
Για την μεγάλη επένδυση του Ελληνικού και πόσο αυτή θα συνεισφέρει στον δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης και στην ευρύτερη περιοχή, μίλησε ο δήμαρχος Ελληνικού-Αργυρούπολης, Γιάννης Κωνσταντάτος στον δημοσιογράφο Χρήστο Κώνστα, κατά την διάρκεια του Delphi Forum.
«Δεν υπάρχουν άλλα γραφειοκρατικά προβλήματα, σε περίπου 7 εβδομάδες θα πέσουν υπογραφές για το Ελληνικό», σημείωσε.
«Από την αρχή ήμασταν υπέρ της επένδυσης αλλά με προϋποθέσεις», ανέφερε ο κ. Κωνσταντάτος. Όπως τόνισε, πάγιο αίτημα του δήμου είναι να επιστραφούν οι εκτάσεις του Ελληνικού που παραχωρήθηκαν για να προχωρήσει η επένδυση. «Το μητροπολιτικό πάρκο 2.000 στρεμμάτων που θα είναι ελεύθερο για τους πολίτες, η κατασκευή Ποντιακού Μεγάρου και η επαναστέγαση δομών του δήμου είναι τα κύρια αιτήματά μας».
Για τη μεγάλη οικονομική ανάπτυξη που θα φέρει για τον δήμο η επένδυση του Ελληνικού, ο κ. Κωνσταντάτος πρόσθεσε πως θα δεκαπλασιάσει τα έσοδα των ταμείων του δήμου καθώς τα προηγούμενα χρόνια, όπως συμπλήρωσε «αισθανόμασταν ως φτωχοί συγγενείς παίρνοντας λίγα δημοτικά τέλη από το παλιό αεροδρόμιο και κόβοντας καμία κλήση».
«Οι επενδύσεις θέλουμε να σέβονται τους κατοίκους, το περιβάλλον και την ιστορία της περιοχής» πρόσθεσε, τονίζοντας πως για τα αιτήματα του δήμου βρήκε ανταπόκρισή τόσο από το Μέγαρο Μαξίμου όσο και από τον υπουργό Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα.
Κλείνοντας, αναφέρθηκε και στην πιστοποίηση των 100 χλμ. μονοπατιών του Υμηττού που «τρέχει» ο δήμος, καθώς, όπως τόνισε, «κουμπώνει» με την επένδυση. «Μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα ένας φυσιολάτρης θα βρίσκεται από τον Υμηττό, στο μητροπολιτικού πάρκο του Ελληνικού και στη θάλασσα» κατέληξε.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA