
Την κοινωνική διάσταση του Ταμείου Ανάκαμψης τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Γιώργος Περιστέρης κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο 6ο Οικονομικό Φόρουμ Δελφών.
Σε συζήτηση που είχε με τον Peter Spiegel managing director των FT ο κ. Περιστέρης υπογράμμισε πως «η κοινωνική διάσταση του Ταμείου Ανάκαμψης είναι σημαντικότερη από την οικονομική για τη χώρα μας». Όπως εξήγησε «οι επενδύσεις που θα χρηματοδοτηθούν δημιουργούν τις προϋποθέσεις για το brain gain καθώς και σημαντικές ευκαιρίες για δουλειές στη νέα γενιά της Ελλάδας».
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου μίλησε επίσης και για τις ευκαιρίες που θα αξιοποιήσει η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από το Ταμείο Ανάκαμψης αλλά και για τον θετικό αντίκτυπο που αφήνει το επενδυτικό της πρόγραμμα στην οικονομία και την κοινωνία: «Υπάρχουν πολλά κεφάλαια διαθέσιμα από το Ταμείο και αυτό είναι πολύ θετικό.
Η εταιρία μας δουλεύει για την αξιοποίηση τους και εμείς έχουμε την εμπειρία στο σκέλος των ΣΔΙΤ. Το επενδυτικό μας πρόγραμμα ανέρχεται στα 5 δις. ευρώ και δημιουργεί 20.000 νέες θέσεις εργασίας», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Περιστέρης απαντώντας σε σχετική ερώτηση εξήρε το έργο της κυβέρνησης και συγκεκριμένα τις πρωτοβουλίες του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη αλλά και τις ικανότητες του αρμόδιου υπουργού Θεόδωρου Σκυλακάκη ως προς την προετοιμασία και την γρήγορη υποβολή του εθνικού σχεδίου ανάκαμψης στην Ε.Ε.
Τόνισε όμως την ανάγκη ώστε οι αρμόδιες γενικές διευθύνσεις της Ευρ. Επιτροπής να προχωρήσουν γρήγορα στην έγκριση των προτεινόμενων επενδυτικών σχεδίων ώστε να μη χαθεί πολύτιμος χρόνος στο σκέλος της υλοποίησης των επενδύσεων.
Προοπτικές
Ερωτηθείς για τις προοπτικές της πράσινης ενέργειας στη χώρα μας, ο ισχυρός άντρας της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ τόνισε ότι «η Ελλάδα βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση έναντι άλλων ευρωπαϊκών κρατών καθώς συνδυάζει τον ήλιο, τον άνεμο και τα νερά.
Μπορούμε να γίνουμε hub πράσινης ενέργειας και μάλιστα έχουμε τη δυνατότητα να είμαστε και εξαγωγείς καθαρής ενέργειας». Υπογράμμισε δε τη σημασία της αποθήκευσης ενέργειας τονίζοντας τα γεωφυσικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας: «Τα αντλησιοταμιευτικά και τα υβριδικά συστήματα μας δίνουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και πρέπει να επενδύσουμε σε αυτά. Μπορούμε ως χώρα να γίνουμε η μπαταρία ενέργειας της Νοτιοανατολικής Ευρώπης».
Ο κ. Περιστέρης σημείωσε και τις δυνατότητες αξιοποίησης του θαλάσσιου αιολικού δυναμικού, επισημαίνοντας την ετοιμότητα της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ να δραστηριοποιηθεί στα πλωτά υπεράκτια αιολικά πάρκα σε συνεργασία με ισχυρούς ξένους ομίλους.
Ο ίδιος εκτίμησε ότι θα υπάρξει έλευση και ξένων επενδυτών στον συγκεκριμένο τομέα.
Σημείωσε επίσης και την ανάγκη της δρομολόγησης των θεσμικών πλαισίων για την αποθήκευση και τα off shore αιολικά πάρκα εκτιμώντας ότι η κυβέρνηση σύντομα θα τα έχει ετοιμάσει και θεσπίσει.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με τους 40άρηδες Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA