Νέα δεδομένα στον παγκόσμιο χάρτη ψυχαγωγίας δημιουργεί το deal μεταξύ της AT&T και του Discovery Inc., στο πλαίσιο του οποίου όλος ο τομέας ψυχαγωγίας και media του τηλεπικοινωνιακού κολοσσού θα συγχωνευτεί με το ανερχόμενο Discovery δημιουργώντας ένα νέο μέγκα παίχτη αξίας 150 δισ. δολαρίων.
Σύμφωνα με το σχέδιο που έφερε πρώτο χθες στη δημοσιότητα το δίκτυο Bloomberg, η AT&T θα λάβει 43 δισ. δολάρια σε μετρητά αναλαμβάνοντας και τυχόν χρέη, με τους μετόχους του Ομίλου να βρεθούν να ελέγχουν το 71% της νέας εταιρείας που θα δημιουργηθεί με τη συγχώνευση και της Discovery Inc. Μάλιστα, τη διοίκηση θα κρατήσει ο νυν διευθύνων σύμβουλος της Discovery, Ντέιβιντ Ζάσλαβ.
Η συγχώνευση θα ενώσει ένα από τα μεγαλύτερα χαρτοφυλάκια του Χόλυγουντ, την εταιρεία και τα στούντιο της Warner Bros, το δίκτυο HBO, καθώς και τα κανάλια CNN, το TBS, ΤΝΤ και Cartoon Network με την ανερχόμενη βεντάλια του Discovery που αριθμεί το HGTV, το Food Network, το Travel Channel, το Animal Planet, το Oprah Winfrey Network, το Eurosport και βέβαια το ομώνυμο κανάλι. Με τον τρόπο αυτό θα φέρει τα πάνω-κάτω στο χώρο ανταγωνιζόμενο στα ίσα τόσο τις ανερχόμενες ηλεκτρονικές πλατφόρμες του κλάδου, όπως το Netflix όσο και «βαριά» ονόματα όπως η Walt Disney.
Υπολογίζεται πως η συμφωνία θα ολοκληρωθεί γύρω στα μέσα του 2022, δεδομένου ότι απαιτείται να επικυρωθεί από τους μετόχους και να λάβει το πράσινο φως από τις αρμόδιες αρχές ανταγωνισμού. Τα δε, έσοδα της νέας ενοποιημένης εταιρείας εκτιμάται ότι θα φτάσουν στα 52 δισ. δολάρια έως το 2023.
Πάντως, είναι εντυπωσιακό πως η AT&T προχώρησε ουσιαστικά στην αποδόμηση της αυτοκρατορίας που είχε δημιουργήσει στον κλάδο, μόλις πέντε χρόνια αφότου επένδυσε 108,7 δισ. δολάρια για την εξαγορά της Time Warner. Σύμφωνα με αναλυτές η πολύ ακριβή αυτή επένδυση δεν απέδωσε τα προσδωκόμενα, με αποτέλεσμα η εταιρεία να θελήσει να επιστρέψει και πάλι στα… λημέρια της και να επενδύσει στη διεύρυνση των υπηρεσιών της στη νέα γενιά των wireless υπηρεσιών.
Αντιστοίχως, το Discovery είχε ήδη ανοδική πορεία με την streaming υπηρεσία που ξεκίνησε τον Ιανουάριο να διασφαλίζει 15 εκατ. συνδρομητές μέσα στο πρώτο τρίμηνο, πέραν από τους επιπλέον 3 εκατ. συνδρομητές που κέρδισε το HBO Max το ίδιο διάστημα φτάνοντας συνολικά τους 9,7 εκατ. πελάτες. Οπότε θα ποντάρει πολύ στις νέες δυνατότητες που θα αποκτήσει μέσα από τη φίρμα της Time Warner που διαθέτει μερικές από τις πιο εμπορικές ταινίες του κλάδου, αν και θα χρειαστεί να παλέψει πολύ για να φτάσει τα μεγέθη που διαθέτουν ήδη οι έτεροι κορυφαίοι παίχτες. Θυμίζουμε πως το Netflix έχει φτάσει τους 208 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως, ενώ το Disney Plus κατόρθωσε να «πιάσει» τους 104 εκατ. συνδρομητές μόνο μέσα σε ενάμισι χρόνο λειτουργίας.
Latest News
Honda - Nissan «έδωσαν τα χέρια» - Στήνουν την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία
Η νέα οντότητα θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα μιας εταιρείας συμμετοχών που θα δημιουργηθεί για τη συγχώνευση Honda - Nissan
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο