![Ρεάλ Μαδρίτης, το πιο πολύτιμο ποδοσφαιρικό brand στον κόσμο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/05/RM-E-003_Thumb.jpg)
Η Ρεάλ Μαδρίτης, η Mπαρτσελόνα και η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ διατηρούν τη θέση τους ως οι πιο ακριβοί ποδοσφαιρικοί σύλλογοι στον κόσμο, αφού κατατάσσονται στην 1η, 2η και 3η θέση, αντίστοιχα, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της κορυφαίας εταιρείας παροχής συμβουλών για την αποτίμηση αξίας “Brand Finance Football 50”, η οποία κατατάσσει τους 50 πιο πολύτιμους συλλόγους ποδοσφαίρου στον κόσμο κάθε χρόνο.
Η Ρεάλ Μαδρίτης, για τρίτη διαδοχική χρονιά, διαθέτει το πιο πολύτιμο Brand ποδοσφαίρου στον κόσμο με αξία μάρκας 1,276 δισεκατομμυρίων ευρώ, μπροστά από τις Μπαρτσελόνα (1,266 δισ.), Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (1,130 δισ.), Μάντσεστερ Σίτι (1,118 δισ.) και Μπάγερν Μονάχου (1,068 δισ.), την μοναδική στην πρώτη δεκάδα που παρουσίασε άνοδο (1,1%).
Η Παρί Σεν Ζερμέν παραμένει στην 7η θέση με αξία 887 εκατ. ευρώ (μειωμένη κατά 8,2%), πίσω από την έκτη Λίβερπουλ (973 εκατ. ευρώ), η αξία της οποίας παρουσίασε μείωση 22,9%.
Οι αγγλικοί σύλλογοι αντιπροσωπεύουν το 43% της συνολικής αξίας των κορυφαίων 50 επωνυμιών, ακολουθούμενοι από ισπανικούς (20%), γερμανικούς (19%), ιταλικούς (8%) και γαλλικούς συλλόγους (7%).
Η Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης σημειώνει την υψηλότερη αύξηση (35%) της αξίας της μάρκας, κάνοντας «άλμα» από την 49η στην 33η θέση.
Ρεάλ Μαδρίτης, Λίβερπουλ, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Μάντσεστερ Σίτι συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα στην κατάταξη με την επιχειρηματική αξία.
Η κατάταξη με τις πιο πολύτιμες «μάρκες» ποδοσφαίρου του 2021:
1. Ρεάλ Μαδρίτης 1.276.000.000 ευρώ
2. Μπαρτσελόνα 1.266.000.000
3. Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ 1.130.000.000
4. Μάντσεστερ Σίτι 1.118.000.000
5. Μπάγερν Μονάχου 1.068.000.000
6. Λίβερπουλ 973.000.000
7. Παρί Σεν Ζερμέν 887.000.000
8. Τσέλσι 769.000.000
9. Τότεναμ 723.000.000
10. Άρσεναλ 675.000.000
Σύμφωνα επίσης με την έκθεση η αποτυχία δημιουργίας της ευρωπαϊκής Super League έχει αρνητικό αντίκτυπο στη δυναμική της «μάρκας» (Brand Strength) των 12 ιδρυτικών συλλόγων, προκαλώντας την απώλεια αξίας 600 εκατομμυρίων ευρώ.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Scoreplay: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο επενδύει στην εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/11/giannis-antetokounmpo-sits-steps-600x337.jpg)
Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
![Deloitte: Οι είκοσι ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/france-football1-600x442.jpg)
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
![Netflix: Δίνει νέα πνοή σε κλασικές συνταγές της τηλεόρασης του ’50](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/04/NETFLIX_EXT-600x450.jpg)
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
![Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/brighton-600x339.jpg)
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
![Champions League: Είναι δίκαιη η league phase;](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/UEFA-1.jpg)
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
![Decathlon: Πώς ο γαλλικός κολοσσός έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/michel-leclercq-600x379.png)
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour
![Τσέλσι: Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στο ποδόσφαιρο γυναικών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/ΡΤΗΤΡΡΤΓ-600x393.jpg)
Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής από την Τσέλσι
Η Τσέλσι ολοκλήρωσε την απόκτηση της Ναόμι Γκίρμα από την Σαν Ντιέγκο Γουέιβς σε ποσό που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στην ιστορία του ποδοσφαίρου γυναικών