Σε λίγο καιρό τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κοστίζουν πιο φθηνά από ό,τι τα αντίστοιχα με κινητήρες diesel και βενζίνης, σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσίευσε ο Bloomberg.
Η ίδια επικεντρώνεται στις τάσεις που επικρατούν σήμερα στην αγορά και κυρίως, στο γεγονός ότι μειώνεται συνεχώς το κόστος των μπαταριών για τα ηλεκτρικά, λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας σε αυτόν τον τομέα, αλλά και της μαζικοποίησης της παραγωγής τους.
Όπως λοιπόν τονίζεται από την έρευνα, σε σχέση με το 2010 σήμερα το κόστος της μπαταρίας ανά kWh έχει μειωθεί κατά 85%, και αναμένεται κάθε χρόνο να μειώνεται ακόμη περισσότερο.
Το αποτέλεσμα αυτών είναι ότι μεχρι το 2025, αναμενεται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να κοστίζουν λιγότερο από τα σημερινά εσωτερικής καύσης (diesel, βενζίνης).
Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την αύξηση της παραγωγής των ηλεκτρικών, αλλά και την αύξηση των πωλήσεών τους λόγω της εισόδου στην αγορά συνεχώς νέων μοντέλων του είδους, αναμένεται να μας φέρει μέσα στην επόμενη 5ετία στο σημείο όπου ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα είναι πιο φθηνό να αγοραστεί από ένα diesel ή βενζινοκίνητο.
Value for money
Εάν σε αυτό συμπεριλάβουμε και το έτσι κι αλλιώς μειωμένο κόστος χρήσης των ηλεκτρικών (δεν απαιτούν service στα μηχανικά τους μέρη και παράλληλα, η συντήρησή τους είναι πιο αραιή), τότε ο Bloomberg τονίζει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποκτούν ένα μεγάλο πλεονέκτημα στο πεδίο του Value for Money.
Εκτός από αυτό το κομμάτι, η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 2040 οι πωλήσεις των επιβατικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα ξεπερνούν τις μισές (57%) όλων των αυτοκινήτων που θα πωλούνται στον πλανήτη μας, ενώ αντίστοιχο ποσοστό θα έχουν και οι πωλήσεις των ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών.
Εκτόξευση
Σε νούμερα, αυτό σημαίνει ότι μέχρι το 2040 οι παγκόσμιες πωλήσεις των ηλεκτρικών θα εκτοξευθούν στα 56 εκατομμύρια, από 2 εκατομμύρια που αναμένεται να είναι φέτος, σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα με μοτέρ βενζίνης ή diesel, που θα πέσουν στα 42 εκατομμύρια, από 85 εκατομμύρια το 2018.
Σημαντικό στοιχείο σε αυτή την αύξηση των πωλήσεων θα παίξει και το περίφημο car sharing, οι υπηρεσίες δηλαδή διαμοιρασμού των αυτοκινήτων, οι οποίες αναμένεται να εμφανίσουν μεγάλη άνοδο μέσα στα επόμενα χρόνια έναντι των παραδοσιακών λιανικών πωλήσεων και γενικότερα της κατοχής ενός αυτοκινήτου.
Τέλος, η αγορά της Κίνας θα συνεχίσει να είναι ο leader στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αντιπροσωπεύοντας μέχρι το 2025 το 48% των παγκόσμιων ταξινομήσεών τους. Ωστόσο, το 2040 αναμένεται το μερίδιο αυτό να πέσει στο 26%, λόγω της επικείμενης αύξησης των πωλήσεων των αυτοκινήτων του είδους σε Ευρώπη και Η.Π.Α.
Latest News
Minecraft όπως Legoland - Πώς θα «ζωντανέψει» το δημοφιλές παιχνίδι σε θεματικά πάρκα
Το Minecraft θα ζωντανέψει μέσα από τρενάκια, εστιατόρια και δωμάτια ξενοδοχείων σε θεματικά πάρκα από την εταιρεία Merlin
Στην αντεπίθεση οι τραπεζίτες της ΕΚΤ- Καταγγέλλουν πολιτική παράλυση που απειλεί την οικονομία
Η πρόεδρος της ΕΚΤ και οι διοικητές της Bundesbank και της Banque de France προειδοποιούν για έλλειμμα μεταρρύθμισης
Η Tesla κυκλοφόρησε την πρώτη της... φιγούρα δράσης - Πότε έρχεται το ανθρωπόμορφο ρομπότ
Το Tesla Bot Action Figure ξεκίνησε να πωλείται πρόσφατα στον ιστότοπο του κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων
Στη «μέγγενη» το Adani Group - Πτώση ομολόγων και μετοχών για δεύτερη ημέρα
Οι μετοχές του ομιλου Adani Group έχουν χάσει 28 δισ. δολάρια σε αξία - Η S&P λέει ότι θα είναι δύσκολη η χρηματοδότηση
Η Gap εκτοξεύεται - Όλα τα βλέμματα στον νέο CEO
Μετά τα αποτελέσματα της Gap για το γ' τρίμηνο, αρκετοί πίστωσαν στον Ρίτσαρντ Ντίκσον μια σειρά από βελτιώσεις σε όλο το χαρτοφυλάκιο
Παρέμβαση της κεντρικής τράπεζας για την προστασία του νομίσματος στην Ινδία
Η ισοτιμία της ρουπίας δημιουργεί συνθήκες στην Ινδία για κερδοσκοπικά στοιχήματα
Οι ευρωπαικές επιχειρήσεις μειώνουν θέσεις εργασίας
Απολύσεις που ξεπερνούν τις 22.000 θέσεις έχουν προαναγγείλει αρκετές ευρωπαικές εταιρείες απο τις αρχές Αυγούστου
Προϋπολογισμός και Black Friday «φρέναραν» τις καταναλωτικές δαπάνες στη Βρετανία
Το Γραφείο Εθνικής Στατιστικής, στη Βρετανία, αναθεώρησε προς τα κάτω το ποσοστό ανάπτυξης για τον Σεπτέμβριο από 0,3% σε μόλις 0,1%
«Καμπανάκι» από την Λαγκάρντ - Επείγουσα ανάγκη η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην ΕΕ
Η Κριστίν Λαγκάρντ είπε ότι η αδράνεια της Ευρώπης της έχει κοστίσει πολύτιμο χρόνο - Ο ρόλος των αποταμιεύσεων και της ΕΤΕπ
Παραιτείται ο CEO της Northvolt μετά το αίτημα για προστασία από πτώχευση
Η Northvolt κατέθεσε χθες αίτηση για προστασία υπό το κεφάλαιο 11 στις Ηνωμένες Πολιτείες - Πώς θα γίνει η χρηματοδότηση