Ιδιαίτερη σημασία για τη συνολική τάση που διαμορφώνεται στο λιανεμπόριο και τις καταναλωτικές δαπάνες στις ΗΠΑ με την άρση των περιοριστικών μέτρων και την επιστροφή στην κανονικότητα, έχουν τα αποτελέσματα τριμήνου των μεγάλων παικτών του κλάδου.
Σήμερα, είχαμε τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου της κορυφαίας αλυσίδας της χώρας, της Walmart Inc. τα οποία επιβεβαίωσαν την εικόνα ανάρρωσης της αγοράς, καθώς διαμορφώθηκαν σε πολύ καλύτερα από τα αναμενόμενα επίπεδα. Πρώτον λόγω της σταδιακής επιστροφής στην κανονικότητα όσο κυρίως λόγω των κονδυλίων που διοχετεύτηκαν στα νοικοκυριά στο πλαίσιο των πακέτων στήριξης.
Έτσι, οι πωλήσεις στα καταστήματα της αλυσίδας αυξήθηκαν κατά 6%, με τα λειτουργικά της κέρδη να εκτοξεύονται κατά 26,8% και τις ηλεκτρονικές πωλήσεις να εκτινάσσονται κατά 37%. Βέβαια οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ήταν πολύ χαμηλότερα σε σχέση με το +69% του προηγούμενου τριμήνου, αλλά αυτό οφείλεται στο γεγονός πως ο κόσμος ξαναβγήκε… έξω. Παράλληλα, οσυνολικός τζίρος διαμορφώθηκε στα 138,3 δισ. δολάρια, μια αύξηση κατά 2,7% ή 3,7 δισ.
Παράλληλα, η εταιρεία αναβάθμισε τις εκτιμήσεις για τα κέρδη της στο σύνολο της χρήσης δηλώνοντας πως αναμένει τελικά το 2022 να κλείσει με σημαντικά κέρδη. «Η αισιοδοξία μας είναι υψηλότερη από ό,τι ήταν στην αρχή του έτους. Στις ΗΠΑ, οι καταναλωτές ξεκάθαρα θέλουν να βγουν έξω και να ψωνίσουν» σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος, Νταγκ ΜακΜίλον.
Θυμίζουμε πως η εταιρεία αριθμεί περίπου 10.500 καταστήματα εξυπηρετώντας περίπου 220 εκατ. πελάτες την εβδομάδα! Η περσινή χρονιά στάθηκε δύσκολη για την αλυσίδα που υπέστη μια ζημιά άνω των 4 δισ. δολαρίων λόγω δαπανών που οφείλονταν στην πανδημία. Όμως, από το δεύτερο μισό του έτους και κυρίως κατά το τελευταίο τρίμηνο η βελτίωση της ήταν ραγδαία χάρη και στην επιτυχία της νέας συνδρομητικής υπηρεσίας Walmart+ που δημιούργησε, προσφέροντας στους πελάτες δωρεάν delivery και έτερα πλεονεκτήματα.
Μετά τη Walmart, το βλέμμα της αγοράς θα στραφεί στα αποτελέσματα που θα ανακοινώσει αύριο ο έτερος γίγαντας του κλάδου, η Target. Οι εκτιμήσεις των αναλυτών κάνουν λόγο για αύξηση των εσόδων κατά 11% στα 21,49 δισ. δολάρια για το πρώτο τρίμηνο, που συνιστά ωστόσο μια μικρή επιβράδυνση σε σχέση με την υψηλή ανάπτυξη των εσόδων κατά 21% στο τελευταίο τρίμηνο του 2020. Όμως, το στρατηγικό πλεονέκτημα της εταιρείας είναι ότι ήταν και παραμένει ιδιαίτερα ισχυρή στο e-commerce. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της είχαν εκτοξευτεί κατά 118% κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
Latest News
Σύννεφα πάνω από την Ευρωζώνη – Μόλις στο 1% ανάπτυξη το 2025
Οι αναλυτές μείωσαν τις προσδοκίες τους για την Ευρωζώνη το 2026 στο 1,2% από 1,4%
Λαγκάρντ: Η ΕΚΤ πλησιάζει στον στόχο για τον πληθωρισμό – Οι αστερίσκοι
Η Κριστίν Λαγκάρντ προέτρεψε τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να παρακολουθούν την πορεία των μισθών και των εταιρικών κερδών στην ευρωζώνη
Ολοκληρώνεται ο «γάμος» Honda - Nissan - Σήμερα οι ανακοινώσεις
Η ενοποίηση θα δημιουργήσει τον τρίτο μεγαλύτερο όμιλο αυτοκινήτων στον κόσμο σε πωλήσεις
«Μαύρο» το 2025 για τους επιχειρηματίες στη Γερμανία
Σε χαμηλά πενταετίας υποχωρεί τον Δεκέμβριο ο Δείκτης Επιχειρηματικής Εμπιστοσύνης του Ινστιτούτου IfO. Για «χρόνια ασθένεια της γερμανικής οικονομίας» μιλούν οι ειδικοί
Η συρρίκνωση του αμερικανικού ονείρου - Οι Αμερικανοί δίνουν περισσότερα και παίρνουν λιγότερα [γραφήματα]
Το αμερικανικό όνειρο φαίνεται να φθίνει με το πέρασμα των ετών και οι Αμερικανοί είναι ολοένα και πιο απαισιόδοξοι
Η «κρυφή« κρίση που κοστίζει έως και 1 τρισ. δολάρια στην παγκόσμια οικονομία
Περίπου 12 δισ. εργάσιμες ημέρες χάνονται από την κακή ψυχική υγεία κάθε χρόνο, κοστίζοντας στην παγκόσμια οικονομία 1 τρισ. δολάρια
Lactalis: O «γίγαντας» των γαλακτοκομικών παραμένει στην κορυφή
Ο τζίρος των 30 δισ. ευρώ και οι «περιπέτειες» της Lactalis, της μεγαλύτερης εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων του κόσμου
Πωλητήριο και σε... κάστρα στην Ευρώπη - Πόσο κοστίζει η απόκτησή τους
Από μια έπαυλη βαρονικού στιλ στα Highlands της Σκωτίας με τη δική της λίμνη για ψάρεμα πέστροφας σε μια Πολυτελέστατη έπαυλη στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας
Ο ανταγωνισμός αγριεύει στο φαστ φουντ - Τοεξωφρενικό μάρκετινγκ της Pizza Hut
Η προωθητική καμπάνια της Pizza Hut περιελάμβανε δωρεάν συμμετοχές σε παιχνίδια καζίνο χωρίς να γνωρίζει εάν κάποιος πελάτης ήταν εθισμένοι στον τζόγο
Τα KFC κάνουν πειράματα με... σάλτσες - Το νέο concept για το φρένο στην πτώση
Η σάλτσα και τα dips πρωταγωνιστούν στο «Saucy», ένα πρωτότυπο κατάστημα που εγκαινιάζεται την Παρασκευή στις ΗΠΑ από την KFC