
Ο όμιλος TUI ανακοίνωσε ότι εξετάζει την παράταση της θερινής του περιόδου έως το φθινόπωρο, δεδομένης της τεράστιας συσσωρευμένης ζήτησης, και ότι αναμένει να επιστρέψει σε κερδοφορία το τέταρτο τρίμηνο της χρήσης του, από τον Ιούλιο έως τα τέλη Σεπτεμβρίου.
«Βλέπουμε μια τεράστια συσσωρευμένη ζήτηση για το τέλος της σεζόν, η παράτασή της είναι βιώσιμη και είναι κάτι που πρέπει να συμφωνηθεί με τους προορισμούς», δήλωσε σήμερα σε δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Φριτς Γιούσεν.
Ισχυρότερη περίοδος διακοπών
Η εταιρία αναμένει μια ισχυρή περίοδο διακοπών για το 2021 και εμμένει στο σχέδιό της να λειτουργήσει με το 75% της προ της πανδημίας δυναμικότητάς της, όπως ανέφερε σήμερα ύστερα από την ανακοίνωση ζημίας άνω του 1 δισεκ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο.
Ο μεγαλύτερος στον κόσμο όμιλος διακοπών ανακοίνωσε ότι η αύξηση των εμβολιασμών κατά της COVID-19 σημαίνει ότι η Ευρώπη θα ξανανοίξει για ταξίδια, αν και οι ισχύοντες περιορισμοί και η αβεβαιότητα έχουν έως τώρα συγκρατήσει την αναμενόμενη αύξηση στη ζήτηση μετά τα χειμερινά lockdowns.
Η TUI, που πριν από την πανδημία έστελνε κάθε χρόνο σε διακοπές 23 εκατ. ανθρώπους, ανακοίνωσε ότι έχει συνολικά 2,6 εκατ. θερινές κρατήσεις, κατά 69% λιγότερες συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Αισιοδοξία
Ο όμιλος είπε, ωστόσο, ότι είναι αισιόδοξος δεδομένου ότι οι νέες κρατήσεις έχουν διπλασιαστεί από τον Απρίλιο και ότι αναμένει περισσότερους προορισμούς να ανοίξουν τις επόμενες εβδομάδες.
«Είμαστε τώρα στην αρχή μιας αναμενόμενης επανεκκίνησης. Η προσμονή είναι αισθητή, υπάρχουν ευκαιρίες για τον τουρισμό και για την TUI», ανέφερε σε ανακοίνωση ο Γιούσεν.
Η αισιοδοξία της TUI για την ερχόμενη περίοδο διακοπών θα δώσει ώθηση σε ταξιδιωτικές και αεροπορικές εταιρίες σε όλη την Ευρώπη, οι οποίες έχουν υποστεί τεράστιες ζημίες κατά τους 14 μήνες των περιορισμών λόγω της πανδημίας.
Ανακοινώνοντας τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο της χρήσης της έως τις 31 Μαρτίου, η TUI ανέφερε ότι κατέγραψε ζημίες σε επίπεδο αποτελεσμάτων προ φόρων και τόκων ύψους 1,3 δισεκ. ευρώ, με έσοδα που συρρικνώθηκαν κατά 89% στα 716 εκατ. ευρώ.


Latest News

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους