Η Ρεάλ Μαδρίτης, η Mπαρτσελόνα και η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ διατηρούν τη θέση τους ως οι πιο ακριβοί ποδοσφαιρικοί σύλλογοι στον κόσμο, αφού κατατάσσονται στην 1η, 2η και 3η θέση, αντίστοιχα, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της κορυφαίας εταιρείας παροχής συμβουλών για την αποτίμηση αξίας “Brand Finance Football 50”, η οποία κατατάσσει τους 50 πιο πολύτιμους συλλόγους ποδοσφαίρου στον κόσμο κάθε χρόνο.

Η Ρεάλ Μαδρίτης, για τρίτη διαδοχική χρονιά, διαθέτει το πιο πολύτιμο Brand ποδοσφαίρου στον κόσμο με αξία μάρκας 1,276 δισεκατομμυρίων ευρώ, μπροστά από τις Μπαρτσελόνα (1,266 δισ.), Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (1,130 δισ.), Μάντσεστερ Σίτι (1,118 δισ.) και Μπάγερν Μονάχου (1,068 δισ.), την μοναδική στην πρώτη δεκάδα που παρουσίασε άνοδο (1,1%).

Η Παρί Σεν Ζερμέν παραμένει στην 7η θέση με αξία 887 εκατ. ευρώ (μειωμένη κατά 8,2%), πίσω από την έκτη Λίβερπουλ (973 εκατ. ευρώ), η αξία της οποίας παρουσίασε μείωση 22,9%.
Οι αγγλικοί σύλλογοι αντιπροσωπεύουν το 43% της συνολικής αξίας των κορυφαίων 50 επωνυμιών, ακολουθούμενοι από ισπανικούς (20%), γερμανικούς (19%), ιταλικούς (8%) και γαλλικούς συλλόγους (7%).

Η Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης σημειώνει την υψηλότερη αύξηση (35%) της αξίας της μάρκας, κάνοντας «άλμα» από την 49η στην 33η θέση.

Ρεάλ Μαδρίτης, Λίβερπουλ, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Μάντσεστερ Σίτι συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα στην κατάταξη με την επιχειρηματική αξία.

Η κατάταξη με τις πιο πολύτιμες «μάρκες» ποδοσφαίρου του 2021:

1. Ρεάλ Μαδρίτης 1.276.000.000 ευρώ

2. Μπαρτσελόνα 1.266.000.000

3. Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ 1.130.000.000

4. Μάντσεστερ Σίτι 1.118.000.000

5. Μπάγερν Μονάχου 1.068.000.000

6. Λίβερπουλ 973.000.000

7. Παρί Σεν Ζερμέν 887.000.000

8. Τσέλσι 769.000.000

9. Τότεναμ 723.000.000

10. Άρσεναλ 675.000.000

Σύμφωνα επίσης με την έκθεση η αποτυχία δημιουργίας της ευρωπαϊκής Super League έχει αρνητικό αντίκτυπο στη δυναμική της «μάρκας» (Brand Strength) των 12 ιδρυτικών συλλόγων, προκαλώντας την απώλεια αξίας 600 εκατομμυρίων ευρώ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης