Υπό τον τίτλο «Ενισχυμένη από την κρίση του κορονοϊού: Η Ελλάδα θέλει να γίνει πρωταθλήτρια Ευρώπης στην ανάπτυξη», το γερμανικό δίκτυο RND αναφέρεται στις προβλέψεις για ταχεία ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας μετά την πανδημία, αξιοποιώντας κυρίως τον Τουρισμό και το Σχέδιο Ανάκαμψης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Στην ανταπόκριση του RND παρατίθενται πρόσφατες θετικές προβλέψεις για την πορεία της ελληνικής οικονομίας, καθώς αίρονται οι περιορισμοί της πανδημίας. Σύμφωνα με την HSBC, ο τουριστικός κλάδος θα μπορούσε φέτος να συνεισφέρει 2 ποσοστιαίες μονάδες στην ανάπτυξη, ενώ ο υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, αναμένει αύξηση του ΑΕΠ κατά 3,6% για το τρέχον έτος και 6,2% για το 2022. Στο δημοσίευμα αναφέρεται ακόμη η δήλωση της επιτρόπου Μαργκαρέτε Βεστάγκερ, ότι η Ελλάδα «θα μπορούσε να είναι η χώρα με τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης στην Ευρωζώνη» το 2022, αλλά και η εκτίμηση του προέδρου της Fairfax, Πρεμ Γουάτσα, ότι «η Ελλάδα προσφέρει φανταστικές δυνατότητες» επενδύσεων και «θα ξεπεράσει κάθε προσδοκία των χρηματοπιστωτικών αγορών και των ευρωπαϊκών θεσμών». Σημειώνεται επίσης, η δήλωση του κ. Γουάτσα, ότι η ομάδα του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, «είναι η καλύτερη κυβέρνηση στην Ευρώπη, επειδή έχει φιλικές πολιτικές για τις επιχειρήσεις και δημιουργεί θέσεις εργασίας». Επιπλέον, γίνεται λόγος και για την αναβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της Ελλάδας από τον Οίκο Αξιολόγησης Standard & Poor’s.
«Το Σχέδιο Ανάκαμψης της ΕΕ για τον κορονοϊό αποτελεί σημαντικό εργαλείο ανάπτυξης», συνεχίζει ο συντάκτης και εξηγεί ότι η Ελλάδα αναμένει από το πρόγραμμα επιχορηγήσεις και χαμηλότοκα δάνεια ύψους 30,5 δισ. ευρώ έως το τέλος του 2026, με τα οποία σχεδιάζεται να υλοποιηθούν έργα Προστασίας του Κλίματος και Ψηφιοποίησης. «Το ελληνικό αναπτυξιακό πρόγραμμα θα μπορούσε να συνεισφέρει σωρευτικά 18,3% στο ελληνικό ΑΕΠ κατά τα επόμενα έξι χρόνια, εκτιμούν οι αναλυτές της S&P», τονίζεται στο δημοσίευμα, το οποίο καταλήγει με την σημείωση ότι τους τελευταίους 12 μήνες οι καταθέσεις στις ελληνικές τράπεζες αυξήθηκαν κατά 19,6 δισ. ευρώ. «Και οι ίδιοι οι Έλληνες μπορούν να κάνουν κάτι για την οικονομία (…) Οι οικονομολόγοι αναμένουν ότι μέρος των χρημάτων που εξοικονομήθηκαν θα κατευθυνθούν τους επόμενους μήνες στην κατανάλωση», τονίζει ο συντάκτης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο