Το second hand tonnage δεξαμενοπλοίων μεγαλύτερη ηλικίας, φαίνεται να προκαλεί το ενδιαφέρον πλοιοκτητών που σπεύδουν να το αποκτήσουν ενώ στα bulkers προτιμούν μικρότερης ηλικίας πλοία.
Σε μία ενδιαφέρουσα ανάλυση του ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermodal επισημαίνει ότι ενώ οι αγοραπωλησίες πλοίων στον κλάδο του χύδην ξηρού φορτίου ήταν ιδιαίτερα πολλές το προηγούμενο τετράμηνο γεγονός που εξηγείται από την έντονα ανοδική κίνηση των ναύλων, στα δεξαμενόπλοια η χρονιά ξεκίνησε σχετικά υποτονικά, αντικατοπτρίζοντας το γενικότερο κλίμα της αγοράς ωστόσο στη συνέχεια οι συναλλαγές για δεξαμενόπλοια από «δεύτερο χέρι» άρχισαν να αυξάνουν, με το ενδιαφέρον όμως να στρέφεται σε πλοία σχετικά μεγάλης ηλικίας (άνω των 15 ετών) .
Ειδικότερα τον Ιανουάριο ο οίκος Intermodal κατέγραψε 63 συμφωνίες αγοράς bulker με μόλις 29 δεξαμενόπλοια να αλλάζουν χέρια τον ίδιο μήνα. Στα bulkers το 70% περίπου ήταν ηλικίας 10 ετών και νεότερα, ενώ στα δεξαμενόπλοια το 62% ήταν δέκα ετών και γηραιότερα
Τον Φεβρουάριο οι συμφωνίες αγοραπωλησίας στα bulkers ήταν 64 ενώ στα δεξαμενόπλοια μόλις 25 με το 85% αυτών να αφορούν πλοία ηλικίας περίπου 15 ετών.
Το Μάρτιο συνεχίζεται το ενδιαφέρον για τα bulkers με αποτέλεσμα 86 πλοία να αλλάζουν χέρια με το 75% να είναι ηλικίας 10 ετών και νεότερα. Στα δεξαμενόπλοια τον ίδιο μήνα είχαμε 37 αγοραπωλησίες πλοίων με το 40% αυτών να έχει ηλικία περίπου 10 ετών και ένα 46% γύρω στα 15 έτη.
Τέλος τον Απρίλιο 62 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου άλλαξαν χέρια με την ηλικία του 85% αυτών να είναι κάτω των δέκα ετών ενώ τον ίδιο μήνα τα δεξαμενόπλοια που μεταβιβάσθηκαν ανήλθαν σε 58, σημειώθηκε δηλαδή μεγάλη αύξηση του αριθμού των συναλλαγών με το 67% αυτών να είναι ηλικίας 15 ετών και μεγαλύτερης.
Latest News
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.
Κρουαζιέρα: Πόσο τέλος θα πληρώνουν οι τουρίστες σε Μύκονο και Σαντορίνη
Τι προβλέπει για την κρουαζιέρα το φορολογικό νομοσχέδιο που έχει δοθεί σε δημόσια διαβούλευση
Capital Clean Energy Carriers: Αύξησε κατά 66% τα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο του 2024
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε έσοδα 106 εκατ. δολ. για το τρίτο τρίμηνο του 2024 και τη διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή.