Στις 19 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί η έναρξη της Δημόσιας Προσφοράς του Κοινού Ομολογιακού Δανείου (ΚΟΔ) της Costamare Participations Plc (η «Εταιρεία»), νεοσύστατης εταιρείας 100% θυγατρικής της Costamare Inc., προς το επενδυτικό κοινό στην Ελλάδα. Καταληκτική ημερομηνία της Δημόσιας Προσφοράς είναι η 21η Μαΐου και η έκβαση θα ανακοινωθεί στις 25 Μαΐου.
Η έκδοση του ΚΟΔ πραγματοποιείται με την εγγύηση της Costamare Inc. (η «Εγγυήτρια»), η οποία σήμερα αποτελεί τον 3ο μεγαλύτερο σε χωρητικότητα ιδιοκτήτη container πλοίων παγκοσμίως. Ο Όμιλος Costamare έχει 47 χρόνια παρουσία στην παγκόσμια ναυτιλία και ο στόλος του αριθμεί ογδόντα δύο πλοία.
Με κεφαλαιοποίηση ύψους 1,29 δισ. δολάρια στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, η Costamare Inc. έκλεισε το 2020 καταγράφοντας συνολικά έσοδα 460,3 εκατ. δολ., ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 300,4 εκατ. δολ. Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα της εταιρείας στο τέλος του περασμένου έτους ανήλθαν σε 191,9 εκατ. δολ.
Οι επενδύσεις του Ομίλου Costamare από την αρχή του τρέχοντος έτους ανήλθαν σε 204,4 εκατ. δολ. και οι υπό εκτέλεση επενδύσεις για έξι υπό παραλαβή πλοία, καθώς και ενός υπό ναυπήγηση εκτιμώνται ότι θα ανέλθουν σε 241,1 εκατ. δολ.
Στόχος της έκδοσης του ΚΟΔ, από τη θυγατρική εταιρεία Costamare Participations Plc, είναι να εκδοθούν έως εκατό χιλ. (100.000) άυλες, κοινές, ανώνυμες ομολογίες με ονομαστική αξία €1.000 εκάστη, συνολικού ποσού έως €100 εκατ., συνολικής διάρκειας πέντε (5) ετών, με δυνατότητα μερικής ή πρόωρης εξόφλησης την 1η περίοδο εκτοκισμού του 3ου έτους. Το ελάχιστο ποσό εγγραφής είναι τα €1.000.
Latest News
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,