
Η πανδημία και τα περιοριστικά μέτρα που επεβλήθησαν έφεραν σημαντικές αλλαγές στις δημοπρασίες έργων τέχνης, με τους μεγάλους οίκους δημοπρασιών να επιδιώκουν να προσαρμοστούν με την ψηφιακή εκδοχή της διαδικασίας.
Και μπορεί οι διαδικτυακοί πλειστηριασμοί για έργα τέχνης να διεξάγονται τα τελευταία δέκα και πλέον χρόνια, ωστόσο τα ακριβά έργα του Sotheby’s και του Christie’s επέλεγαν την κατ’ ιδίαν διαδικασία.
Η πανδημία το άλλαξε όλο αυτό, αναγκάζοντας τους δύο αυτούς οίκους, κι άλλους αντίστοιχους να φιλοξενούν διαδικτυακές δημοπρασίες από τις αίθουσες του Λονδίνου, της Νέας Υόρκης, του Χονγκ Κονγκ κ.λπ.
Μέσα στη νέα αυτή πραγματικότητα το Instagram διαδραματίζει έναν ιδιότυπο ρόλο.
Το Instagram δίνει παλμό στον κόσμο δημοπρασιών έργων τέχνης.
Αυτό το γεγονός δεν διέφυγε από τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο του Sotheby’s, τον Charles Stewart, ο οποίος σχεδιάζει να επεκτείνει τις δραστηριότητες του οίκου στο μέσο αυτό.
Με περισσότερους από 1,4 εκατομμύρια followers, ο Sotheby’s έχει σοβαρή επιρροή στο Instagram. Η νέα του στρατηγική περιλαμβάνει τη χρήση όλων των διαφορετικών μορφών της εφαρμογής με τακτικά διαδικτυακά σεμινάρια που φιλοξενούνται στο IGTV και τη χρήση Reels για τη λήψη στιγμιότυπων πίσω από τα παρασκήνια .
Αλλά και ο οίκος Christie’s λαμβάνει σοβαρά υπόψη την παρουσία του στο Instagram και έχει περισσότερους από 930.000 ακολούθους. Χρησιμοποιεί IGTV, Stories και IG Live για να φιλοξενεί τακτικά ερωτηματολόγια και κουίζ τέχνης και για να δημοσιεύει αποτελέσματα πωλήσεων σε πραγματικό χρόνο.
«Έχουμε δει μια αξιοσημείωτη αύξηση στην εμπλοκή στο Instagram, το οποίο συνεχίστηκε καθώς αυξήσαμε τις διαδικτυακές μας πωλήσεις και τις καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ», λέει η Susan Davies, διευθύντρια κοινωνικών μέσων του οίκου για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.


Latest News

Πώς έφτασε στην κορυφή το Minecraft Movie
Η προσαρμογή του βιντεοπαιχνιδιού Minecraft πέτυχε αυτό που ο κινηματογράφος πάντα θέλει: να πουλήσει μπόλικα εισιτήρια και να δελεάσει τους νέους στις αίθουσες

Γιατί το κοινό σνομπάρει τις πρωτότυπες ταινίες του Χόλιγουντ
Το Χόλιγουντ βγάζει νέες ταινίες βασισμένες σε φρέσκες ιδέες οι οποίες βυθίζονται στα ταμεία

Ο Βασιλεύς των Βασιλέων: Το νέο βιβλικό animation κάνει ρεκόρ στο box office
Η απρόσμενη εισπρακτική επιτυχία του ανεξάρτητου animation Βασιλεύς Των Βασιλέων δείχνει ότι η showbiz μπορεί να κερδίσει πολλά επενδύοντας σε προϊόντα θρησκευτικού χαρακτήρα -ειδικά σήμερα

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC

H «ηλεκτρική καρέκλα» του Γουόρχολ σε δημοπρασία – Ίσως αγγίξει τα 30 εκατ.
Ο πίνακας του Άντι Γουόρχολ προέρχεται από την πολύτιμη συλλογή των εκλιπόντων Βέλγων καλλιτεχνών Roger Matthys και Hilda Colle.

Τιτανικός: Στο σφυρί το βιολί από την ταινία που «βούλιαξε» τα ταμεία
Ακόμη ένα αντικείμενο από την ταινία-φαινόμενο του Τζέιμς Κάμερον, Τιτανικός, αναμένεται να σπάσει τη μπάνκα

Να παραιτηθεί σκοπεύει ένας στους δύο εργαζόμενους της Gen Z
Τι δείχνει μελέτη της ManpowerGroup

Γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τα δικαιώματα της Formula 1
Η Formula 1 της Liberty Media αναζητά 150 έως 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για το ταχέως αναπτυσσόμενο άθλημα

Οι Beatles ζωντανεύουν στην μεγάλη οθόνη
Η επερχόμενη βιογραφική ταινία για τους Beatles αναζωπυρώνει τον ενθουσιασμό και επιβεβαιώνει τη διαχρονική τους γοητεία

Ούτε τον βασικό μισθό ο Κάρολ!
Από τα χρυσά συμβόλαια της Premier League στον βασικό μισθό της Γαλλίας: Η απίθανη πορεία του Άντι Κάρολ