
Το TikTok φέρεται να σχεδιάζει την ενσωμάτωση δυνατότητας αγορών εντός της εφαρμογής για brands στην Ευρώπη, ελπίζοντας έτσι να προσελκύσει τους νεαρότερους σε ηλικία καταναλωτές.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, η λειτουργία e-shopping του TikTok βρίσκεται στα πρώτα στάδια σχεδιασμού και προφανώς δεν υπάρχει ακόμα σαφές χρονοδιάγραμμα για το λανσάρισμα. Ωστόσο, το δημοσίευμα κάνει λόγο για ένα από τα brands που έχουν πρόσβαση στην πρότυπη λειτουργία – την εταιρεία ρουχισμού Hype – η οποία επιβεβαιώνει από την πλευρά της την ύπαρξη των δοκιμών, χωρίς να μπαίνει σε λεπτομέρειες.
Το Bloomberg υποστηρίζει ότι είχε πρόσβαση στα πρώτα screenshots του αρχικού TikTok Shop με τα προϊόντα της Hype και αναφέρεται στο σχετικό δημοσίευμα ότι η λειτουργία μοιάζει σε μεγάλο βαθμό με όσα βλέπει ένας χρήστης στο Instagram feed του. Το «κατάστημα» στην ουσία θα λειτουργεί μέσω της σελίδας του brand και εκεί θα εμφανίζονται φωτογραφίες των προϊόντων μαζί με τιμές διάθεσης.
Προφανώς και το TikTok θέλει να κερδίσει ένα μέρος από την ευρύτερη πίτα του «social commerce», δηλαδή των εμπορικών δραστηριοτήτων μέσω των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης. Ορισμένοι αναλυτές εκτιμούν ότι έως το τέλος του 2020 δαπανήθηκαν στις ΗΠΑ περί τα 475 δισεκατομμύρια δολάρια, σε τέτοιου είδους δραστηριότητες, ενώ υπολογίζεται ότι μέχρι το τέλος του 2021 το ποσό αυτό θα φτάσει στα 585 δισεκατομμύρια δολάρια.
Πάντως, η αλήθεια είναι ότι το TikTok άργησε σχεδόν τρία χρόνια να προσπαθήσει να εκμεταλλευθεί τις δυνατότητές του. Το 2019, η εταιρεία ρουχισμού Levi’s ήταν μία από τις πρώτες που χρησιμοποιήσαν το TikTok, βάζοντας ένα πλήκτρο «shop now» στην διαφήμισή της, το οποίο σε έστελνε απευθείας στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας.
Οι πρώτες δοκιμές του TikTok με αντίστοιχες λειτουργίες ξεκίνησαν το 2020, με τη διαφορά ότι τα κέρδη μοιράζονταν μεταξύ της πλατφόρμας και του διαφημιζόμενου. Ακολούθησαν οι συμφωνίες με αρκετές εμπορικές φίρμες για την διαφημιστική προβολή αυτής της μορφής.
Η μεγάλη διαφορά μεταξύ αυτής της μορφής ηλεκτρονικού εμπορίου και αυτού που περιγράφει το Bloomberg είναι ότι πλέον η αγορά θα γίνεται εντός της εφαρμογής του TikTok και δεν θα υπάρχει παραπομπή στο ηλεκτρονικό κατάστημα κάποιου διαφημιζόμενου.


Latest News

Συνεργασία ψηφιακής διασύνδεσης στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο Digital Realty - Space Hellas
Η συνεργασία Digital Realty - Space Hellas ενισχύει περαιτέρω το δίκτυο της δεύτερης και αναδεικνύει την Κρήτη σε κομβικό σημείο διασύνδεσης στην Νοτιοανατολική Μεσόγειο

Η Nvidia θα «χάσει» 5,5 δισ. καθώς οι ΗΠΑ περιορίζουν τις πωλήσεις chip στην Κίνα
Η Nvidia ανακοίνωσε ότι οι ΗΠΑ έχουν ξεκαθαρίσει ότι οι νέοι περιορισμοί είναι απαραίτητοι για την αντιμετώπιση του κινδύνου χρήσης τσιπ H20 σε «έναν υπερυπολογιστή στην Κίνα»

Η TDK φέρνει επανάσταση στη δημιουργική ΑΙ
Η TDK κατέγραψε χρόνους απόκρισης 20 τρισεκατομμυρίων του δευτερολέπτου στη δοκιμή για τη βελτίωση των ταχυτήτων μεταφοράς δεδομένων

Η Ευρώπη θα πρέπει να επιλέξει μεταξύ αμερικανικής ή κινεζικής τεχνολογίας - Τι είπε αξιωματούχος του Τραμπ
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Επικοινωνιών Μπρένταν Καρ προτρέπει την Ευρώπη να επιλέξει την εταιρεία Starlink του ίλον Μασκ

Τα... καμάρια της Silicon Valley δεν πλήρωσαν φόρους εκατοντάδων δισ. δολαρίων
Οι κορυφαίες αμερικανικές εταιρείες τεχνολογίας, γνωστές ως Silicon Six, δημιουργούν κέρδη δισεκατομμυρίων, αλλά «κλέβουν» το δημόσιο ταμείο

Ξεπέρασαν τις 15.000 οι επισκέπτες στη Beyond 2025
Η BEYOND 2025 συγκέντρωσε περισσότερους από 300 εκθέτες από την Ελλάδα και από 10 χώρες

Πώς θα προστατευτείτε από ηλεκτρονικές απάτες σε καιρούς οικονομικής αβεβαιότητας
Επιτήδειοι με κακούς σκοπούς μπορεί να επιχειρήσουν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση και οι χρήστες να πέσουν θύματα σε ηλεκτρονικές απάτες

Οι start-ups που δημιουργούν εργαλεία παραγωγικότητας είναι το νέο μεγάλο στοίχημα της ΑΙ - Ποιες είναι
Οι επενδυτές ποντάρουν σε AI startups που αναπτύσσουν πρακτικές εφαρμογές της ΑΙ αναζητώντας μεγάλα κέρδη χωρίς τεράστιες δαπάνες

Τα 5 πράγματα που δεν πρέπει να μοιράζεστε ποτέ με την τεχνητή νοημοσύνη
To ChatGPT, όπως και άλλα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, εξελίσσονται χρησιμοποιούνται από όλο και περισσότερους ανθρώπους για μια ευρεία γκάμα αναζητήσεων

Ποιες είναι οι 10 χώρες με τα περισσότερα ταλέντα στην AI
Έρευνα της Microsoft, με τη συμμετοχή 31.000 ατόμων σε 31 χώρες, έδειξε ότι το 66% των επιχειρήσεων δεν θα προσλάμβανε κάποιον χωρίς δεξιότητες στην τεχνητή νοημοσύνη