![Mastercard: Στηρίζει την ψηφιακή μετάβαση των μικρών επιχειρήσεων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/05/Mastercard_Delphi-Forum_Άσπα-Παλημέρη-scaled.jpg)
Στην ευρεία πρωτοβουλία έμπρακτης στήριξης των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που υλοποιεί από τις αρχές του χρόνου η Mastercard αναφέρθηκε η Country Manager της εταιρείας για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Άσπα Παλημέρη, στο πλαίσιο συζήτησης στο φετινό Delphi Economic Forum. Στη σχετική συζήτηση συμμετείχαν ο Γενικός Γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων Αθανάσιος Σταβέρης, ο Πρόεδρος της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε.) Γεώργιος Καββαθάς, και ο Principal Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, Analytics και Customer Experience της Deloitte Κωστής Χλουβεράκης.
Συγκεκριμένα, στο πάνελ με τίτλο “To recovery and beyond: The future of SMEs the day after the pandemic – the role of technology” η κα. Παλημέρη παρουσίασε τους στόχους και τους άξονες της πλατφόρμας Digital Doors της Mastercard, μέσω της οποίας προσφέρονται εργαλεία και λύσεις που βοηθούν τις ΜμΕ να προσαρμοστούν καλύτερα στη νέα πραγματικότητα και να αναπτυχθούν μέσα από τον μετασχηματισμό και την εξέλιξη της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας.
Η πλατφόρμα Digital Doors της Mastercard αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, έτσι ώστε να αναπτύξουν τη διαδικτυακή τους παρουσία και να τονώσουν τις ηλεκτρονικές τους πωλήσεις, σωστά και με τη χαμηλότερη δυνατή επένδυση. Για τον λόγο αυτό, η Mastercard συνεργάστηκε με μία σειρά από κορυφαίες ελληνικές εταιρίες παροχής ψηφιακών υπηρεσιών, εξασφαλίζοντας δωρεάν παροχές και σημαντικές εκπτώσεις για όσες επιχειρήσεις ενδιαφέρονται για τα προϊόντα τους. Μεταξύ άλλων, οι προσφερόμενες υπηρεσίες περιλαμβάνουν τη δημιουργία e-shop και τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προωθητικών ενεργειών στα social media και καμπανιών επικοινωνίας στο ψηφιακό περιβάλλον.
Από το βήμα του φετινού Delphi Economic Forum, η κα. Παλημέρη αποκάλυψε επίσης δύο νέες δράσεις που, εντός του προσεχούς διαστήματος, θα εμπλουτίσουν ακόμη περισσότερο τα όσα η πρωτοβουλία “Digital Doors” έχει να προσφέρει στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις: Η πρώτη δράση αφορά στη σύμπραξη της Mastercard με τη Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε.) και συγκεκριμένα με το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης του οργανισμού, για τη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού προγράμματος που θα βοηθά τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες, έτσι ώστε να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις που συνεπάγεται η διαδικτυακή τους παρουσία. Το πρόγραμμα θα είναι «στον αέρα» στις αρχές Ιουνίου.
Ως προς τη δεύτερη δράση, η κα. Παλημέρη ανακοίνωσε ότι στο προσεχές μέλλον, μέσω της πλατφόρμας Digital Doors, η Mastercard θα δώσει σε 5.000 μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις της χώρας δωρεάν πρόσβαση σε μία προηγμένη αλλά φιλική προς τον χρήστη λύση της εταιρείας που αφορά στην κυβερνοασφάλεια. Με τον τρόπο αυτό, η Mastercard θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις αυτές να εντοπίσουν τυχόν κενά ασφαλείας και να τα διορθώσουν με απλά βήματα, οχυρώνοντας έτσι περαιτέρω τη δραστηριότητά τους στο ψηφιακό περιβάλλον.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Τράπεζες: Γιατί φορτώνουν με επιπλέον έξοδα το τελευταίο τρίμηνο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_trapezes_flags_NEA_2025-600x352.png)
Γιατί «φορτώνουν» με επιπλέον έξοδα τους ισολογισμούς οι τράπεζες - Ο πήχης για τα μερίσματα
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η δημοσιοποίηση των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων από τις τράπεζες - Η στρατηγική και ο στόχος για τα μερίσματα
![Miele Hellas: «Bonus» από τους Γερμανούς στην ελληνική εταιρεία – Το στοίχημα των 100 εκατ. ευρώ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/miele-1-600x400.jpg)
Το «bonus» των Γερμανών στη Miele Hellas, το στοίχημα των 100 εκατ. και ο Κωτσόβολος
Τι ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Miele Hellas για την πορεία ανάπτυξης – Το μήνυμα των ιδιοκτητών για την ανάθεση του cluster – Πώς θα αναπτυχθεί
![Βιομηχανικές περιοχές: Σύσκεψη βουλευτών της ΝΔ και εκπροσώπων του ΠΑΣΕΒΙΠΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/1213-600x450.jpg)
Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ
Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές
![Miele Hellas: Επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Miele-600x400.jpg)
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
![Jumbo: Αυξήθηκαν κατά 11% οι πωλήσεις τον Ιανουάριο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/jumbo55.png)
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
![Κλωστοϋφαντουργία: Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί -Υπόμνημα σε Σκυλακάκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/klostoyfantoyrgia-768x430-1-600x336.jpg)
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
![ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_peiraios_megalou333-600x352.png)
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
![Public: Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_Publichome_Ηράκλειο-600x400.jpg)
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία
![Profile Software: Νέο κέντρο ερευνας και ανάπτυξης στην Πάτρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/profile-software-600x300.webp)
Νέο κέντρο R&D στην Πάτρα για την Profile Software
Το νέο κέντρο R&D της Profile Software θα εστιάζει στη δημιουργία Χρηματοοικονομικών και Επιχειρησιακών λύσεων με χρήση AI και LLM
![Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% στα online – Τι προτιμούν οι καταναλωτές [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/online-supermarket-768x402-1-600x314.jpg)
«Άλμα» 9% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ - Η δημοφιλής ημέρας [γραφήματα]
Ποιες κατηγορίες προϊόντων πρωταγωνιστούν στα online σούπερ μάρετ