
Η Ελλάδα συμπεριλαμβάνεται για το διάστημα 1 Ιουλίου 2021 έως 30 Ιουνίου 2022, στο πρόγραμμα QUALSHIP 21 της Αμερικάνικης Ακτοφυλακής μαζί με άλλες 22 σημαίες. Το πρόγραμμα QualShip-21, έχει ξεκινήσει από το 2001, και καθιερώνει ένα σύστημα αξιολόγησης ποιότητας και παροχής κινήτρων για πλοία υπό ξένη σημαία που καταπλέουν σε λιμένες των ΗΠΑ. Η συμπερίληψη της ελληνικής σημαίας στο πρόγραμμα QUALSHIP 21 σημαίνει ότι η ελληνική σημαία διακρίνεται για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των πλοίων της.
Σύμφωνα με το Annual Report 2020 της United States Coast Guard, 10.507 μεμονωμένα σκάφη, που είχαν υψωμένες 79 διαφορετικές σημαίες, πραγματοποίησαν 72.122 προσεγγίσεις σε λιμάνια των ΗΠΑ ενώ διεξήχθησαν 7.383 έλεγχοι (port state controls- PSC). Λόγω της παγκόσμιας πανδημίας οι έλεγχοι μειώθηκαν ελαφρώς από το σύνολο των 8.622 του 2019. Ο συνολικός αριθμός πλοίων που τέθηκαν υπό κράτηση το 2020 για ελλείψεις που αφορούσαν στην προστασία του περιβάλλοντος και στην ασφάλεια μειώθηκαν από 102 σε 57.
Για την περίοδο από 1 Ιουλίου 2021 έως 30 Ιουνίου 2022, οι 23 σημαίες που επιλέχθηκαν να συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα QUALSHIP 21 είναι οι: Μπαχάμες Γιβραλτάρ, Νήσοι Μάρσαλ, Ταϊβάν, Βερμούδες, Ελλάδα, Ολλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδάς, Χονγκ Κονγκ, Νορβηγία, Νήσοι Κέιμαν, ,Νήσος Μαν, Κορέα, Δανία, Ιταλία, Σαουδική Αραβία, Γαλλία, Τζαμάικα, Σιγκαπούρη, Γερμανία, Ιαπωνία και Ισπανία


Latest News

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης