Με πέντε κλειδιά, πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας, ανοίγει ο τουρισμός στην χώρα μας, όπως ανακοίνωσε ο αρμόδιος υπουργός Χάρης Θεοχάρης από το Σούνιο.
Με μήνυμα «Ανοίγουμε Πανιά», ο κ. Θεοχάρης -αφού αναφέρθηκε εκτενώς στην περσινή τουριστική περίοδο- τόνισε πως ο ελληνικός τουρισμός δίνει μάχες και τις κερδίζει, κάνοντας λόγο για «συντεταγμένο σχέδιο» και τη φετινή χρονιά.
Σύμφωνα με τον κ. Θεοχάρη «ο ελληνικός τουρισμός ξεχωρίζει γιατί οι Έλληνες νοιάζονται και φέτος νοιάζονται και για την υγεία».
«Το 2020 ο ελληνικός τουρισμός κέρδισε ένα πολύ σημαντικό στοίχημα και για αυτό βραβεύθηκε από διεθνείς οργανισμούς». τόνισε ο κ. Θεοχάρης και πρόσθεσε πως στόχος «ήταν να κρατήσουμε τον τουρισμό ζωντανό»
Φέτος, όπως επανέλαβε αρκετές φορές, «μεγάλο στοίχημα δεν είναι μόνο να αναδείξουμε τη φυσική ομορφιά και τον πολιτισμό μας, αλλά να ανοίξουμε με ασφάλεια».
Δείτε τις ανακοινώσεις
Τι ισχύει από την Παρασκευή 14 Μαΐου
Όπως επισήμανε ο υπουργός Τουρισμού «ανοίγουμε την Παρασκευή με ένα σχέδιο προστασίας της υγειονομικής ασφάλειας όλων όσοι εμπλέκονται στην παροχή τουριστικών υπηρεσιών ολοκληρωμένο, τεχνολογικά προηγμένο και δοκιμασμένο: Υψώνουμε τείχος ασφαλείας με πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας, τις οποίες έχουμε παρουσιάσει εκτενώς αλλά και βελτιώνουμε, σε επιμέρους λεπτομέρειες διαρκώς. Ειδικότερα προβλέπονται τα εξής:
1. Πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα:
Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση
Πιστοποιητικό εμβολιασμού
PCR test έως και 72 ώρες πριν
Πιστοποιητικό ανάρρωσης
Ενεργοποίηση του Green Pass από 01/06
2. Λειτουργία Συστήματος Στοχευμένης Δειγματοληψίας, στηριζόμενο στο EVA, με rapid test
3. Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας σε 35 σημεία της επικράτειας επί τη βάση των πυλών εισόδου και των κρουσμάτων του 2020
4. Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων στον τουρισμό (μουσεία, διαδρομές με λεωφορεία, γιότινγκ κλπ)
5. Επιτάχυνση των εμβολιασμών στην επικράτεια ώστε να αναπτυχθεί ένα τείχος προστασίας του γενικού πληθυσμού και των εργαζομένων, καθώς και εφαρμογή της «Γαλάζιας Ελευθερίας»
Ερωτηθείς σχετικά, ο κ. Θεοχάρης εξέφρασε την πεποίθηση ότι η φετινή χρονιά θα είναι σίγουρα πολύ καλύτερη από πέρυσι.
Τα πρόσφατα ταξίδια
Εξάλλου, ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε και στα πρόσφατα ταξίδια του σε αρκετές χώρες του πλανήτη, όπου και μίλησε για το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού.
«Πριν από μόλις μερικές ώρες βρισκόμουν στη Βρετανία. Και πιο πριν στη Γερμανία και την Πολωνία. Προηγουμένως επισκέφτηκα τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Ρωσία, τη Σερβία, τη Ρουμανία. Σε κάθε χώρα είχα συνομιλίες με κρατικούς αξιωματούχους και εκπροσώπους της τουριστικής αγοράς. Πολλές διαφορετικές χώρες, με διαφορετικά χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες. Το τελικό συμπέρασμα είναι ένα: Το θερμό και έντονο ενδιαφέρον για τον ελληνικό Τουρισμό.
» Και θέλω να σας μεταφέρω την αίσθηση της ανυπομονησίας, της προσμονής εκ μέρους των ξένων παραγόντων για το πότε και κυρίως το πώς ανοίγει ο Τουρισμός στην Ελλάδα. Πραγματικά έμεινα εντυπωσιασμένος διαπιστώνοντας πόσο ψηλά βρίσκεται η πατρίδα στις προτιμήσεις τεράστιων αγορών, με εκατομμύρια ανθρώπους που ονειρεύονται, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, να ταξιδέψουν στη χώρα μας.
» Άμεση και χειροπιαστή απόδειξη αυτού του, τόσο έντονου, ενδιαφέροντος, είναι οι συμφωνίες διεύρυνσης της συνεργασίας μας με τους μεγαλύτερους tour operator σε Ευρώπη και Αμερική, καθώς και η αύξηση των πτήσεων, με περισσότερα και πιο πυκνά καθημερινά δρομολόγια από περισσότερα αεροδρόμια αναχώρησης σε Βρετανία και Ηνωμένες Πολιτείες προς την Ελλάδα.
Το σχέδιο «Γαλάζια Ελευθερία» της ελληνικής κυβέρνησης για τους οριζόντιους και καθολικούς εμβολιασμούς στα νησιά μάς φέρνει πιο κοντά στην απελευθέρωση» υπογράμμισε ο κ. Θεοχάρης.
Κατέληξε δε ο υπουργός Τουρισμού λέγοντας: «Γι’ αυτό παλεύει ολόκληρος και σύσσωμος ο τουριστικός κλάδος στην Ελλάδα: Για να ανακτήσουμε το χαμένο έδαφος, για να αφήσουμε πίσω τα μαύρα σύννεφα του φόβου και της ανασφάλειας. Για να κάνουμε το γαλανό και το λευκό της Ελλάδας τα χρώματα της ελπίδας και της ελευθερίας. Και θα τα καταφέρουμε».
Ό,τι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα
Στην ίδια εκδήλωσε ο γ.γ. του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, παρουσίασε τη φετινή καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού Τουρισμού, με κεντρικό μότο to : «Αll you want is Greece – Ό,τι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα». Ο κ. Φραγκάκης επεσήμανε πως βασικός στόχος είναι οι: «Άνθρωποι, οι αξίες και οι εμπειρίες».
Φέτος ο ΕΟΤ για πρώτη φορά, όπως εξήγησε ο κ. Φραγκάκης, πραγματοποιεί συνδιαφήμιση με 18 αεροπορικές εταιρίες αλλά και 76 Tour Operators, συνολικού προϋπολογισμού 10,6 εκατ. ευρώ. Την ίδια στιγμή ο ΕΟΤ θα τρέξει, μεταξύ άλλων, έξυπνες ψηφιακές καμπάνιες, συνολικού προϋπολογισμού 12,3 εκατ. ευρώ. Στο μεταξύ ο κ. Φραγκάκης ανακοίνωσε ότι σήμερα είναι στον αέρα σε δοκιμαστική φάση η νέα διαδικτυακή πύλη του ΕΟΤ το γνωστό Visit Greece, όπου τις επόμενες ημέρες θα γίνει και ξεχωριστή του παρουσίαση.
Τα πέντε σποτ
Latest News
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση - Ποιο αεροδρόμιο αναδείχθηκε «πρωταθλητής» [πίνακες]
Εντυπωσιακά κινείται η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια σύμφωνα με τα στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
Σε Μύκονο και Κάρπαθο οι επόμενες «στάσεις» της Hilton - Το σχέδιο επέκτασης
Οι νέες συμφωνίες franchise σε Ελλάδα, Πορτογαλία και Κροατία υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Hilton για περαιτέρω ανάπτυξη στην Ευρωπαϊκή αγορά των resorts.
Έρχονται αυστηρές προδιαγραφές για τα Airbnb - Η ρύθμιση «κλειδί» και η ανατροπή στις μισθώσεις
Οι παρεμβάσεις του σχεδίου νόμου αφορούν στα καταλύματα τύπου Airbnb και όχι τους κοινόχρηστους χώρους
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης