Νέα δεδομένα στον παγκόσμιο χάρτη ψυχαγωγίας δημιουργεί το deal μεταξύ της AT&T και του Discovery Inc., στο πλαίσιο του οποίου όλος ο τομέας ψυχαγωγίας και media του τηλεπικοινωνιακού κολοσσού θα συγχωνευτεί με το ανερχόμενο Discovery δημιουργώντας ένα νέο μέγκα παίχτη αξίας 150 δισ. δολαρίων.
Σύμφωνα με το σχέδιο που έφερε πρώτο χθες στη δημοσιότητα το δίκτυο Bloomberg, η AT&T θα λάβει 43 δισ. δολάρια σε μετρητά αναλαμβάνοντας και τυχόν χρέη, με τους μετόχους του Ομίλου να βρεθούν να ελέγχουν το 71% της νέας εταιρείας που θα δημιουργηθεί με τη συγχώνευση και της Discovery Inc. Μάλιστα, τη διοίκηση θα κρατήσει ο νυν διευθύνων σύμβουλος της Discovery, Ντέιβιντ Ζάσλαβ.
Η συγχώνευση θα ενώσει ένα από τα μεγαλύτερα χαρτοφυλάκια του Χόλυγουντ, την εταιρεία και τα στούντιο της Warner Bros, το δίκτυο HBO, καθώς και τα κανάλια CNN, το TBS, ΤΝΤ και Cartoon Network με την ανερχόμενη βεντάλια του Discovery που αριθμεί το HGTV, το Food Network, το Travel Channel, το Animal Planet, το Oprah Winfrey Network, το Eurosport και βέβαια το ομώνυμο κανάλι. Με τον τρόπο αυτό θα φέρει τα πάνω-κάτω στο χώρο ανταγωνιζόμενο στα ίσα τόσο τις ανερχόμενες ηλεκτρονικές πλατφόρμες του κλάδου, όπως το Netflix όσο και «βαριά» ονόματα όπως η Walt Disney.
Υπολογίζεται πως η συμφωνία θα ολοκληρωθεί γύρω στα μέσα του 2022, δεδομένου ότι απαιτείται να επικυρωθεί από τους μετόχους και να λάβει το πράσινο φως από τις αρμόδιες αρχές ανταγωνισμού. Τα δε, έσοδα της νέας ενοποιημένης εταιρείας εκτιμάται ότι θα φτάσουν στα 52 δισ. δολάρια έως το 2023.
Πάντως, είναι εντυπωσιακό πως η AT&T προχώρησε ουσιαστικά στην αποδόμηση της αυτοκρατορίας που είχε δημιουργήσει στον κλάδο, μόλις πέντε χρόνια αφότου επένδυσε 108,7 δισ. δολάρια για την εξαγορά της Time Warner. Σύμφωνα με αναλυτές η πολύ ακριβή αυτή επένδυση δεν απέδωσε τα προσδωκόμενα, με αποτέλεσμα η εταιρεία να θελήσει να επιστρέψει και πάλι στα… λημέρια της και να επενδύσει στη διεύρυνση των υπηρεσιών της στη νέα γενιά των wireless υπηρεσιών.
Αντιστοίχως, το Discovery είχε ήδη ανοδική πορεία με την streaming υπηρεσία που ξεκίνησε τον Ιανουάριο να διασφαλίζει 15 εκατ. συνδρομητές μέσα στο πρώτο τρίμηνο, πέραν από τους επιπλέον 3 εκατ. συνδρομητές που κέρδισε το HBO Max το ίδιο διάστημα φτάνοντας συνολικά τους 9,7 εκατ. πελάτες. Οπότε θα ποντάρει πολύ στις νέες δυνατότητες που θα αποκτήσει μέσα από τη φίρμα της Time Warner που διαθέτει μερικές από τις πιο εμπορικές ταινίες του κλάδου, αν και θα χρειαστεί να παλέψει πολύ για να φτάσει τα μεγέθη που διαθέτουν ήδη οι έτεροι κορυφαίοι παίχτες. Θυμίζουμε πως το Netflix έχει φτάσει τους 208 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως, ενώ το Disney Plus κατόρθωσε να «πιάσει» τους 104 εκατ. συνδρομητές μόνο μέσα σε ενάμισι χρόνο λειτουργίας.
Latest News
Στα σκαριά μεγάλο τραπεζικό deal - Η Monte Paschi προσεγγίζει την Mediobanca
H μετοχή της Monte Paschi έχει υπερδιπλασιαστεί τους τελευταίους 12 μήνες και η κεφαλαιοποίηση της έχει ανέλθει στα 8,8 δισ. ευρώ
Τίτλοι τέλους για τα πασίγνωστα σοκολατάκια Mozart
Η εταιρεία του Σάλτσμπουργκ που έφτιαχνε τα διεθνούς φήμης Mozartkugeln παρέδωσε την τελευτραία παρτίδα και κατέβασε ρολά
Σε υψηλό 17 ετών αύξησε τα επιτόκια η Τράπεζα της Ιαπωνίας
Η Κεντρική Τράπεζα στην Ιαπωνία αύξησε στο 0,5% το βασικό επιτόκιό της
Δασμοί τρισ. δολ. και παρεμβάσεις για πετρέλαιο και επιτόκια - Οι νέες business Τραμπ
Για κάθε επιδίωξη του Ντόναλντ Τραμπ υπάρχει και η απειλή δασμών - Τι είπε στο Νταβός ο Αμερικανικός πρόεδρος
Η Τουρκία στο «club» του τρισεκατομμυρίου [γράφημα]
Μεσα σε δύο δεκαετίες η Τουρκία επέτυχε εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης και μεγέθυνσης της οικονομίας και το ΑΕΠ , σχεδόν εξαπλασιάστηκε
Γιατί ένας γίγαντας των ομολόγων βλέπει ακόμη και άνοδο επιτοκίων από την Fed
Η Pimco είναι σίγουρη για σταθερά επιτόκια στο άμεσο μέλλον, όμως δεν αποκλείει και την άνοδο λόγω πολιτικών του Τραμπ
Η Primark «χάνει τη λάμψη της» - Απογοητευτικές οι πωλήσεις τα Χριστούγεννα
Η μητρική της εταιρεία, ABF, απέδωσε την πτώση της Primark στους επιφυλακτικούς καταναλωτές και τον... κακό καιρό
Να σε κάψω Γιάννη, να σ΄ αλείψω λάδι - Η ανέξοδη υποστήριξη Tesco και Lidl στους βρετανούς αγρότες
Ο εμπορικός διευθυντής της Tesco, δήλωσε ότι το μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ στη Βρετανία «κατανοεί πλήρως» τις ανησυχίες που εγείρονται από «πολλές μικρότερες φάρμες»
Μοιράζουν «χρήμα» και φέτος οι ευρωπαϊκές τράπεζες – Τι βλέπουν UBS, Citigroup
Τι μερίσματα και εξαγορές τίτλων θα ανακοινώσουν οι μεγαλύτερες εισηγμένες ευρωπαϊκές και βρετανικές τράπεζες
Το μεγάλο στοίχημα της Ισπανίας - Γιατί βάζει φρένο στις αγορές ακινήτων από ξένους [γράφημα]
Το ποσοστό του εισοδήματος που δίνουν οι ευρωπαίοι για στέγαση – πρωτιά της Ελλάδας