Η ερευνητική ομάδα Sports Analytics του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών διοργανώνει το 5ο συνέδριο αφιερωμένο σε όλα τα ερευνητικά αντικείμενα όπου συναντώνται τα μαθηματικά, η ανάλυση δεδομένων και ο αθλητισμός.

Πιο συγκεκριμένα, το συνέδριο καλύπτει τα ακόλουθα αντικείμενα:

· Μαθηματικά μοντέλα πρόβλεψης αθλητικών αποτελεσμάτων

· Στατιστικά μοντέλα και μέθοδοι ανάλυσης αθλητικών δεδομένων

· Τεχνικές Μηχανικής Μάθησης και η εφαρμογή τους στον Αθλητισμό

· Δείκτες μέτρησης αθλητικής επίδοσης και απόδοσης

· Βελτιστοποίηση αθλητικής επίδοσης

· Οικονομικά του Αθλητισμού

· Μέτρα αγωνιστικής ισορροπίας

· Σχεδιασμός και οργάνωση του προγράμματος αγώνων μιας αθλητικής διοργάνωσης

Το 5ο AUEB Sports Analytics Workshop (SAW2021) θα διοργανωθεί μέσω τηλε-διάσκεψης με τη χρήση TEAMS στις 24 και 25 Μαΐου 2021.

Στο φετινό συνέδριο θα παρουσιάσουν την ερευνητική τους δουλειά διεθνούς φήμης επιστήμονες που ασχολούνται με το χώρο των Sport Analytics και την ανάπτυξη σχετικής μεθοδολογίας.

Επίσης θα συμμετέχουν τα μέλη της ομάδας AUEB Sports Analytics Group και εκπρόσωποι εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο χώρο στην Ελλάδα όπως ο ΟΠΑΠ και η Fantasy Sports Interactive (FSI).

Μερικές επιλεγμένες ομιλίες του συνεδρίου είναι οι ακόλουθες:

· Basketball performance variability and line-up interactions από τις καθηγήτριες Marica Manisera & Paola Zuccoloto (Πανεπιστήμιο Μπρέσια, Ιταλία)

· The Probabilistic Final Standing Calculator: a fair stochastic tool to handle abruptly stopped football seasons από τον Christopher Ley (Πανεπιστήμιο Γκεντ, Βέλγιο)

· Understanding the Impact of Covid-19 on Football από τον James Reade (Πανεπιστήμιο του Ρέντινγκ, Αγγλία)

· Positional value in soccer από τον Κωνσταντίνο Πελεχρίνη (Πανεπιστήμιο του Πίτσμπουργκ)

· Characterizing Team Passing Behaviour in Elite Football: A Topological Approach από τον Abdulah Zafar (Πανεπιστήμιο του Τορόντο, Καναδάς)

· Analysing football tactics using high-frequency tracking data από τον Marius Ötting (Πανεπιστήμιο του Bielefeld)

· Bayesian Models for Prediction of the Set-Difference in Volleyball από τον Ιωάννη Ντζούφρα, Ιδρυτικό μέλος της ομάδα Sports Analytics του ΟΠΑ, Πρόεδρος Τμήματος Στατιστικής ΟΠΑ

· CRM Analytics in the Greek online sports betting market. “Applied data science empowers the ultimate customer experience” από τον Γιώργο Μαρινάκο, Επικεφαλής του Τμήματος Customer Analytics του ΟΠΑΠ.

· Inquiry into the discriminant game variables that predict success and performance level in elite men’s volleyball από τον Σωτήρη Δρίκο, Μέλος της ομάδας Sports Analytics του ΟΠΑ, πρώην προπονητή της Εθνικής Ελλάδος Βόλεϊ Ανδρών.

Το συνέδριο συνοδεύεται από ένα σεμιναριακό μάθημα βραχείας διάρκειας σε Football Analytics (Ανάλυση Ποδοσφαιρικών Δεδομένων) με εισηγητές τους καθηγητές Ι. Ντζούφρα και Δημήτρη Καρλή, καθηγητές του Τμήματος Στατιστικής και ιδρυτικά μέλη του AUEB Sports Analytics Group. Μαζί τους θα συμμετέχει ο Δρ Leonardo Egidi, Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου του Τεργέστης και συνεργάτης του AUEB Sports Analytics Group.

Το πρόγραμμα του short course είναι το ακόλουθο

· Διάλεξη 1 από τον Ιωάννη Ντζούφρα: Τετάρτη 26/5/2021, 18.15-21.00

– Προβλήματα ανάλυσης ποδοσφαιρικών δεδομένων

-Μοντέλα Poisson για πρόβλεψη αγώνων ποδοσφαίρου

· Διάλεξη 2 από τον Leonardo Egidi: Πέμπτη 27/5/2021, 18.15-21.00

-Μπευζιανά Μοντέλα Πρόβλεψης αγώνων ποδοσφαίρου με χρήση του πακέτου footbayes της R

· Διάλεξη 3 από τον Δημήτρη Καρλή: Παρασκευή 28/5/2021, 18.15-21.00

– Προβλέψεις με προχωρημένα μοντέλα

  • Εισαγωγή σε ανάλυση δεδομένων κατά τη διάρκεια ενός αγώνα

Ιστο-σελίδα εκδήλωσης SAW2021: https://aueb-analytics.wixsite.com/saw2021

Ε-mail επικοινωνίας: groupsportsanalytics@gmail.com

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Academia
PODCAST Economics & Business TALKS – Γιώργος Μπάλτας: Marketing και επιχειρείν | Τα Social επηρεάζουν τις τιμές στην αγορά
Economics & Business Talks |

Γιώργος Μπάλτας: Πώς το διαδίκτυο και τα social media επηρεάζουν τις τιμές στην αγορά

Ο Γιώργος Μπάλτας είναι καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διδάκτωρ της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου του Warwick της Αγγλίας.