Η Ρεάλ Μαδρίτης, η Mπαρτσελόνα και η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ διατηρούν τη θέση τους ως οι πιο ακριβοί ποδοσφαιρικοί σύλλογοι στον κόσμο, αφού κατατάσσονται στην 1η, 2η και 3η θέση, αντίστοιχα, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της κορυφαίας εταιρείας παροχής συμβουλών για την αποτίμηση αξίας “Brand Finance Football 50”, η οποία κατατάσσει τους 50 πιο πολύτιμους συλλόγους ποδοσφαίρου στον κόσμο κάθε χρόνο.
Η Ρεάλ Μαδρίτης, για τρίτη διαδοχική χρονιά, διαθέτει το πιο πολύτιμο Brand ποδοσφαίρου στον κόσμο με αξία μάρκας 1,276 δισεκατομμυρίων ευρώ, μπροστά από τις Μπαρτσελόνα (1,266 δισ.), Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (1,130 δισ.), Μάντσεστερ Σίτι (1,118 δισ.) και Μπάγερν Μονάχου (1,068 δισ.), την μοναδική στην πρώτη δεκάδα που παρουσίασε άνοδο (1,1%).
Η Παρί Σεν Ζερμέν παραμένει στην 7η θέση με αξία 887 εκατ. ευρώ (μειωμένη κατά 8,2%), πίσω από την έκτη Λίβερπουλ (973 εκατ. ευρώ), η αξία της οποίας παρουσίασε μείωση 22,9%.
Οι αγγλικοί σύλλογοι αντιπροσωπεύουν το 43% της συνολικής αξίας των κορυφαίων 50 επωνυμιών, ακολουθούμενοι από ισπανικούς (20%), γερμανικούς (19%), ιταλικούς (8%) και γαλλικούς συλλόγους (7%).
Η Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης σημειώνει την υψηλότερη αύξηση (35%) της αξίας της μάρκας, κάνοντας «άλμα» από την 49η στην 33η θέση.
Ρεάλ Μαδρίτης, Λίβερπουλ, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Μάντσεστερ Σίτι συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα στην κατάταξη με την επιχειρηματική αξία.
Η κατάταξη με τις πιο πολύτιμες «μάρκες» ποδοσφαίρου του 2021:
1. Ρεάλ Μαδρίτης 1.276.000.000 ευρώ
2. Μπαρτσελόνα 1.266.000.000
3. Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ 1.130.000.000
4. Μάντσεστερ Σίτι 1.118.000.000
5. Μπάγερν Μονάχου 1.068.000.000
6. Λίβερπουλ 973.000.000
7. Παρί Σεν Ζερμέν 887.000.000
8. Τσέλσι 769.000.000
9. Τότεναμ 723.000.000
10. Άρσεναλ 675.000.000
Σύμφωνα επίσης με την έκθεση η αποτυχία δημιουργίας της ευρωπαϊκής Super League έχει αρνητικό αντίκτυπο στη δυναμική της «μάρκας» (Brand Strength) των 12 ιδρυτικών συλλόγων, προκαλώντας την απώλεια αξίας 600 εκατομμυρίων ευρώ.
Latest News
Στο γυναικείο μπάσκετ η νέα μεγάλη επένδυση του Αντετοκούνμπο
Ο Αντετοκούνμπο έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία του «money never sleeps» ενώ παράλληλα έχει έντονη φιλανθρωπική δράση
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix
Ο Τζέικ νίκησε τον Μάικ Τάισον στο event της χρονιάς και πήρε 40 εκατομμύρια [εικόνες]
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73.
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης
Έρευνα της γαλλικής αστυνομίας στα γραφεία της LFP και του CVC Capital Partners
Οι αρχές στη Γαλλία ερευνούν καταγγελίες για υπεξαίρεση δημόσιου χρήματος, δωροδοκία δημόσιου λειτουργού και σύγκρουση συμφερόντων
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου