Με μειωμένες πωλήσεις λόγω των περιοριστικών μέτρων κατά της πανδημίας έκλεισε το πρώτο τρίμηνο για τον όμιλο Fourlis, την ίδια περίοδο ωστόσο εκτινάχθηκαν ηλεκτρονικές πωλήσεις παρουσιάζοντας τριψήφια άνοδο.
Συγκεκριμένα, το πρώτο τρίμηνο του 2021 ο όμιλος παρουσίασε πωλήσεις 75,6 εκατ. ευρώ έναντι 84,5 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020, μειωμένες κατά 10,5%, λόγω της επίδρασης των μέτρων κατά της εξάπλωσης της νόσου COVID-19 καθ’ όλη τη διάρκεια του τριμήνου.
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2021 έφτασαν τα 23,8 εκατ. ευρώ σε σχέση με 9,8 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020, αυξημένες κατά 142,2%.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων και ενοικίων (EBITDAR), το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 4,5 εκατ. ευρώ έναντι 5,4 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Τα ενοποιημένα λειτουργικά κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων EBITDA (OPR), το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 2,5 εκατ. ευρώ έναντι 0,4 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Οι ζημίες προ φόρων, το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 3,5 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών προ φόρων 6,0 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Οι ζημίες μετά φόρους για το πρώτο τρίμηνο του 2021 ήταν 2,7 εκατ. ευρώ.
Σε ότι αφορά τον καθαρό δανεισμό του ομίλου, κατά την 31/03/2021 ήταν 110,8 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 121,2 εκατ. ευρώ κατά την 31/03/2020 και 105,4 εκατ. ευρώ κατά την 31/12/2020.
Μειωμένες κατά 34,1% οι πωλήσεις των καταστημάτων IKEA στην ελληνική αγορά
Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ), παρουσίασε πωλήσεις 45,7 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2021, μειωμένες κατά 15,4% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2020 (54,0 εκατ. ευρώ).
Oι πωλήσεις στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2021 μειώθηκαν κατά 34,1%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 15,6% συγκρινόμενες με το πρώτο τρίμηνο του 2020. Το EBITDA (OPR) το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθε σε 2,7 εκατ. ευρώ έναντι 1,8 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020. Οι ζημίες προ φόρων ανήλθαν σε 0,1 εκατ. ευρώ.
Σήμερα, λειτουργούν συνολικά 9 καταστήματα ΙΚΕΑ, έξι από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο, και δύο στη Βουλγαρία. Επίσης λειτουργούν 9 σημεία παραγγελιοληψίας (Pick-up-Point) προϊόντων ΙΚΕΑ. Έξι από αυτά στην Ελλάδα, δύο στην Βουλγαρία και ένα στην Κύπρο.
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της ΙΚΕΑ (e-commerce) αναπτύχθηκαν με ιδιαίτερα γρήγορο ρυθμό και στις τρείς χώρες, ιδιαίτερα κατά τους μήνες εφαρμογής των μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού.
Το πρώτο μεσαίου μεγέθους κατάστημα ΙΚΕΑ 8.000 τ.μ. περίπου, ξεκίνησε τη λειτουργία του στο 3ο τρίμηνο του 2020 στη Βάρνα Βουλγαρίας, ενώ το πρώτο μικρού μεγέθους κατάστημα ΙΚΕΑ επιφάνειας 1.850 τ.μ. στον Πειραιά, ξεκίνησε τη λειτουργία του στις αρχές του τρέχοντος έτους.
Τα αποτελέσματα γι’ αυτό το νέο τύπο καταστημάτων ΙΚΕΑ είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, με το επόμενο άνοιγμα τέτοιου τύπου καταστήματος να έχει προγραμματιστεί στο κέντρο της Σόφιας στη Βουλγαρία το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους, αναφέρεται από την εταιρεία.
Ελαφρώς πτωτικές και οι πωλήσεις στη λιανική αθλητικών
Στη λιανική αθλητικών ειδών (Intersport και The Athlete’s Foot), οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν στα 29,9 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας μείωση 2,1% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2020 (30,5 εκατ. ευρώ).
Στην Ελλάδα οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 11,9% , ενώ στις υπόλοιπες χώρες παρουσιάστηκε μεσοσταθμική αύξηση 9,0%, συγκρινόμενες με το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Το EBITDA (OPR) το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθε σε 0,2 εκατ. ευρώ έναντι -0,9 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020. Οι ζημίες προ φόρων το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 2,9 εκατ. ευρώ.
Ο Όμιλος FOURLIS αριθμεί σήμερα 134 καταστήματα στη λιανική αθλητικών ειδών. Το δίκτυο καταστημάτων Intersport αποτελείται από 53 καταστήματα στην Ελλάδα, 34 στη Ρουμανία, 15 στην Τουρκία, 9 στη Βουλγαρία και 6 στην Κύπρο.
Αντιστοίχως λειτουργούν 14 καταστήματα The Athlete’s Foot στην Ελλάδα και 3 στην Τουρκία.
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις (e-commerce) αναπτύχθηκαν με ιδιαίτερα γρήγορο ρυθμό στην Ελλάδα, ενώ το κανάλι ηλεκτρονικών πωλήσεων είναι ήδη σε λειτουργία και στις υπόλοιπες χώρες όπου δραστηριοποιείται ο όμιλος.
Latest News
Σε ποιο ζαχαροπλαστείο έπεσε το φλουρί… των κερδών
Ανεβασμένοι οι τζίροι και τα κέρδη των γλυκών - Τα μερίσματα που διανέμουν 6 γνωστά ζαχαροπλαστεία
Τα 4 στοιχήματα για το 2025 από τις τράπεζες
Οι τράπεζες έχουν έτοιμα τα σχέδια τους για τη διατήρηση της κερδοφορίας στα πολυετή υψηλά του 2024 κόντρα στη μείωση των επιτοκίων που θα ασκήσει πίεση στα έντοκα έσοδα
Big-bang επενδύσεων σε πληροφορική, data center, τηλεπικοινωνίες το 2025
Το 2025 καθίσταται έτος μεγάλων προσδοκιών καθώς έχουμε από τη μία πλευρά την αγορά που αναδιαμορφώνεται και από την άλλη κονδύλια για έργα που έχουν ορίζοντα απορρόφησης έως το 2027
Οι μαρίνες το next big thing στο shopping – Τι σχεδιάζεται
Οι επενδύσεις που δρομολογούνται στις μαρίνες στην Αττική και σε δημοφιλή νησιά αλλάζουν το τοπίο και στο λιανικό εμπόριο
SATO: Από τα τρίποντα των «χρυσών» 90’s στην εκκαθάριση και πάλι απ’ την αρχή
Τα έπιπλα, τα ακίνητα, το μπάσκετ και το γκολ που δεν μπήκε – Το τέλος και η αρχή της SATO της οικογένειας Θεοδωρίδη
Οριστικό τέλος για τη Tupperware στην Ελλάδα - Παραγγελίες μέχρι τις 8 Ιανουαρίου για τα θρυλικά ταπεράκια
Η (πολύ) δύσκολη επόμενη μέρα της Tupperware μέσω της εταιρείας Party Products LLC - Η κατάρρευση του ελληνικού τζίρου μετά το λουκέτο στο εργοστάσιο της Θήβας
HELLENiQ ENERGY – Motor Oil: Ρίχνουν άλλα 4 δισ. για πράσινο και ψηφιακό μετασχηματισμό
Τα ελληνικά διυλιστήρια των HELLENiQ ENERGY και Motor Oil, συνεχίζουν τον μετασχηματισμό τους με συνολικές επενδύσεις 4 δισ. ευρώ έως το 2030
Η τραπεζική πυξίδα στο Χρηματιστήριο δείχνει τον… Βορρά
Οι τράπεζες, σύμφωνα με αναλυτές, θα συνεχίσουν και το 2025 να δίνουν τον τόνο στο Χρηματιστήριο Αθηνών αλλά και στις οικονομικές επιδόσεις συνολικά της αγοράς
Έλληνας ο κορυφαίος ελαιοπαραγωγός στον κόσμο το 2024
Μεγάλη επιτυχία για το ελληνικό ελαιόλαδο - Νο.1 ελαιοπαραγωγός χώρα διεθνώς η Ελλάδα στα γαστρονομικά ελαιόλαδα
Τζίρος 5,8 δισ. ευρώ από τις 2.000 ελληνικές εταιρείες στη Ρουμανία
Στα 4,2 δισ. το απόθεμα άμεσων ξένων επενδύσεων - Ποιες επιχειρήσεις ξεχωρίζουν