
Την πορεία του ελληνικού τουρισμού, τις προκλήσεις, αλλά και τις προοπτικές του συζήτησε ο γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δημήτρης Φραγκάκης, με το δημοσιογράφο, Χρήστο Κώνστα, στη συζήτηση με τίτλο «The crown jewel of the Greek economy at a crossroads» στο Delphi Forum.
Με την ευκαιρία του σημερινού επίσημου ανοίγματος του ελληνικού τουρισμού, ο κ. Φραγκάκης υπογράμμισε ότι «η σημερινή μέρα είναι η κατάληξη ενός σχεδίου που ξεκίνησε πριν από δύο μήνες» και πρόσθεσε ότι είναι επίσης η αρχή ενός μαραθωνίου. Όπως είπε, πέρυσι, ο κλάδος βίωσε ένα σοκ. Κανείς δεν ήξερε πώς να αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση. Φέτος έχουμε εμβόλια, πράσινο πιστοποιητικό, περισσότερα και φθηνότερα τεστ και άλλα εργαλεία που μας επιτρέπουν ένα ασφαλές και αισιόδοξο άνοιγμα.
Ο κ. Φραγκάκης αναφέρθηκε στην καμπάνια προβολής του ελληνικού τουρισμού, λέγοντας ότι «φέτος κάνουμε τη μεγαλύτερη καμπάνια προβολής εδώ και δέκα χρόνια», ο προϋπολογισμός της οποίας θα ξεπεράσει τα 23 εκατ. ευρώ. Είπε ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για την Ελλάδα και «ελπίζουμε το ενδιαφέρον να μετατραπεί σε κρατήσεις», ενώ διευκρίνισε ότι φέτος ξέρουμε ότι θα έχουμε κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.
Ερωτηθείς σχετικά, απάντησε ότι φέτος πιστεύω ότι θα ανοίξουν περισσότερες επιχειρήσεις τουρισμού –και ξενοδοχεία– σε σχέση με πέρυσι, ωστόσο διευκρίνισε ότι δεν μπορεί να το ποσοτικοποιήσει, αλλά το συμπεραίνει από τα μηνύματα που παίρνει από τους παράγοντες της αγοράς.
Ο πυρήνας του ελληνικού τουρισμού είναι «ήλιος και θάλασσα», αλλά δεν μπορούμε να μείνουμε μόνο σε αυτό. Το κρατάμε, αλλά εμπλουτίζεται και από άλλα σημαντικά πράγματα που έχει να προσφέρει η χώρα μας, όπως δραστηριότητες, βουνά, γαστρονομία και πολλά άλλα, εξήγησε ο κ. Φραγκάκης μιλώντας για τη στρατηγική της ελληνικής κυβέρνησης για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού, προσθέτοντας ότι «η Ελλάδα είναι ένας εν δυνάμει τουριστικός προορισμός για όλο το χρόνο».
«Πέρυσι, είχαμε μία στρατηγική επιβίωσης, φέτος πάμε σε μία στρατηγική ανάκαμψης», τόνισε ο Γενικός Γραμματέας Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, εκτιμώντας ότι η πανδημία θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο κάποιος επιλέγει τον τρόπο των διακοπών του, ακόμα και το χρόνο των διακοπών του, καθώς η Ελλάδα, για παράδειγμα, έχει καιρικές συνθήκες που επιτρέπουν καλοκαιρινό τουρισμό και τον Οκτώβριο.
Παράλληλα μίλησε για το πρόγραμμα ενίσχυσης του τουρισμού πόλεων που αναπτύσσει ο ΕΟΤ, προσθέτοντας ότι διαμορφώνονται και πρωτόκολλα για το συνεδριακό τουρισμό, που έχει πληγεί σημαντικά. Και κατέληξε λέγοντας ότι η χώρα είναι έτοιμη να υποδεχτεί με ασφάλεια επισκέπτες ενώ τόνισε πως “φέτος ανοίξαμε δύο μήνες νωρίτερα σε σχέση με πέρυσι”.


Latest News

Απευθείας πτήσεις από τη Βαρσοβία προς Θεσσαλονίκη ξεκινάει η LOT
Με την εναρκτήρια πτήση (17/6) θα ταξιδέψουν στη Θεσσαλονίκη και δημοσιογράφοι πολωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας