιτλοποίησης χαρτοφυλακίου εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων ΜΜΕ και Μεγάλων Επιχειρήσεων (Project Perseus)
Στον Παπαλέκα για 7,7 εκατ. περνά το Αθηνών Αρένα - Μετατρέπεται σε γραφεία
Το τίμημα θα καταβληθεί τμηματικά με την πρώτη δόση 3 εκατ. ευρώ να πληρώνεται μετά την υπογραφή των τελικών συμβολαίων
Αρέσουν τα Marks & Spencer στους Έλληνες - Αύξηση τζίρου και κερδοφορία για την Μαρινόπουλος το 2023
Το μέλλον ανήκει στην ανάπτυξη δικτύου φυσικών καταστημάτων - Συνεχίζει το e-shop - Αλλαγή στρατηγικής σε διεθνές επίπεδο