![«Γοητεύουν» τους πλοιοκτήτες τα μεγάλης ηλικίας δεξαμενόπλοια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/05/ba131b90f521496cac9513f352cf2049.jpg)
Το second hand tonnage δεξαμενοπλοίων μεγαλύτερη ηλικίας, φαίνεται να προκαλεί το ενδιαφέρον πλοιοκτητών που σπεύδουν να το αποκτήσουν ενώ στα bulkers προτιμούν μικρότερης ηλικίας πλοία.
Σε μία ενδιαφέρουσα ανάλυση του ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermodal επισημαίνει ότι ενώ οι αγοραπωλησίες πλοίων στον κλάδο του χύδην ξηρού φορτίου ήταν ιδιαίτερα πολλές το προηγούμενο τετράμηνο γεγονός που εξηγείται από την έντονα ανοδική κίνηση των ναύλων, στα δεξαμενόπλοια η χρονιά ξεκίνησε σχετικά υποτονικά, αντικατοπτρίζοντας το γενικότερο κλίμα της αγοράς ωστόσο στη συνέχεια οι συναλλαγές για δεξαμενόπλοια από «δεύτερο χέρι» άρχισαν να αυξάνουν, με το ενδιαφέρον όμως να στρέφεται σε πλοία σχετικά μεγάλης ηλικίας (άνω των 15 ετών) .
Ειδικότερα τον Ιανουάριο ο οίκος Intermodal κατέγραψε 63 συμφωνίες αγοράς bulker με μόλις 29 δεξαμενόπλοια να αλλάζουν χέρια τον ίδιο μήνα. Στα bulkers το 70% περίπου ήταν ηλικίας 10 ετών και νεότερα, ενώ στα δεξαμενόπλοια το 62% ήταν δέκα ετών και γηραιότερα
Τον Φεβρουάριο οι συμφωνίες αγοραπωλησίας στα bulkers ήταν 64 ενώ στα δεξαμενόπλοια μόλις 25 με το 85% αυτών να αφορούν πλοία ηλικίας περίπου 15 ετών.
Το Μάρτιο συνεχίζεται το ενδιαφέρον για τα bulkers με αποτέλεσμα 86 πλοία να αλλάζουν χέρια με το 75% να είναι ηλικίας 10 ετών και νεότερα. Στα δεξαμενόπλοια τον ίδιο μήνα είχαμε 37 αγοραπωλησίες πλοίων με το 40% αυτών να έχει ηλικία περίπου 10 ετών και ένα 46% γύρω στα 15 έτη.
Τέλος τον Απρίλιο 62 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου άλλαξαν χέρια με την ηλικία του 85% αυτών να είναι κάτω των δέκα ετών ενώ τον ίδιο μήνα τα δεξαμενόπλοια που μεταβιβάσθηκαν ανήλθαν σε 58, σημειώθηκε δηλαδή μεγάλη αύξηση του αριθμού των συναλλαγών με το 67% αυτών να είναι ηλικίας 15 ετών και μεγαλύτερης.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Κρουαζιέρα: Άνω κάτω ο Πειραιάς με πρόταση της Ε.Ε. για τον νέο προβλήτα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/396121953_881827319967534_9198009856198617419_n-1024x793-1024x793-1-600x465.jpg)
Κρουαζιέρα: Άνω κάτω ο Πειραιάς με πρόταση της Ε.Ε. για τον νέο προβλήτα
Παρέμβαση του δημάρχου Πειραιά Γιάννη Μώραλη στον ΟΤ, ζητώντας να μην υποβαθμιστεί η πόλη ως βάση κρουαζιέρας.
![Ερυθρά Θάλασσα: Νέα πλήγματα Χούθι – Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/Houthi-2-768x432-1-600x338.jpg)
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
![Cosco: Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp1-600x384.jpg)
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο